Thumbnail
Τα εκπαιδευτικά προβλήματα δε λύνονται με ημίμετρα    

ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ 15Α, 105 57, ΑΘΗΝΑ  ΤΗΛ. 2103312793 FAX: 2103246928

www.dakepe.gr  e-mail: [email protected]

14 - 10 - 2013

Αμφισβητήσιμη νομικά και «μεσαιωνικού τύπου» ενέργεια

η πρόσληψη εκπαιδευτικών μέσω ΟΑΕΔ.

Δυστυχώς το αυτονόητο έγινε ζητούμενο. Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολλά κενά εκπαιδευτικών, αφού για πρώτη φορά στη μεταπολεμική ιστορία της χώρας δεν υπήρξε ούτε ένας μόνιμος διορισμός, 2.000 συνάδελφοί μας συνταξιοδοτήθηκαν και 8.000 αναπληρωτές που ήταν μέχρι πέρσι στην εκπαιδευτική διαδικασία λόγω των άδικων μνημονιακών πολιτικών οδηγήθηκαν φέτος στην ανεργία.

Δεν τηρήθηκε σε επίπεδο μόνιμων διορισμών στο δημόσιο ούτε η περιβόητη συμφωνία με την Τρόικα που προέβλεπε για κάθε δέκα (10) αποχωρήσεις μια (1) πρόσληψη. 

Είναι γνωστές οι απαράδεκτες ενέργειες της διοίκησης στις οποίες προέβη  προκειμένου να καλύψει τα κενά στα δημοτικά σχολεία, με άδικες και παράνομες μετακινήσεις εκπαιδευτικών και με την αποσάθρωση του ολοήμερου σχολείου.

Η προσχολική αγωγή βρέθηκε, κι αυτή, αντιμέτωπη με τα προβλήματα που γέννησε η αδιοριστία. Αρκετά νηπιαγωγεία παραμένουν και σήμερα κλειστά, δε λειτουργούν πολλά ολοήμερα τμήματα, δημιουργήθηκαν πολυπληθή τμήματα και αρκετά παιδιά δεν εντάχθηκαν στην προσχολική αγωγή λόγω έλλειψης προσωπικού και υποδομών.

Στο πιεστικό αίτημά μας για διορισμούς το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει το «διορισμό» νηπιαγωγών μέσω ΟΑΕΔ (πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας). Η ενέργεια αυτή, που μάλιστα εμφανίζεται ως μέτρο καταπολέμησης της ανεργίας, όμως είναι αμφισβητήσιμη νομικά αφού αντίκειται στις συνταγματικές επιταγές, οδηγεί σε «μεσαιωνικού τύπου» προσλήψεις και μισθούς (μόλις 500 ευρώ!) και υπονομεύει το  δικαίωμα στην εργασία κατηγοριοποιώντας συγχρόνως τους/τις συναδέλφους στην προσχολική αγωγή. Ανοίγει, ουσιαστικά, την «κερκόπορτα» για την περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

Η ίδια ακριβώς τακτική χρησιμοποιείται για να «επιλυθούν» τα τεράστια προβλήματα στη στελέχωση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και των ΚΕΔΔΥ με Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό. Αντί να προχωρήσει άμεσα, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, στις απαραίτητες προσλήψεις μέσα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία, προτίθεται να στελεχώσει ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ μέσω των μητρώων του ΟΑΕΔ με πενιχρά αμειβόμενο προσωπικό.

Εκφράζουμε τον έντονο προβληματισμό και ανησυχία για τις μεθόδους που μετέρχεται η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και την κάθετη αντίθεσή μας σ’ αυτές.

Απαιτούμε  από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει «έστω και τώρα» σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού αλλά και αναπληρωτών μέσω εθνικού προϋπολογισμού.

Οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν και απαιτούν αξιοκρατία κι υπερασπίζονται το δικαίωμα  να ζουν με αξιοπρέπεια.

Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioksi-hlektronikou-egklimatos_0.jpg
Συλλήψεις από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος κατά της σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων – Φοιτητής ανάμεσα στους κατηγορούμενους
Συνελήφθη φοιτητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας από τη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος
Συλλήψεις από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος κατά της σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων – Φοιτητής ανάμεσα στους κατηγορούμενους
teacher
Το νέο «τελεσίγραφο» του Υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή και η απάντηση των εκπαιδευτικών
Ποια είναι η αλήθεια για το νέο 'Εγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
Το νέο «τελεσίγραφο» του Υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή και η απάντηση των εκπαιδευτικών