Thumbnail
Στο ΥΠΑΙΘ δεν ξέρουν μάλλον τι συμβαίνει στο ίδιο τους το «σπίτι». 

Αποσπάσεις σε φορείς ή Εδώ γίνεται χαμός!

Στο ΥΠΑΙΘ δεν ξέρουν μάλλον τι συμβαίνει στο ίδιο τους το «σπίτι». Έτσι αποσπούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αυτούς που πριν από λίγο μετέταξαν ως εκπαιδευτικούς στην Π.Ε. ή Διοικητικούς σε προσωποπαγείς θέσεις, γεμίζουν Βιβλιοθήκες και αφήνουν ακάλυπτες Διευθύνσεις, επιλέγουν με βάση γνωριμίες, αδιαφορούν για τα προσόντα. Το θεωρητικά σωστό και προφανές για την εύρυθμη λειτουργία αυτών των φορέων καθώς και την ικανοποίηση των αιτημάτων των συναδέλφων είναι:

α) να καθορίζεται ο αριθμός των θέσεων ανάλογα με τον προβλεπόμενο εργασιακό φόρτο,

β) να επιλέγονται εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν (όχι π.χ. μεταταγμένοι)

 γ) να λαμβάνεται μέριμνα ώστε να υπάρχει εναλλαγή και ισότιμη αντιμετώπιση όλων (όχι πάντα οι ίδιοι),

 δ) να επιλέγονται και άτομα με γνώση, σχετικές σπουδές και προφανή σχετική εμπειρία.

Δεν μπορεί όταν υπάρχουν αιτήσεις επιμορφωμένων και πολλαπλά προσοντούχων, για κάποιον από τους φορείς, να επιλέγονται (σε μεγάλο ποσοστό)  όσοι έχουν «Μπάρμπα στην Κορώνη». Κι αν μας πουν ότι θα διορθωθούν τα λάθη όπως ακούστηκε για τις μετατάξεις (αν και αμφιβάλλω γι’ αυτό), παραμένει εύλογο το ερώτημα, δεν μπορεί να προηγηθεί της ανακοίνωσης μια σχετική διασταύρωση των στοιχείων; Ήμαρτον πια, μιλάμε για αποφάσεις που καθορίζουν ζωές. Κι όσο κι αν σβήνονται κι όσο κι αν διορθώνονται, δεν παύουν να έχουν απογοητεύσει, να έχουν πικράνει, να έχουν «τρελάνει» όλους τους «σώφρονες!!!» πολίτες, αποδεικνύοντας πόσο λάθος έχουν όσοι πιστεύουν τα μεγαλεπήβολα λόγια για αξιοκρατία, για εξορθολογισμό του Δημοσίου, για ένα δημόσιο όπου θα επιβραβεύεται ο συνεπής και ο εργατικός, για μια πιο δίκαιη διοίκηση.

Οι μετατάξεις έγιναν σε ένα καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, όπου δεν ελέγχθηκε η ειλικρίνεια των δηλώσεων ως προς τα μόρια και τις οργανικές θέσεις, η μη ύπαρξη «πλεοναζόντων» (όπως το Υπουργείο τους ονόμασε) σε περιοχές από όπου μετακινήθηκαν εκπαιδευτικοί, ούτε επίσης η περίπτωση να καλύφθηκαν θέσεις σε περιοχές στις οποίες δεν ικανοποιήθηκαν προηγουμένως αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων της Π.Ε..

Οι  σημερινές αποσπάσεις στους φορείς, όπως σχεδόν πάντα, ακολούθησαν ακόμα πιο σκοτεινά μονοπάτια, χωρίς καμία πληροφόρηση για τον τρόπο επιλογής. Χωρίς κανείς να αισθάνεται την ανάγκη να εξηγήσει το πώς και το γιατί της αποδοχής ή της απόρριψης.

Ας δώσει πια το Υπουργείο ένα τέλος σε όλα αυτά τα κακώς κείμενα. Γιατί αποσπάσεις χρειάζονται και μάλιστα περισσότερες, αλλά πρέπει να είναι δίκαιες, μετρήσιμες, να έχουν ως σκοπό την εξυπηρέτηση όλων των συναδέλφων (χωρίς να χρειάζεται να ξημεροβραδιάζονται  στα τηλέφωνα), κυρίως όμως να είναι προσβάσιμες σε όλους, ανεξαρτήτως γνωριμιών και πολιτικών αντιλήψεων.

Καπαρός Βαγγέλης

Αιρετός Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών Φλώρινας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.