Thumbnail
ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΞΥΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ - ΛΟΥΜΙΩΤΗ ΚΩΣΤΑ

ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΟ 20 ΓΕΛ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ.

Συνάδελφοι, θα περιγράψουμε ένα κρούσμα κομματικής παρέμβασης και αυθαιρεσίας στο ΠΥΣΔΕ Δυτ. Αττικής στην απόφαση τοποθέτησης αναπληρωτή διευθυντή στο 2ο Λύκειο Άνω Λιοσίων. Η προκήρυξη πλήρωσης της κενής θέσης,  λόγω συνταξιοδότησης,  έγινε δύο φορές από την ΔΕΔΑ στη διάρκεια του τελευταίου μήνα, αλλά κανένας από τον υπάρχοντα πίνακα υποψηφίων διευθυντών  δεν υπέβαλε δήλωση προτίμησης. Σύμφωνα με τον Ν.3848/2010 άρθρο 24 παρ. 10 το οικείο ΠΥΣΔΕ προτείνει   προς τοποθέτηση υποψήφιο από την ίδια σχ. μονάδα στον περιφερειάρχη, με  βάση τα κριτήρια επιλογής διευθυντών σχολ. Μονάδων. 

Στην συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ την Τρίτη 22-10-2013, ο Πρόεδρος ανακοίνωσε ότι η επιλογή θα γίνει με βάση το Ν. 3848/2010, άρθρο 12, §1 περίπτωση α΄ σε συνδυασμό με τις εγκυκλίους Φ.361.23/7/110794, 112094/Δ1 στις 20-9-2010 στοιχείο Β. και την Φ.361.23/7/110794, 112094/Δ1 στις 20-9-2010 §1 δηλ. η πλήρωση της κενούμενης θέσης Διευθυντή θα γίνει συνεκτιμώντας το σύνολο των στοιχείων του φακέλου και τη γενική συγκρότηση του υποψηφίου, χωρίς αριθμητική αποτίμηση του κριτηρίου, ήτοι, χωρίς να συνταχθεί πίνακας μετρήσιμων μορίων.

Παρόλα αυτά μέτρησε τα μόρια των υποψηφίων. Ο ένας υποψήφιος είχε 12 μετρήσιμα μόρια, η δεύτερη υποψήφια είχε 8,75 μετρήσιμα μόρια, υπήρχε ακόμη μία υποψηφιότητα χωρίς συνοδευτικά αξιολογικά έγγραφα (από την εξέλιξη αναρωτιόμαστε μήπως έπρεπε να προταθεί αυτός).

Ακολούθησε εισήγηση από ένα διορισμένο μέλος του ΠΥΣΔΕ η οποία εκθείαζε τα προσόντα της δεύτερης υποψήφιας και φυσικά την πρότεινε για την θέση της αναπληρώτριας Διευθύντριας.

Οι δύο αιρετοί διαφώνησαν με την ανωτέρω διαδικασία τόσο από νομικής όσο και από ιδεολογικής άποψης και πιο συγκεκριμένα:

1.     Οι εγκύκλιοι Φ.361.23/7/110794, 112094/Δ1 με ημερομηνία 20-9-2010 και Φ.361.23/7/110794, 112094/Δ1 με ημερομηνία 20-9-2010 αναφέρονται στο μεταβατικό στάδιο του φθινοπώρου του 2010 και του καλοκαιριού του 2011 γεγονός που επιβεβαιώνει και η υφυπουργός κ. Χριστοφιλοπούλου στις 15-11-2010 με αριθ. πρωτ. 131040/ΙΗ σε απάντηση σχετικής ερώτησης της βουλευτού κ. Βόζεμπεργκ. Θυμίζουμε ότι στο εν λόγω διάστημα τοποθετήθηκαν οι νυν Διευθυντές Εκπαίδευσης, είχαν καταπέσει χρονικά οι πίνακες των υποψηφίων Διευθυντών του διαστήματος 2007-2011 και το καλοκαίρι του 2011 έγιναν οι κρίσεις των Διευθυντών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Ν. 3848/2010.

2.     Η επιλογή των υποψηφίων διευθυντών έπρεπε να γίνει σύμφωνα με τη παράγραφο 10 του άρθρου 24 σε συνδυασμό με τα άρθρα 14 και 13 του Ν. 3848/2010 δηλ. ο Διευθυντής να τοποθετηθεί με βάση τα κριτήρια επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και επομένως αφού υπολογιστούν τα μόρια τους κατά τα οριζόμενα του Νόμου να προταθεί αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια. Στην περίπτωση μας αυτός με τα 12 μετρήσιμα μόρια πρέπει να είναι ο αναπληρωτής Διευθυντής.

Δυστυχώς μειοψηφήσαμε με ψήφους 3 έναντι 2.

Στο σημείο αυτό καταγγέλλουμε ως παράνομη και καταχρηστική την τοποθέτηση η οποία όπως καταλαβαίνουμε υπαγορεύτηκε από «υψηλά ιστάμενους».

Το έπραξαν γιατί  όντας  διορισμένοι από την κυβέρνηση,  αφού απέτυχαν να εκλεγούν αιρετοί με το ψηφοδέλτιο της παράταξης του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ), εξοφλούν  οι δύο διοικητικοί τα «γραμμάτια» του διορισμού τους από την κυβέρνηση σε βάρος των συναδέλφων και της νομιμότητας. Ο διευθυντής διεύθυνσης γιατί να συνεργήσει σε μια τέτοια ενέργεια; Μήπως παρά το ότι έχει επιλεγεί στην θέση με την σειρά του στον αξιολογικό πίνακα είναι ευεπίφορος σε πιέσεις άνωθεν; Αναρωτιόμαστε έχουν την δύναμη να υπερασπιστούν την επιλογή τους, όσοι τουλάχιστον από αυτούς θα είναι υποψήφιοι σε επόμενες εκλογές, στην Γ.Σ. της ΕΛΜΕ ή στο σύλλογο των καθηγητών του 2ου ΓΕΛ Άνω Λιοσίων, αν όχι, μήπως δεν θεωρούν τον εαυτό τους συνάδελφο μας; Όταν συμβεί σε βάρος τους κάτι ανάλογο (γεγονός που το απευχόμαστε, και τους υποσχόμαστε ότι θα το αντιπαλέψουμε) πώς θα αισθανθούν; Μήπως πιστεύουν, ότι για πάντα θα βρίσκονται με την εκάστοτε κυβερνητική πλειοψηφία, όταν θα είναι υποψήφιοι για μια θέση;

            Συνάδελφοι, όλες οι κυβερνήσεις  μέχρι τώρα  με την πολιτική τους και τους νόμους που ψηφίζουν, διαλύουν την εκπαίδευση, τις εργασιακές σχέσεις μας, καταδικάζουν τους μαθητές μας στην αμορφωσιά και διαλύουν την κοινωνία. Όμως όταν είναι να βολέψουν τα δικά τους «παιδιά» καταστρατηγούν όσα δήθεν επικαλούνται, δικαιοσύνη, «αξιοκρατία», μόρια. Η μόνη ελπίδα που έχουμε είναι ο μαχητικός, παρατεταμένος  συλλογικός αγώνας μας,  μέσα από θεσμοθετημένα όργανα μας για δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά.

Οι αιρετοί ΠΥΣΔΕ Δυτ. Αττικής

Ξυδάς Απόστολος «ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ –ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ»

Λουμιώτης Κώστας «ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ»

Υ.Γ. Στις συνημμένες 2 σελίδες που ακολουθούν μπορείτε να διαβάσετε την εισήγηση της πλειοψηφίας που τον δεύτερο τον κάνει πρώτο. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: 30 Χρόνια Προγράμματος «ΙΑΣΩΝ» - Συνδέοντας Λαούς μέσω της Ελληνικής Γλώσσας
Οι σπουδαστές του ΑΠΘ παρακολούθησαν εξ αποστάσεως εντατικά μαθήματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στο Σχολείο Νέας Ελληνικής (ΣΝΕΓ) του ΑΠΘ, στο...
ΑΠΘ: 30 Χρόνια Προγράμματος «ΙΑΣΩΝ» - Συνδέοντας Λαούς μέσω της Ελληνικής Γλώσσας
frederick
Πανεπιστήμιο Frederick:Φοιτητές και φοιτήτριες συγκινούν μιλώντας για τους πανεπιστημιακούς τους δασκάλους
Τα τελευταία χρόνια το Πανεπιστήμιο έχει αναδειχθεί σε ιδανική επιλογή για φοιτητές/τριες από την Ελλάδα καθώς προσφέρει ποιοτική εκπαίδευση,...
Πανεπιστήμιο Frederick:Φοιτητές και φοιτήτριες συγκινούν μιλώντας για τους πανεπιστημιακούς τους δασκάλους
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
ΑΕΙ: Κατάθεση δικαιολογητικών ομογενών και αλλοδαπών κατόχων τίτλου σπουδών του Ηνωμένου Βασιλίεου
Η κατάθεση δικαιολογητικών γίνεται στην κεντρική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘΑ
ΑΕΙ: Κατάθεση δικαιολογητικών ομογενών και αλλοδαπών κατόχων τίτλου σπουδών του Ηνωμένου Βασιλίεου