δασκαλος
Η (σκόπιμη ή μη) ολιγωρία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο να ιδρύσει τις νέες οργανικές πριν τις μεταθέσεις του Μαρτίου, έχει ήδη οδηγήσει σε μία καταστρατήγηση του πίνακα μορίων μετάθεσης (με την εξέταση μόνο των μη ικανοποιημένων προς οποιαδήποτε επιλογή αιτήσεων μετάθεσης) και τώρα επιχειρείται να οδηγήσει και σε δεύτερη καταστρατήγηση, αυτή τη φορά σε επίπεδο διεύθυνσης, με τον αποκλεισμό όσων έχουν κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης, από τη διεκδίκηση των νέων οργανικών θέσεων.

Σύμφωνα με τα άρθρα 13 και 15, του Π.Δ. 50/96, πρώτοι τοποθετούνται σε οργανικά κενά της Πρωτοβάθμιας οι οργανικά υπεράριθμοι, έπονται ειδικές κατηγορίες μετάθεσης κι έπειτα τοποθετούνται σε οργανικές θέ­σεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των Διευ­θύνσεων (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης), ακολουθούμενοι από τους νεοδιοριζόμενους.

  Με το έγγραφο του με αριθμό πρωτοκόλλου 85214/Ε2, 25/07/2024, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ζητά από τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 84 του νόμου 5120/2024 (ΦΕΚ 105 τ.Α/12-07-2024)  και της ΚΥΑ 84400/ΓΔ4 (ΦΕΚ 4330 τ.Β/24-07-2024) να προβούν στην οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών των συγκεκριμένων κλάδων/ειδικοτήτων που τυχόν υπάρχουν στη διάθεση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου (ΠΥΣΠΕ) της περιοχής τους. Η διαδικασία τοποθέτησης των εκπαιδευτικών πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Τρίτη 30-07-2024 και ώρα 15:00.

  Με αυτό το έγγραφο λοιπόν, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. αποκλείει από τη διαδικασία διεκδίκησης των νέων οργανικών θέσεων όσους έχουν αιτηθεί μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης). Η πρόφαση για την πρωτοφανή αυτή καταστρατήγηση των πινάκων μορίων, είναι η (εκπρόθεσμη) ίδρυση/σύσταση των νέων αυτών οργανικών θέσεων, αφού δηλαδή είχαν ήδη ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης).

  Είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προβαίνει σε καταστρατήγηση των πινάκων μορίων μετάθεσης/οριστικής τοποθέτησης/βελτίωσης θέσης όσον αφορά στις συγκεκριμένες οργανικές θέσεις, μιας κι ήδη έχει αποκλείσει από τις συμπληρωματικές μεταθέσεις που πρόκειται να διενεργηθούν τις επόμενες μέρες, όσους ικανοποιήθηκε η αίτηση μετάθεσής τους στις μεταθέσεις του Μαρτίου. Με λίγα λόγια, είναι πολύ πιθανόν να παρατηρηθεί το φαινόμενο ένας εκπαιδευτικός με 50 μόρια να μετατεθεί τώρα στον τόπο συμφερόντων του, ενώ ένας εκπαιδευτικός με 150 μόρια να μείνει μακριά από αυτόν, μόνο και μόνο γιατί στις μεταθέσεις του Μαρτίου ικανοποιήθηκε κάποια (όχι η πρώτη) από τις προτιμήσεις του.

  Σα να μη φτάνει αυτό, είναι εξαιρετικά πιθανό να παρατηρηθεί το φαινόμενο, ο ίδιος εκπαιδευτικός με τα 50 μόρια, να τοποθετηθεί σε κάποια από τις νέες οργανικές σε περιοχή «φιλέτο», ενώ ένας συνάδελφος εκπαιδευτικός με 150 μόρια να παραμείνει σε κάποια απομακρυσμένη σχολική μονάδα της διεύθυνσης του, μόνο και μόνο γιατί οι υπηρεσιακές μεταβολές (οριστική τοποθέτηση/βελτίωση θέσης) είχαν ολοκληρωθεί πριν τη σύσταση των νέων οργανικών θέσεων.

  Η (σκόπιμη ή μη) ολιγωρία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο να ιδρύσει τις νέες οργανικές πριν τις μεταθέσεις του Μαρτίου, έχει ήδη οδηγήσει σε μία καταστρατήγηση του πίνακα μορίων μετάθεσης (με την εξέταση μόνο των μη ικανοποιημένων προς οποιαδήποτε επιλογή αιτήσεων μετάθεσης) και τώρα επιχειρείται να οδηγήσει και σε δεύτερη καταστρατήγηση, αυτή τη φορά σε επίπεδο διεύθυνσης, με τον αποκλεισμό όσων έχουν κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης, από τη διεκδίκηση των νέων οργανικών θέσεων. Τα άρθρα του Π.Δ. 50/96  που παρατίθενται παραπάνω, ορίζουν ρητά ότι τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις (συγ)κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους τόσο οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των Διευθύνσεων (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης). Η καθυστερημένη ίδρυση των οργανικών θέσεων βαραίνει αποκλειστικά το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και δε θα πρέπει να λειτουργήσει ως άλλοθι για περαιτέρω αδικίες.

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε Έγγραφο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου "Αργύριος Μοσχίδης" προς το Υπουργείο Παιδείας και τη ΔΟΕ

Ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λήμνου "Αργύριος Μοσχίδης"

Προς

Υπουργείο Παιδείας

ΔΟΕ

Θέμα: Επιχειρούμενη καταστρατήγηση των πινάκων μορίων μετάθεσης/οριστικής τοποθέτησης, καθώς και της σειράς τοποθέτησης σε οργανικά κενά.

  Σύμφωνα με τα άρθρα 13 και 15, του Π.Δ. 50/96, πρώτοι τοποθετούνται σε οργανικά κενά της Πρωτοβάθμιας οι οργανικά υπεράριθμοι, έπονται ειδικές κατηγορίες μετάθεσης κι έπειτα τοποθετούνται σε οργανικές θέ­σεις κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των Διευ­θύνσεων (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης), ακολουθούμενοι από τους νεοδιοριζόμενους.

  Με το έγγραφο του με αριθμό πρωτοκόλλου 85214/Ε2, 25/07/2024, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. ζητά από τις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 84 του νόμου 5120/2024 (ΦΕΚ 105 τ.Α/12-07-2024)  και της ΚΥΑ 84400/ΓΔ4 (ΦΕΚ 4330 τ.Β/24-07-2024) να προβούν στην οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών των συγκεκριμένων κλάδων/ειδικοτήτων που τυχόν υπάρχουν στη διάθεση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου (ΠΥΣΠΕ) της περιοχής τους. Η διαδικασία τοποθέτησης των εκπαιδευτικών πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Τρίτη 30-07-2024 και ώρα 15:00.

  Με αυτό το έγγραφο λοιπόν, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. αποκλείει από τη διαδικασία διεκδίκησης των νέων οργανικών θέσεων όσους έχουν αιτηθεί μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης). Η πρόφαση για την πρωτοφανή αυτή καταστρατήγηση των πινάκων μορίων, είναι η (εκπρόθεσμη) ίδρυση/σύσταση των νέων αυτών οργανικών θέσεων, αφού δηλαδή είχαν ήδη ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις, οριστικές τοποθετήσεις/βελτιώσεις θέσης).

  Είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προβαίνει σε καταστρατήγηση των πινάκων μορίων μετάθεσης/οριστικής τοποθέτησης/βελτίωσης θέσης όσον αφορά στις συγκεκριμένες οργανικές θέσεις, μιας κι ήδη έχει αποκλείσει από τις συμπληρωματικές μεταθέσεις που πρόκειται να διενεργηθούν τις επόμενες μέρες, όσους ικανοποιήθηκε η αίτηση μετάθεσής τους στις μεταθέσεις του Μαρτίου. Με λίγα λόγια, είναι πολύ πιθανόν να παρατηρηθεί το φαινόμενο ένας εκπαιδευτικός με 50 μόρια να μετατεθεί τώρα στον τόπο συμφερόντων του, ενώ ένας εκπαιδευτικός με 150 μόρια να μείνει μακριά από αυτόν, μόνο και μόνο γιατί στις μεταθέσεις του Μαρτίου ικανοποιήθηκε κάποια (όχι η πρώτη) από τις προτιμήσεις του.

  Σα να μη φτάνει αυτό, είναι εξαιρετικά πιθανό να παρατηρηθεί το φαινόμενο, ο ίδιος εκπαιδευτικός με τα 50 μόρια, να τοποθετηθεί σε κάποια από τις νέες οργανικές σε περιοχή «φιλέτο», ενώ ένας συνάδελφος εκπαιδευτικός με 150 μόρια να παραμείνει σε κάποια απομακρυσμένη σχολική μονάδα της διεύθυνσης του, μόνο και μόνο γιατί οι υπηρεσιακές μεταβολές (οριστική τοποθέτηση/βελτίωση θέσης) είχαν ολοκληρωθεί πριν τη σύσταση των νέων οργανικών θέσεων.

  Η (σκόπιμη ή μη) ολιγωρία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο να ιδρύσει τις νέες οργανικές πριν τις μεταθέσεις του Μαρτίου, έχει ήδη οδηγήσει σε μία καταστρατήγηση του πίνακα μορίων μετάθεσης (με την εξέταση μόνο των μη ικανοποιημένων προς οποιαδήποτε επιλογή αιτήσεων μετάθεσης) και τώρα επιχειρείται να οδηγήσει και σε δεύτερη καταστρατήγηση, αυτή τη φορά σε επίπεδο διεύθυνσης, με τον αποκλεισμό όσων έχουν κάνει αίτηση βελτίωσης θέσης, από τη διεκδίκηση των νέων οργανικών θέσεων. Τα άρθρα του Π.Δ. 50/96  που παρατίθενται παραπάνω, ορίζουν ρητά ότι τοποθετούνται σε οργανικές θέσεις (συγ)κρινόμενοι με βάση τη μοριοδότησή τους τόσο οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των Διευθύνσεων (οριστικές τοποθετήσεις), οι μετατιθέμενοι από περιοχή σε περιοχή και οι εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης). Η καθυστερημένη ίδρυση των οργανικών θέσεων βαραίνει αποκλειστικά το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και δε θα πρέπει να λειτουργήσει ως άλλοθι για περαιτέρω αδικίες.

  Ζητούμε άμεση ανακοινοποίηση στο ορθό του εγγράφου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κατά τέτοιο τρόπο, που να μην αποκλείει από τη διαδικασία διεκδίκησης των νέων οργανικών θέσεων όσων έχουν αιτηθεί βελτίωση θέσης.

  Ζητούμε την παρέμβαση της ΔΟΕ στο Υπουργείο Παιδείας για το θέμα αυτό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παύλος Πολάκης
Πολάκης: Η λύση θα δοθεί στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ – – Επιμένει για «στημένη» αντίδραση της Λινού
«Δεν μπορεί να βάζει τα κλάματα η κα Λινού επειδή έκανα παρατήρηση σε μια συνεργάτιδα του Γεωργιάδη»
Πολάκης: Η λύση θα δοθεί στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ – – Επιμένει για «στημένη» αντίδραση της Λινού
απθ
ΑΠΘ: 30 Χρόνια Προγράμματος «ΙΑΣΩΝ» - Συνδέοντας Λαούς μέσω της Ελληνικής Γλώσσας
Οι σπουδαστές του ΑΠΘ παρακολούθησαν εξ αποστάσεως εντατικά μαθήματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στο Σχολείο Νέας Ελληνικής (ΣΝΕΓ) του ΑΠΘ, στο...
ΑΠΘ: 30 Χρόνια Προγράμματος «ΙΑΣΩΝ» - Συνδέοντας Λαούς μέσω της Ελληνικής Γλώσσας