Thumbnail
Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία

Oκτώβρης μήνας… και τα εκατοντάδες τα κενά σε Νηπιαγωγούς φέρνουν στα πρόθυρα της διάλυσης το δημόσιο νηπιαγωγείο. Κι αυτό σαν αποτέλεσμα των μηδενικών προσλήψεων, των συνταξιοδοτήσεων και των οριστικών απολύσεων των αναπληρωτών, ενώ το Υπουργείο δηλώνει κυνικά ότι τέλειωσαν οι (ούτως ή άλλως) ελάχιστες πιστώσεις αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό και δε θα καλυφτούν  τα  εκατοντάδες κενά.

Σ΄ αυτό το τοπίο εμφανίζεται σήμερα ως τάχα λύση, μια πραγματική βόμβα στις εργασιακές σχέσεις στη Δημόσια εκπαίδευση: το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας του ΟΑΕΔ για την αντιμετώπιση της ανεργίας και με πρώτο φορέα εφαρμογής–πιλότο το δημόσιο νηπιαγωγείο. Το πρόγραμμα εισάγει νέας μορφής προσλήψεις και εργασιακές σχέσεις των νηπιαγωγών, προμηνύοντας απόπειρα γενίκευσής τους σε όλη την εκπαίδευση. Δηλαδή με σύμβαση πρόσληψης  για διάστημα  6,5 μηνών, με αποζημίωση από 427-490 ευρώ το μήνα-η οποία αποδίδεται με την ολοκλήρωση του προγράμματος, με υπηρεσία που δεν υπολογίζεται ως συντάξιμη, με απασχόληση Χριστούγεννα και Πάσχα και με προσλήψεις που δε θα έχουν καμιά σχέση με το Υπουργείο Παιδείας, αλλά με τον ΟΑΕΔ, τους Δήμους και τα προγράμματά τους!

Άμεσο αποτέλεσμα όλης αυτής της ανατριχιαστικής στοχοθεσίας των κυβερνώντων είναι η απόπειρα κάλυψης των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μεγάλου μέρους από το σημερινό δημόσιο νηπιαγωγείο με φθηνό-πάμφθηνο εκπαιδευτικό προσωπικό, η συρρίκνωση των δομών του (ολοήμερο-απογευματινή ζώνη) και ως εκ τουτου η κατασκευή στο Δημόσιο νηπιαγωγείο μιας μεγάλης μερίδας νηπιαγωγών που ξεπερνά 30% ως τάχα «πλεονασματικής», ώστε να ενταχθεί στα σχέδια της διαθεσιμότητας και των αθρόων απολύσεων εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, που μεθοδικά υλοποιούνται και στήνονται από το καλοκαίρι.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το νηπιαγωγείο χρησιμοποιείται ως ο αδύνατος κρίκος, στην ουσία ο πιλότος, για μεγάλη κλίμακα αντιδραστικών αλλαγών στην εκπαίδευση. Η μαχόμενη εκπαίδευση έχοντας πάντα απέναντί της μια εξωνημένη συνδικαλιστική ηγεσία αντιστάθηκε σθεναρά και απέκρουσε την επίθεση. Πιστεύουμε πως σήμερα, μέσα στο κλίμα των σαρωτικών αλλαγών που συνθλίβουν τη ζωή και το μέλλον μας, η αντίσταση πρέπει να είναι πολλαπλάσια και αντίστοιχη με τη σφοδρότητα της επίθεσης, γιατί απειλεί πλέον το νηπιαγωγείο και όλη την εκπαίδευση με διάλυση και τους εκπαιδευτικούς με ολοκληρωτικό επαγγελματικό αφανισμό.

 Καλούμε όλους τους νηπιαγωγούς, τους συλλόγους εκπαιδευτικών και τις συλλογικότητες του αγώνα σε μια συντονισμένη δράση για να μπλοκάρουμε τις αντιδραστικές εξελίξεις και τις προσλήψεις μέσω ΟΑΕΔ. Να απαιτήσουμε να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μόνιμο προσωπικό και να προσληφθούν για κάθε άλλη ανάγκη αναπληρωτές νηπιαγωγοί του τακτικού προυπολογισμού. Να οργανώσουμε, στηριγμένοι στη βάση των εκπαιδευτικών, γιατί η συνένοχη συνδικαλιστική ηγεσία περί άλλων τυρβάζει, μια πραγματική αναμέτρηση με στόχο τη ρήξη και την ανατροπή, γιατί η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε