ekpaideytikos
Επειδή το ΥΠΑΙΘΑ καθυστέρησε πέρυσι κατά 3 ημέρες τις προσλήψεις αναπληρωτών τους στέρησε αυτές τις 3 κρίσιμες ημέρες προϋπηρεσίας, με αποτέλεσμα να αδυνατούν τώρα να κατοχυρώσουν το πλήρες διδακτικό έτος που απαιτείται για να διοριστούν, χωρίς να φταίνε!

Οργή και αγανάκτηση στους εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει παλαιότερα σε ιδιωτικά σχολεία και την τελευταία διετία τα εγκατέλειψαν για να εργαστούν ως αναπληρωτές σε δημόσια, έχει προκαλέσει η νέα «πατάτα» του Υπουργείου Παιδείας που δεν τους επιτρέπει τώρα να διοριστούν ως μόνιμοι επειδή τους λείπουν... 3 ημέρες υπηρεσίας!

Πως το «κατόρθωσε» αυτό το ΥΠΑΙΘΑ;

Επειδή  καθυστέρησε πέρυσι κατά 3 ημέρες την απόφαση προσλήψεων αναπληρωτών, που τελικά την κοινοποίησε στις 4/9/2023 και όχι την 1η Σεπτέμβρη, στερεί 3 κρίσιμες ημέρες προϋπηρεσίας, με αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί αυτοί να αδυνατούν να κατοχυρώσουν το πλήρες διδακτικό έτος, αφού δε συμπληρώνουν το απαιτούμενο διάστημα των 9 μηνών και 21 ημερών, παρότι εργάστηκαν από την αρχή των 2 ετών...

Η αδιανόητη εξέλιξη έχει προκαλέσει οργή, καθώς οι άνθρωποι αυτοί -που δεν είναι και τόσο πολλοί τελικά- δεν ευθύνονται σε απολύτως τίποτα για την καθυστέρηση του ίδιου του Υπουργείου, το οποίο τώρα φέρεται να επικαλείται τη δική του καθυστέρηση ως λόγο μη συμμετοχής τους στους επικείμενους 10.000 διορισμούς...

Οπως αναφέρει ενδεικτικά ο ΣΕΠΕ Ρόζα Ιμβριώτη, το ΥΠΑΙΘ φαίνεται να κλείνει την πόρτα στο δικαίωμα διορισμού δεκάδων συναδέλφων που έχουν εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση και τα τελευταία 2 χρόνια εργάστηκαν ως αναπληρωτές στο δημόσιο σχολείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς και των δύο σχολικών ετών (δηλ. από την Α΄ φάση προσλήψεων του 2022-2023 και 2023-2024), καλύπτοντας φυσικά τις πάγιες ανάγκες και κενά στα σχολεία της χώρας.

Και αυτό γιατί το ΥΠΑΙΘ αναγνωρίζει δικαίωμα διορισμού σε εκπαιδευτικούς με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία από την ιδιωτική εκπαίδευση, μόνον εφόσον οι συνάδελφοι αυτοί έχουν υπηρετήσει στη δημόσια εκπαίδευση ως αναπληρωτές για τουλάχιστον 2 «πλήρη διδακτικά έτη», όπου «πλήρες» διδακτικό έτος ορίζονται για τη Δευτεροβάθμια οι 10 μήνες και για την Πρωτοβάθμια οι 9 μήνες και 21 ημέρες (ν.4589/2019).

Όμως, τον Σεπτέμβρη του τρέχοντος σχολικού έτους (2022-23) η απόφαση των προσλήψεων των αναπληρωτών αντί να ανακοινωθεί έστω την 1η Σεπτεμβρίου, ώστε να ξεκινήσει να προσμετράται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών από την αρχή της σχολικής χρονιάς, ανακοινώθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου! Αποτέλεσμα αυτής της απαράδεκτης, είναι και η αφαίρεση των πολύτιμων ημερών προϋπηρεσίας.

Έτσι, στην παραπάνω κατηγορία των συναδέλφων φαίνεται να μπαίνει φρένο στο δικαίωμα του διορισμού τους, καθώς, όχι με δική τους προφανώς ευθύνη, για 3 ημέρες δεν συμπληρώνεται η πολυπόθητη διετία τη στιγμή όμως που εργάζονται κανονικά από την αρχή της χρονιάς! Πώς γίνεται λοιπόν το Υπουργείο να απαιτεί την υπηρέτηση 2 «πλήρων» διδακτικών ετών και ταυτόχρονα με απαράδεκτα τεχνάσματα να υπονομεύει την προϋπηρεσία των συναδέλφων;

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους.

Καλούμε το ΔΣ της ΔΟΕ και όλους τους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ να πάρουν θέση για το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Παράλληλα ζητάμε να διορθωθούν έστω και τώρα όλα τα λάθη που έγιναν στην υποβολή δικαιολογητικών, ώστε όλοι οι συνάδελφοι να μπουν στους πίνακες και στη σειρά που δικαιούνται καθένας και καθεμιά. Δεν μπορεί χιλιάδες συνάδελφοι να χάνουν κάθε χρόνο για τεχνικούς λόγους και το δικαίωμα στην πρόσληψη ως αναπληρωτές και το δικαίωμα στον μόνιμο διορισμό.

ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ!

Απαιτούμε να γίνουν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί με μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών τώρα για να καλυφθούν όλα τα κενά όλων των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, κάθε εκπαιδευτικός σε έχει οργανική θέση και να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο. Να καταργηθεί ο νόμος Γαβρόγλου 4589/2019, ούτε σκέψη για ΑΣΕΠ στην εκπαίδευση.

Ανάλογες ανακοινώσεις έχουν εκδώσει ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών  και οι ΣΕΠΕ Αμαρουσίου και «Αριστοτέλης», ζητώντας από το ΥΠΑΙΘΑ να επιλύσει άμεσα το πρόβλημα που το ίδιο δημιούργησε σε βάρος των εκπαιδευτικών, χωρίς οι τελευταίοι να έχουν την παραμικρή ευθύνη...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Εκπαίδευση: Όπλα χωρίς σιγαστήρα, πόλεμοι δίχως έλεος (για το παρόν και το μέλλον του δημόσιου σχολείου και των δασκάλων του)
"Σώστε τα σχολεία μας – Σεβαστείτε τη δουλειά μας – Να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας αποτελεί το τρίπτυχο αυτών των σκληρών και συχνά...
Εκπαίδευση: Όπλα χωρίς σιγαστήρα, πόλεμοι δίχως έλεος (για το παρόν και το μέλλον του δημόσιου σχολείου και των δασκάλων του)