Thumbnail
Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας την κατάργηση του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013, την άμεση ανάκληση των 2.122 διαθεσιμοτήτων και των 327 μετατάξεων των καθηγητών, την πλήρη αποκατάστασή τους και την επάνοδό τους στις οργανικές τους θέσεις.
ΨΗΦΙΣΜΑ
 
προς τον Υπουργό Παιδείας
 
Οι παρακάτω υπογραφόμενοι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑ.Λ. ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
 
που υπηρετούμε σε αυτό ή βρισκόμαστε σε διαθεσιμότητα, συνήλθαμε σε συνεδρίαση  στις 2 Σεπτεμβρίου 2013,  στο γραφείο των καθηγητών, με θέμα:
 
Κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, Διαθεσιμότητες, αναγκαστικές Μετατάξεις, Σχέδιο Νόμου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης …».

Μετά από συζήτηση επί του θέματος, αποφασίσαμε τα παρακάτω:

 
Α.  Διαμαρτυρόμαστε για:
 
1.    Την αναίτια, άδικη, ακατανόητη, ατεκμηρίωτη και απαράδεκτη κατάργηση 49 ειδικοτήτων εκπαιδευτικών, σε εφαρμογή του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013, που είχε σαν συνέπεια να τεθούν σε 8μηνη διαθεσιμότητα 2.122 συνάδελφοί μας, Τεχνικών Ειδικοτήτων, να μεταταχθούν άλλοι 302 σε διοικητικές θέσεις και 25 σε Ι.Ε.Κ., και να διακοπεί η λειτουργία 2 Τομέων στα ΕΠΑ.Λ. και 9 ειδικοτήτων στις ΕΠΑ.Σ.
 
2.    Την εισαγωγή της μεταγυμνασιακής Κατάρτισης με την ίδρυση των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.).
 
3.    Τον αυθαίρετο και χωρίς τεκμηρίωση διαχωρισμό των ειδικοτήτων σε κάποιες που θα διδάσκονται στα ΕΠΑ.Λ. και σε αυτές που εξοβελίζονται στην Κατάρτιση.
 
4.    Την μετατροπή των ΓΕ.Λ. σε εξεταστικά κέντρα για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
 
5.    Την εισαγωγή της «μαθητείας» με τη συνεργασία - στήριξη του Ο.Α.Ε.Δ. στο μεταδευτεροβάθμιο 4ο έτος των ΕΠΑ.Λ. και στο 3ο έτος των Σ.Ε.Κ.
 
6.    Τη μη ικανοποίηση των αιτήσεων εθελοντικής μετάταξης, από τη Δ/θμια στην Π/θμια Εκπαίδευση, που υποβλήθηκαν σε εφαρμογή της με αρ. πρωτ. 38784/Δ1/20-03-2013 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ. και αφορούσε την κάλυψη συνολικά 945 θέσεων, για όλους τους κλάδους και τις Περιφερειακές Δ/νσεις.
 
7.    Τις αναγκαστικές μετατάξεις εκπαιδευτικών της Δ/θμιας Εκπ/σης, με την έκδοση των με αρ. 111966/Δ2/13-8-2013 και 111967/Δ2/13-8-2013 Υ.Α., με τις οποίες χαρακτηρίσθηκαν ως «πλεονάζων προσωπικό» 6.041 καθηγητές Δ/θμιας Εκπ/σης διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων, χρησιμοποιώντας άγνωστα και αδιαφανή κριτήρια και παρακάμπτοντας τα κατά νόμο αρμόδια ΠΥΣΔΕ, χωρίς ποτέ να ανακοινωθούν τα ονοματεπώνυμά τους και να λάβουν γνώση οι συνάδελφοι.
 
8.    Το ότι με τις ίδιες Υ.Α. προκηρύχθηκαν 4.600 θέσεις στην Π/θμια Εκπ/ση (χωρίς να κατονομάζονται επακριβώς ποιές), αλλά και διοικητικές θέσεις για συγκεκριμένες ειδικότητες (χωρίς να προσδιορίζεται με ποια κριτήρια έγινε αυτό).
 
9.    Το διαχωρισμό των συναδέλφων με βάση τη διαδικασία πρόσληψής τους (επετηρίδα, πίνακα ή ΑΣΕΠ).
 
 
Β.  Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας:
 
1.    Την κατάργηση του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013, την άμεση ανάκληση των 2.122 διαθεσιμοτήτων και των 327 μετατάξεων των καθηγητών, την πλήρη αποκατάστασή τους και την επάνοδό τους στις οργανικές τους θέσεις.
 
2.    Την επαναλειτουργία των 2 Τομέων στα ΕΠΑ.Λ. και των 9 ειδικοτήτων στις ΕΠΑ.Σ.
 
3.    Τη μετάταξη από τη Δ/θμια στην Π/θμια Εκπαίδευση των καθηγητών που υπέβαλαν αίτημα για την κάλυψη 945 θέσεων μέσω της εθελοντικής διαδικασίας που προέβλεπε η με αρ. πρωτ. 38784/Δ1/20-03-2013 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.
 
4.    Την ανάκληση της υποχρεωτικής μετάταξης των 3.495 καθηγητών της Δ/θμιας στην Π/θμια Εκπ/ση και σε διοικητικές θέσεις.
 
5.    Την απόσυρση του Σχεδίου Νόμου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», όπως κατατέθηκε στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων, και την άμεση έναρξη ουσιαστικού διαλόγου της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. με την εκπαιδευτική κοινότητα και όλους τους εμπλεκόμενους Φορείς (Σωματεία, Συλλόγους, κλπ)
 
 
Γ.   Παρακαλούμε για την πρωτοκόλληση του Ψηφίσματος στο Πρωτόκολλο του Σχολείου και για την αποστολή του στον Υπουργό Παιδείας από τον Διευθυντή του Σχολείου δια της Υπηρεσιακής οδού (μέσω της Δ.Δ.Ε και της Π.Δ.Ε.).
 
 
 
Οι Εκπαιδευτικοί

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xaker-internet-kubernoxoros.jpg
Φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Χάκαρε τη Γραμματεία για να Παίρνει Πτυχίο
Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου καταδίκασε τον 28χρονο πρώην φοιτητή, ο οποίος δικάστηκε ερήμην
Φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Χάκαρε τη Γραμματεία για να Παίρνει Πτυχίο
panelliniesb
Πανελλήνιες 2025: Τι ισχύει για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρίες - Η εγκύκλιος
Προθεσμία κατάθεσης δικαιολογητικών από τις 29 Νοεμβρίου 2024 έως και τις 20 Δεκεμβρίου 2024
Πανελλήνιες 2025: Τι ισχύει για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρίες - Η εγκύκλιος
sleep.jpg
Τι δείχνει για την υγεία μας ο τρόπος που κοιμόμαστε
O τρόπος και η συχνότητα εναλλαγής μεταξύ φαινότυπων ύπνου σε ένα άτομο μπορεί να προσφέρει από δύο έως δέκα φορές περισσότερες πληροφορίες σχετικά...
Τι δείχνει για την υγεία μας ο τρόπος που κοιμόμαστε