Thumbnail
Οι επιβάτες ξέρουν πώς συνέβη ο θανάσιμος τραυματισμός του νεαρού που πιέστηκε από οδηγό και ελεγκτή, αλλά φοβούνται να καταθέσουν τη μαρτυρία τους

1.Οι επιβάτες ξέρουν πώς συνέβη ο θανάσιμος τραυματισμός του νεαρού που πιέστηκε από οδηγό και ελεγκτή, αλλά φοβούνται να καταθέσουν τη μαρτυρία τους.

 

2.Πνευματικοί άνθρωποι, τάχα, υπερασπίζονται την ελεγκτική παρωδία αυτού του κρατικού μηχανισμού.Είδαμε πόσα συστήματα ανίχνευσης φοροδιαφευγόντων τα έκαναν γαργάρα, τα 1.4 ευρώ του νεαρού βάλθηκαν να κυνηγάνε;

3.Απολύονται συνάδελφοι καθηγητές και αρκετοί είναι έτοιμοι-πρόθυμα δουλικά-να πάνε να ανοίξουν τα σχολεία, για να τους απολύσουν και αυτούς τα επόμενα χρόνια.

4.Οι γονείς βλέπουν την κατάντια του δημόσιου σχολείου αλλά σιωπούν.

5.Πολλοί μαθητές, αποβλακωμένοι στα smartphones και  στα tablets  τους οδηγούνται , ως πρόβατα στη σφαγή, στην εξεταστική θηριωδία που τους στήνουν.

6.Μερικοί συνάδελφοι θεωρούν τους εαυτούς τους πεφωτισμένους μετά από επιτυχία σε έναν πανελλήνιο διαγωνισμό ή άμα τη λήψει ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου και λειτουργούν ως δούρειοι ίπποι ανάσχεσης ενός πανεκπαιδευτικού μετώπου σωτηρίας της δημόσιας παρεχόμενης παιδείας.

7.Κανείς δεν κάνει τον κόπο, πλην μισθωτών, να φανερώσει τα αληθινά εισοδήματά του έτσι ώστε το κράτος, που δε σκοτίζεται και πολύ να ψάξει το θέμα, να μην έχει έσοδα και να επιτίθεται σε μισθούς και συντάξεις.

8.Έμεινε η χώρα χωρίς δημόσια, εθνική τηλεόραση και η πλειοψηφία δεν ανησύχησε, συνέχισε να τρώει τον σκατοπολτό που την ταΐζουν οι καναλάρχες των ιδιωτικών βόθρων.

9.Έμεινε ένας συνάνθρωπος προφυλακισμένος κάτι χρόνια, αλλά καρφάκι δε μας κάηκε, γιατί ήταν αναρχικός.

10.Πέθαναν από τις αναθυμιάσεις μαγκαλίου φοιτητές , στην προσπάθεια τους να ζεσταθούν, τους οικτίραμε για τις περιορισμένες τους γνώσεις περί ατελούς καύσης.

11.Καθημερινά αποφεύγουμε να πάρουμε απόδειξη, ό,τι πιο εγκληματικό για την οικονομία μιας χώρας.

12.Δεχτήκαμε να πηγαίνουμε σε άθλια νοσοκομεία και να προσποιούμαστε ότι έχουμε σύστημα υγείας, τα οποία τα πληρώνουμε κιόλας για να μπούμε με αντίτιμο 25 ευρώ.

13.Αποδεχτήκαμε χαράτσια, εισφορές αλληλεγγύης, κρατήσεις για τον άνεργο, περικοπές μισθών, εξαφάνιση δώρων, πετσόκομμα εφάπαξ χωρίς να ανοίξει μύτη.

14.Αύριο θα χάσουμε το σπίτι μας και θα κλαίμε , ως μωρές παρθένες.

15.Σπαταλήσαμε 3 και πλέον χρόνια σε μια διελκυστίδα σαρκαστικής χαιρεκακίας για χαμένα εργασιακά δικαιώματα, μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, με κερδισμένους αυτούς που μας σκάβουν το λάκκο.

Αν δεν αποκτήσουμε κοινωνική συνείδηση, αν δεν ανασύρουμε τη χαμένη αλληλεγγύη σύντομα θα κανιβαλίζουν , θα ασελγούν πάνω στα πτώματα των εξαθλιωμένων δούλων τους.

ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Καθηγητής στο 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης

Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Σπάρτης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidia-me-diaxytes-anaptyksiakes-diataraxes.jpg
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Τα σημερινά παιδιά έρχονται στο σχολείο συναισθηματικά ανώριμα για μάθηση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες στο μοντέρνο τρόπο ζωής μας που συμβάλουν σε...
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Δημήτρης Παπαγεωργίου Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τη νησιωτικότητα, τα μη κρατικά ΑΕΙ, την ΕΒΕ και τις κενές θέσεις,...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
Ξεσηκωμός: ΤΡΙΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ του Δήμου Αιγάλεω, 8.15 μ.μ.- ΠΕΜΠΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στην παράσταση διαμαρτυρίας στη...
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
προνηπια
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025
Εκτιμάται πως στο τέλος αυτής της χρονιάς, τα οργανικά κενά από τη δίχρονη προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση και τις νέες συντάξεις θα αγγίξουν τις...
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025