Thumbnail
ΠΕΦ

Κατάφωρη αδικία εις βάρος των φιλολόγων

Στην ημερίδα που πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (18-9-13) με θέμα το μάθημα της Ιστορίας αναδείχθηκε το μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο φιλολογικός κόσμος με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς: μεγάλος αριθμός φιλολόγων- παρά τις συνταξιοδοτήσεις- πλεονάζει και βρίσκεται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας. Ο παραλογισμός αυτός, γιατί περί παραλογισμού πρόκειται, αφού τα δεδομένα παραμένουν ως έχουν, είναι το αποτέλεσμα της εφαρμογής (;) των περίφημων  δεύτερων αναθέσεων, που τη μια μέρα ισχύουν, την άλλη ανακαλούνται και εφαρμόζονται κατά το δοκούν και ανάλογα με τα πρόσωπα.

 Πριν το ζήτημα πάρει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, με παράνομες μετακινήσεις «πλεοναζόντων» φιλολόγων και δικαστικές παρεμβάσεις-ήδη φιλόλογοι κινούνται νομικά- απαιτούμε την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας προς όλες τις Διευθύνσεις Δ. Ε. για έλεγχο όσων παρανομούν και πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας, σύμφωνα με την οποία (υπουρ. απόφαση, 124062/Γ2/6-9-13) οι φιλόλογοι προηγούνται, βεβαίως, στη διδασκαλία της Ιστορίας. Συγκεκριμένα στη νέα Υπουργική απόφαση, για τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου-Λυκείου η υποσημείωση με μαύρα γράμματα κάτω από την ανάθεση του μαθήματος  της ιστορίας αναφέρει ρητώς και σαφώς πως η β΄ ανάθεση του μαθήματος της ιστορίας δίδεται στους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ10, ΠΕ13 (ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7 για το σχ. έτος 2013-14) μόνο εφόσον οι εκπαιδευτικοί ΠΕ2 έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους με μαθήματα πρώτης ανάθεσης στο σχολείο ή τα σχολεία που έχουν τοποθετηθεί (και πρέπει βέβαια να τοποθετούνται, όταν υπάρχουν ανάγκες φιλολογικών ωρών). Τα ίδια αναφέρονται και στην πράξη 26/2013 του Ι.Ε.Π., που περιλαμβάνεται στα σχετικά έγγραφα της υπουργικής απόφασης, στην οποία πράξη, επιπλέον, επισημαίνεται ότι το μάθημα της Ιστορίας δεν μπορεί να διδάσκεται από τους κλάδους ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7, επειδή δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών τους.

Πρόκειται για κατάφωρη αδικία εις βάρος των φιλολόγων που δεν θα την επιτρέψουμε!      

 

Α π ό    τ ο    Δ.  Σ.      Π. Ε. Φ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές