Thumbnail
Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή Συλλόγου Πληροφορικών Πιερίας

Κατερίνη, 4/10/2013

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Σχετικά με τις «Διευκρινίσεις για τα μαθήματα Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου»

Αρ.Πρωτ. 139608/Γ2/ 1-10-2013 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Πρωτ  139608/Γ2/ 1-10-2013 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα «Διευκρινήσεις για τα μαθήματα Πληροφορικής του Γενικού Λυκείου»  ορίζεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα που συγκροτούνται για τα μαθήματα πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, μέχρι και 27.  Με την παραπάνω, επιπλέον καθορίζεται η διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής να γίνεται στο εργαστήριο από έναν εκπαιδευτικό.

Ο μεγάλος αυτός αριθμός μαθητών στα εργαστήρια πληροφορικής, τα οποία στην πλειονότητά τους αποτελούνται από 10 έως το πολύ 12 υπολογιστές, σημαίνει ότι  σε 5 έως 7 υπολογιστές θα εκπαιδεύονται ταυτόχρονα  3 μαθητές και στους υπόλοιπους θα εκπαιδεύονται 2.

 Συνέπειες της παραπάνω απόφασης είναι:

1.  Ένας εκπαιδευτικός δεν επαρκεί για να παρακολουθήσει και να υποστηρίξει τη διδασκαλία στο εργαστήριο.   Να υπενθυμίσουμε ότι στα εργαστηριακά σεμινάρια Α’ και Β’ επιπέδου εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε οι προδιαγραφές είναι για τμήματα 10 έως 12 ατόμων με έναν εκπαιδευτή αλλά και με ένα βοηθό

2.  Η διδασκαλία δεν θα είναι αποτελεσματική και η αξιολόγηση δεν θα είναι αντικειμενική (καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα του ενός, το πολύ δύο μαθητών ανά υπολογιστή).

3.  Σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις που συνήθως έχουν τα εργαστήρια πληροφορικής, καθώς και της ιδιαιτερότητας ότι η διασπορά των μαθητών είναι μόνο στα σημεία που βρίσκονται οι υπολογιστές και όχι σε όλη την αίθουσα όπως γίνεται με τα υπόλοιπα μαθήματα, δημιουργείται μεγάλος συνωστισμός των μαθητών (κολλητές 2-3 καρέκλες – μαθητές -  σε απόσταση 1,2 μέτρου)

Στο με Αρ.Πρωτ. 39610/Γ2/ 1-10-2013 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, όπου δίνονται οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων του Γενικού Λυκείου, αναφέρεται ότι το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής της Α’ Λυκείου,  διδάσκεται στο εργαστήριο και προτείνεται για τη διδασκαλία και η ανάθεση συνθετικών εργασιών  σε ένα συνεργατικό περιβάλλον αξιοποιώντας τη μέθοδο project για την καθοδήγηση των μαθητών. Οι αντίστοιχες οδηγίες όμως, από το υπουργείο, για την συγκρότηση τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας, ορίζουν συγκρότηση τμημάτων 16 έως 20 μαθητών.

Παίρνοντας υπόψη τα παραπάνω:

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ

για την δραματική χειροτέρευση των συνθηκών διεξαγωγής των μαθημάτων Πληροφορικής που επιβάλλεται με την υπ’ αριθ. Πρωτ  139608/Γ2/ 1-10-2013 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ και

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

για τα μαθήματα Εφαρμογές Πληροφορικής, Εφαρμογές Υπολογιστών Πολυμέσα – Δίκτυα και Εφαρμογές Λογισμικού:

Είτε να επιτραπεί η  συγκρότηση τμημάτων 12 έως 16 μαθητών ανά τμήμα με έναν εκπαιδευτικό

Είτε να γίνει επαναφορά της Υ.Α, με αρ. πρωτ, με Γ2/4243/22-09-1999 ως προς τις ρυθμίσεις της κατανομής των μαθητών και των εκπαιδευτικών για τα  παραπάνω μαθήματα.

Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή

Συλλόγου Πληροφορικών Πιερίας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.