Thumbnail
Αξιότιμοι συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα, τα σχολεία ανοίγουν χωρίς εμάς.

Η φυσική παρουσία μας είναι απαραίτητη όπως και το αίτημά μας προς τους διοικητικούς προϊσταμένους των δομών που υπηρετούμε/σαμε για ανάληψη υπηρεσίας.

Οφείλουμε να ενημερώσουμε καταρχήν τους συναδέλφους μας για την κατάστασή μας και για τη σοβαρότατη περίπτωση να βρεθούμε εμείς και οι επόμενοι χωρίς δουλειά ( Ήδη οι ΕΠΑΣ του Παιδείας δε θα κάνουν εγγραφές στην α τάξη, για το νέο έτος.. και ποιους θα καλύψουν οι 900 θέσεις που ιδρύονται με το νέο Σ/Ν στα ΙΕΚ). Παράλληλα θέσεις καλύπτονται κατά την πάγια τακτική με αποσπάσεις οι οποίες ειδικά τώρα γίνονται και με ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ!!!.

 

Συμμετέχουμε στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ μας και ενημερώνουμε ότι πρόκειται να κάνουμε μαζική πανελλαδική παράσταση- διαμαρτυρία στο ΥΠΑΙΘ την επόμενη ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 12.00 η οποία εστιάζει στη διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών και στην οποία θα επιδόσουμε και το συν. έγγραφο το οποίο είναι αποτέλεσμα ομαδικής διαβούλευσης και συγκερασμού προτάσεων από τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους. Στόχος η ΜΑΖΙΚΗ παρουσία μας ως άτομα, φορείς κ.α στο καθ'ύλην αρμόδιο για την επαγγελματική μας τύχη υπουργείο.


Ήδη έχουν περάσει 40 ημέρες που δεν πληρωνόμαστε- με πρόσφατη τροπολογία τα χρήματα στη φάση διαθεσιμότητας αφορούν τον τελευταίο βασικό μισθό! και όχι εκείνον του Οκτωβρίου του 12- όπως αρχικά προβλεπόταν.


Η δύσκολη ψυχοκοινωνική μας κατάσταση από την άδικη και ανήθικη υπηρεσιακή μας μεταχείριση θα πρέπει να δυναμώσει τη φωνή της διεκδίκησής μας. Μη σιωπίσουμε άλλο... μην αφήσουμε να μας ξεχάσουν και να ξεχαστούμε.


Ας ενώσουμε τη φωνή μας ενάντια στη ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ και ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ της επαγγελματικής μας ταυτότητας. Το οφείλουμε καταρχήν σε ΕΜΑΣ, στις οικογένειές μας αλλά κυρίαρχα στους ΜΑΘΗΤΕΣ μας και στο ΈΡΓΟ που με τιμή τόσα χρόνια επιτελούσαμε.
Όλοι στο ΥΠΑΙΘ την επόμενη Δευτέρα 09-09-13 και ώρα 12.00. Ελπίζοντας ότι τα συνδικαλιστικά μας όργανα, οι αρμόδιοι φορείς οι γονείς και οι μαθητές μας θα μας στηρίξουν γιατί μας (ανα)γνωρίζουν τουλάχιστον ΑΥΤΟΙ!!!

«Όταν για την αδυναμία μας μας περιγελούν

Δεν πρέπει πια να χάνουμε καιρό

Πρέπει έτσι να το φροντίσουμε

Που όλοι οι αδύναμοι να βαδίσουμε μαζί

Και τότε κανείς πια δεν τολμά να μας περιγελάει»

Κατάργηση Τομέων- Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών
 
Η κατάργηση, άκριτα και χωρίς επιστημονική επιχειρηματολογία, των νευραλγικών (και στην ουσία πολυπλυθέστερων σε μαθητικό δυναμικό) τομέων Υγείας-Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Αισθητικής και Κομμωτικής Τέχνης στα ΕΠΑΛ, των παραϊατρικών ειδικοτήτων στις ΕΠΑΣ καθώς και αντίστοιχων ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης- Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) και ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής- συνεπάγεται:
 
α. τη συρρίκνωση των εκπαιδευτικών και επαγγελματικών επιλογών χιλιάδων μαθητών/τριών (ειδικά δε μαθητριών) και τον αποκλεισμό τους τόσο από τομείς της αγοράς εργασίας που ακόμα και στις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε παρουσιάζουν θετικό ισοζύγιο όσο και από την είσοδό τους σε αντίστοιχα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, παρ’ ότι ένας από τους σκοπούς του πρόσφατου Σ/Ν για το Επαγγελματικό Λύκειο είναι «η δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης μέσω σπουδών σε ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα». 
 
β. τη διαθεσιμότητα και επικείμενη απόλυση εκπαιδευτικών λειτουργών, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων με πολυετή εμπειρία και υψηλό μορφωτικό κεφάλαιο (δεύτερα πτυχία, μεταπτυχιακά, πολλαπλές εξειδικεύσεις ειδικά στην περίπτωση των ΣΜΕΑΕ), με κριτήριο αριθμητικό και ουδόλως βασισμένο σε όποιας μορφής αξιολόγηση αυτού του δυναμικού και του έργου που μέχρι πρόσφατα παρείχε. 
 
Στις παρούσες συνθήκες ζητούμε:
 
Καταρχήν,
 
Την επαναλειτουργία των τομέων Υγείας- Πρόνοιας (με ισόρροπη ανάπτυξη του άξονα της Πρόνοιας με αυτόν της Υγείας εντάσσοντας ειδικότητες που συνδέονται με την Κοινωνική Φροντίδα του γενικού ή/και ειδικών πληθυσμών) και Εφαρμοσμένων Τεχνών στο νέο ΕΠΑΛ και στα ΕΕΕΕΚ & ΤΕΕ των ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης).
Την ισόρροπη σύνδεση/αντιστοίχηση των ειδικοτήτων των προαναφερόμενων δύο τομέων (ως ομάδων προσανατολισμού) με αυτές των ΣΕΚ και των ΙΕΚ όπως έχουν συμπεριληφθεί στο πρόσφατο Σ/Ν. Αξιοπρόσεκτο είναι, ότι τόσο από τις ειδικότητες των ΣΕΚ όσο και από αυτές των ΙΕΚ στο εν λόγω νομοσχέδιο έχει αποκλειστεί παντελώς (!!!) ο τομέας της Κοινωνικής Φροντίδας καταργώντας ουσιαστικά ειδικότητες στα ΙΕΚ που μέχρι σήμερα λειτουργούν (στελέχη κατασκηνώσεων, Δημιουργική Απασχόληση ΑΜΕΑ κ.α). Παράλληλα η ειδικότητα της Αισθητικής ανήκει στις παραϊατρικές σπουδές και επιβάλλεται να ενταχθεί στον τομέα Υγείας- Πρόνοιας.
Στη συνέχεια και ανάλογα με το εύρος και το είδος υλοποίησης του προαναφερόμενου αιτήματος,
Την άμεση, κοινωνικά δίκαιη και ορθολογική αντιμετώπιση με τυπικούς και νόμιμους τρόπους της βίαιης ανατροπής των εργασιακών-κοινωνικοοικονομικών δεδομένων των εκπαιδευτικών λειτουργών που είναι σε διαθεσιμότητα.  Ειδικότερα προτείνουμε:
 
1) ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ. Η διαθεσιμότητα να είναι ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
 
2) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ σε όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης (σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές, υπεύθυνοι ΣΕΠ και άλλων σχολικών δραστηριοτήτων), είναι απαραίτητοι για την ΟΜΑΛΗ λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων (1-10 Σεπτεμβρίου ποιοι Εκπαιδευτικοί θα εξετάσουν τους μετεξεταστέους;) καθώς και των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στους οποίους θα έπρεπε ήδη να είχε αποδοθεί όπως θεσμικά προβλέπεται η προέκταση 50 στον κωδικό τους αφού διαθέτουν πρόσθετα προσόντα και επιτελούν διαφοροποιημένο έργο λόγω του ιδιαίτερου προφίλ των μαθητών τους
 
3) ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ξεκινώντας από αυτές αρμοδιότητας του ΥΠΑΙΘ μετά από επιθυμία-δήλωση των ενδιαφερομένων (π.χ. απόδοση δεύτερης ειδικότητας, σε θέσεις των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων, σε θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού η Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού των ΣΜΕΑΕ,  στα ΤΕΙ).
 
4) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΑΙΘ: Να δοθεί η δυνατότητα, (κατ’ αρχήν) μετά από επιθυμία-δήλωση των ενδιαφερομένων, μετάταξης σε Διοικητικές θέσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας αλλά και Φορέων που εποπτεύονται από το Υπουργείο (ΙΕΠ, ΕΟΠΠΕΠ κα), όπως δίνεται σε άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών.
 
5) ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Οι ανάγκες κάθε Σχολικής  Μονάδας σε γραμματειακή υποστήριξη και μηχανογράφηση, είναι δεδομένες και γνωστές. 
 
6) ΜΟΝΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΣΕΚ-ΙΕΚ) ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ: Να θεσμοθετηθούν οργανικές θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών που θα καλυφθούν από τους «εν διαθέσει» εκπαιδευτικούς, όπως και επισήμως έχει ανακοινωθεί καθώς και σε θέσεις που αφορούν στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, επαγγελματική τοποθέτηση για όσους από τους εκπαιδευτικούς διαθέτουν πρόσθετη επιμόρφωση και εμπειρία στους σχετικούς τομείς. 
 
7) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΣΕΚ-ΙΕΚ) ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ: Να μεταταχτούν ΑΜΕΣΑ (μέχρι να θεσμοθετηθούν οι θέσεις) σε προσωποπαγείς διοικητικές θέσεις στα ΙΕΚ εκπαιδευτικοί που ΗΔΗ υπηρετούσαν ως αποσπασμένοι σε αυτά, αλλά και όποιοι άλλοι- σε διαθεσιμότητα- επιθυμούν και να συμπεριληφθούν στις θέσεις και οι ΣΕΚ. 
 
8) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ: Να απορροφηθούν όσοι επιθυμούν, όπως ήδη έχει ανακοινωθεί, στο Υπουργείο Υγείας. Πέραν των εργαστηριακών θέσεων, το προσωπικό με μεγάλη διδακτική & διοικητική εμπειρία και καθόλου ή ελάχιστη εργαστηριακή να τοποθετηθεί στις Επαγγελματικές Σχολές των Νοσοκομείων.
 
9) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ & ΙΕΚ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Να δοθεί η δυνατότητα μετακίνησης  σε μόνιμες θέσεις στις Σχολές Μαθητείας και τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ καθώς και σε θέσεις που αφορούν στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, επαγγελματική τοποθέτηση για όσους από τους εκπαιδευτικούς διαθέτουν πρόσθετη επιμόρφωση και εμπειρία στους σχετικούς τομείς.
10) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: Να δοθεί η δυνατότητα μετακίνησης σε άλλους φορείς οι οποίοι σχετίζονται με την ειδικότερη εμπειρία/εξειδίκευση και μορφωτικό κεφάλαιο των εκπαιδευτικών σε καθεστώς διαθεσιμότητας (π.χ Εθνικό Τυπογραφείο, ΟΤΑ κ.α)
11) ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ: Επειδή πολλοί εκπαιδευτικοί είναι πολύ κοντά στη συμπλήρωση του χρόνου συνταξιοδότησής τους, να δοθούν κίνητρα για την αποχώρηση-συνταξιοδότησή τους. Αυτό μπορεί να γίνει: α) με την παροχή πλασματικών χρόνων σύνταξης, και β) με τη δυνατότητα εξαγοράς του χρόνου σπουδών (που έχει δοθεί σε άλλους ασφαλισμένους). Επίσης, για όσους προέρχονται από «διαθεσιμότητα» (άρα αναγκαστική εκ των άνω επιβολή συνταξιοδότησης) να αφαιρεθεί το αντικίνητρο αποχώρησης χωρίς την προβλεπόμενη ηλικία. Απαραίτητη ηλικία να είναι η ελάχιστη προβλεπόμενη (ανάλογα με το έτος θεμελίωσης δικαιώματος συνταξιοδότησης), για αποχώρηση με μειωμένη σύνταξη. Έτσι, θα μειωθούν οι ενδιαφερόμενοι για τη διεκδίκηση των θέσεων που θα προκύψουν από τους Φορείς που επιζητούν την κάλυψη κενών θέσεων από την  δεξαμενή των ευρισκομένων σε διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών, οπότε, περισσότεροι θα βρουν θέση εργασίας.
 
Οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε σε διαθεσιμότητα
 
Σεπτέμβριος 2013
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lgbtq+school
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού
Αφαίρεση εκπαιδευτικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά - Το ΙΕΠ στερεί το δικαίωμα στην ασφάλεια και την πρόληψη της βίας στα σχολεία
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού
xristougenna
Ανακαλείται χριστουγεννιάτικο στολίδι με LED - Είχε μεγάλη συγκέντρωση μολύβδου - Ποιο είναι
Ποιο είναι το στολίδι που ανακαλείται γιατί είχε μεγάλη συγκέντρωση μολύβδου
Ανακαλείται χριστουγεννιάτικο στολίδι με LED - Είχε μεγάλη συγκέντρωση μολύβδου - Ποιο είναι