Thumbnail

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕ 18 (ΠΣΕΝΔΕ ΠΕ 18) 

Αθήνα  10/11/2013

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 925 ΘΕΣΕΩΝ ΙΕΚ αλλά για σχεδόν ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΠΕ1810, ΠΕ1811

Σε ότι αφορά τις 925 θέσεις στα ΙΕΚ – ΣΕΚ που προκήρυξε το ΥΠΑΙΘ καταγγέλλουμε ότι, δεν πρόκειται για διαγωνισμό, αλλά για διακριτική μεταχείριση εκπαιδευτικών με τοποθέτηση ορισμένων έξω από τα σπίτια τους και τον οριζόντιο αποκλεισμό των Νοσηλευτών ΠΕ1810, Μαιών ΠΕ1811, κλπ. Διότι, συγκρίνοντας την διαπιστωτική πράξη και την κατανομή των 925 θέσεων τα συμπεράσματα είναι άμεσα και απαράδεκτα, για μια δημοκρατική και υγιή κοινωνία. ΤΟ ΥΠΑΙΘ:

1.      Προέβει, χωρίς κανένα κριτήριο, χωρίς αξιολόγηση και μεροληπτικά, στην κατανομή θέσεων σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες με εξαίρεση ορισμένες ολιγάριθμές και κυρίως στην οριζόντια περικοπή Νοσηλευτών ΠΕ1810, Μαιών ΠΕ1811, κλπ.

2.      Σε δήλωση γνωστού συμβούλου του, που χειρίζεται τα θέματα των διαθεσίμων εκπαιδευτικών αναφέρθηκε στους ΠΕ1810, ότι «υπήρχε αρχική κατανομή με 120 Νοσηλευτές ΠΕ1810, αλλά «προτίμησε να σώσει τους ΔΕ» για δικούς του λόγους και άλλες δικαιολογίες.

3.      Όταν μιλάμε για Νοσηλευτές ΠΕ1810 αναφερόμαστε σε εκπαιδευτικούς με υπερεπάρκεια προσόντων όπως:

Έχουμε διοριστεί με αξιοκρατικά κριτήρια και στο προσοντολόγιο μας συμπεριλαμβάνονται:

1.      Αξιοκρατικός τρόπος εισόδου στο δημόσιο (Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ, ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ.)

2.      Πτυχία που αποδεικνύουν την παιδαγωγική μας επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ, πρώην ΣΕΛΕΤΕ και ορισμένοι φιλόλογοι, νηπιαγωγοί, δάσκαλοι).

3.      Αρκετά μεταπτυχιακά.

4.      Ξένες γλώσσες

5.      Πιστοποίηση (κρατική) χρήσης Η/Υ.

6.      15 – 20 έτη εργασίας στην εκπαίδευση (ΕΠΑΛ).

7.      Εκατοντάδες έως και χιλιάδες κυριολεκτικά ώρες σεμιναρίων στο επιστημονικό και εκπαιδευτικό πεδίο.

8.      Επιπλέον πτυχία 2α και 3α (συναφή με τα επαγγέλματα υγείας).

4.      Η Νοσηλευτική είναι η ειδικότητα, της οποίας οι υποειδικότητες στον Τομέα Προσανατολισμού των ΙΕΚ (από τις 16 συνολικά ειδικότητες του Τομέα) κατέχει τις 8 ποσοστό 50% και τα τμήματα που δημιουργήθηκαν «ξεχειλίζουν» όπου υπάρχουν οι ειδικότητες αυτές από μαθητές. (συν.2)

5.      Την ίδια ώρα δεν έχουν ανοίξει ούτε μία θέση οργανική – «μόνιμη» Νοσηλευτή ΠΕ1810, προσέλαβε ως ωρομισθίους μεγάλο αριθμό ΠΕ1810, που ενδεχομένως να ξεπερνά τους 290 που έχει εξαιρέσει με οριζόντια περικοπή από την συμμετοχή τους στο διαγωνισμό για λήψη θέσεων στις 925, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη για την συμμετοχή τους στην κατανομή των 925 θέσεων και όχι την οριζόντια περικοπή τους.

6.      Το ΥΠΑΙΘ με αυτή τη πρακτική των συμβούλων του, υπογεγραμμένη από τους Υπουργούς του, δεν μας έδωσε δηλαδή καν το δικαίωμα με βάση την εγκύκλιο 16/8/2013 του Μεταρρύθμισης Κου Κ .Μητσοτάκη,(συνδέει το άρθρο 90 – 91 (συν. 3) υποχρεωτική μετάβαση του υπαλλήλου από την διαθεσιμότητα στην κινητικότητα) να διαγωνιστούμε με βάση την κείμενη νομοθεσία για ένα ικανό αριθμό θέσεων (στις 925) ανάλογο και αντίστοιχο των πραγματικών όπως αποδεικνύετε παραπάνω του ΥΠΑΙΘ στα ΙΕΚ – ΣΕΚ για Νοσηλευτές ΠΕ1810.

7.      Συγκεκριμένος Υπουργός του ΥΠΑΙΘ, σε επίσημες και θεσμικές συναντήσεις που είχαμε με το συντονιστικό των διαθεσίμων, δήλωσε απερίφραστα ότι «επιλεγήκατε (οι 2000 διαθέσιμοι) γιατί είχαμε δύο ημέρες  περιθώριο να δώσουμε τα ονόματα ως Υπουργείο στην Τρόικα και κάποιοι έπρεπε να θυσιαστούν». (σχολιάσαμε, ως Ιφιγένειες).

Αυτή ήταν και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα που δεν έγινε ποτέ.

8.      Αντ΄ αυτού άνοιξαν με εξαγγελίες μέχρι στιγμής 1324 θέσεις εκ των οποίων  925 που μπορούν να συμμετέχουν μόνο διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί, αποκλείοντας 665 περίπου συναδέλφους εκ των οποίων το 50% είναι Εκπαιδευτικοί Νοσηλευτές και ουσιαστικά είναι σαν να μην υπάρχουν, σαν να τους απέλυσε το ΥΠΑΙΘ.

Επιπλέον το ΥΠΑΙΘ εξέδωσε νέα διαπιστωτική πράξη (συν. 4) και ξαναέβγαλε τα προσωπικά δεδομένα και τους εκπαιδευτικούς για 2η φορά μέσα σε 4 μήνες σε διαθεσιμότητα (γνωρίζετε τις ψυχολογικές συνέπειες αυτού που προσπαθεί να βγάλει στα όρια της απόλυσης το διασυρμό από το νου του και έρχεται ο διώκτης του, να του διαλύσει ακόμη μία φορά την αξιοπρέπεια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΠΟΜΠΕΎΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ Ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ όταν ακόμη και για δολοφόνους οικονομικούς και άλλους ο νομοθεσία προστατεύει τα προσωπικά τους δεδομένα, μα για όνομα ΘΕΟΥ είναι δυνατόν το ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ………(για να ταλαιπωρήσει και άλλο δικαστικά, του διαθέσιμους εκπαιδευτικούς που είχαν κερδίσει κάποιες προσωρινές διαταγές, στο μέσο της διαθεσιμότητας – ενδεχόμενης απόλυσης να τρέχουν ξανά στα δικαστήρια και στους δικηγόρους δίχως χρήματα και κομμένους μισθούς στα 50 – 55 τους χρόνια που το ΥΠΑΙΘ χωρίς αξιολόγηση του «πέταξε στο δρόμο» να προλάβουν να επαναλάβουν τις αιτήσεις ακυρώσεως κατά της νέας διαπιστωτικής πράξης και των προσωρινών διαταγών, με δαπάνη και ψυχικό κόστος, με σωματικές {υγείας} και κοινωνικές συνέπειες).

9.      Σε ότι αφορά την κατανομή των 925 θέσεων καταγγέλλουμε με σφοδρότητα ότι: Οι 925 θέσεις δεν κατανεμήθηκαν απλά άδικα, μεροληπτικά και στα πλαίσια μια μη χρηστής διοίκησης, αλλά δόθηκαν σχεδόν ονομαστικά γεγονός που ενδεχομένως να αγγίζει τα όρια, της μη χρηστής διοίκησης να το πούμε;

Παράδειγμα (και έχουμε και άλλα) στην ειδικότητα ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΛΑΔΟΥ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΠΕ1824 οι Εργοθεραπευτές που είναι στην 1η και (ατυχώς για το ΥΠΑΙΘ) και 2η Διαπιστωτική πράξη, στην Αθήνα για παράδειγμά είναι εννέα (9) οι δε θέσεις που δίνονται για Εργοθεραπευτές στην Αθήνα είναι (9) και όχι μόνο, είναι και κατανεμημένες ανά περιφέρεια ακριβώς όσα και τα άτομα: Α Αττικής (3), Γ Αττικής (4), Δ Αττικής (1), Δυτικής Αττικής (1). (Συν. 7)2η διαπιστωτική και (συν. 8) 2ο ΦΕΚ για την κατανομή 925 θέσεων σε ΙΕΚ – ΣΕΚ.

Με σεβασμό, αναφερόμαστε ως παράδειγμα στην εν λόγω ειδικότητα και όχι ως κατηγορία

Επιπλέον το ΥΠΑΙΘ είχε ενημερωθεί εγγράφως κατ΄ επανάληψη, για την άνιση και άδικη κατανομή των θέσεων από όλους τους αρμόδιους φορείς των εκπαιδευτικών ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΕΝΕ, ΕΤΕΕΚ, κλπ, καθώς και με εξώδικες  διαμαρτυρίες των θιγομένων ΠΕ1810,  με όλους τους νομικούς λόγους που είχαν προκύψει τότε.

Επιπροσθέτως μετά από το 1ο ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 2490 4 Οκτωβρίου 2013 (συν. 5) για δεύτερη φορά όπως έκανε και με την 2η  διαπιστωτική πράξη και ενήμερο ότι υπάρχει για την άδικη κατανομή αυτή, προσφυγή στο ΣΤΕ με αίτηση ακυρώσεως κατά το μέρος που αφορά τους Νοσηλευτές ΠΕ1810, εξέδωσε πρόσφατα και νέο ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 2799 4 Νοεμβρίου 2013 (συν. 6),  για να  ταλαιπωρήσει ακόμη μία φορά, ψυχικά και οικονομικά τους εκπαιδευτικούς του( Νοσηλευτές ΠΕ1810), ενδεχομένως, προσδοκώντας στο κλείσιμο της υπόθεσης, αφού η οικονομική μας και ψυχολογική μας εξουθένωση είναι δεδομένη.

Για αυτούς τους λόγους και επειδή (ακόμη και να μας χαρακτηρίσετε ονειροπόλους ή ανόητους) πιστεύουμε στην Ελληνική Δικαιοσύνη και στους θεσμούς, ζητάμε πρωταρχικά:

- Την παρέμβαση Με τη στήριξη όχι απλά πλέον με έγγραφα όπως έγινε και το επικροτούμε εδώ και τέσσερις μήνες από τους φορείς που εκπροσωπούν τους εκπαιδευτικούς (ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, Τα συντονιστικά των διαθεσίμων ανά την Ελλάδα, και άλλους φορείς, ΕΝΕ, ΕΤΕΕΚ), αλλά με δικαστική προσφυγή απευθυνόμενοι στη δικαιοσύνη, άμεσα να ανατρέψουν την συγκεκριμένη πρακτική, γιατί υπάρχουν πλέον αδιάσειστα στοιχεία, πόσο νόμιμο είναι οι θέσεις σε μια προκήρυξη (925 θέσεις ΙΕΚ)για τη διάσωση από την ενδεχόμενη ανεργία, να είναι σχεδόν ονομαστικές για ορισμένους και να αποκλείουν οριζόντια άλλους, αυτό, θα πρέπει να αποτελέσει την αρχή του τέλους για τέτοιου είδους αντιμετώπιση κοινωνικής ομάδας και δη των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα από άτομα, αξιωματούχους και Υπουργεία, που μας έφεραν στα 50 – 55 μας χρόνια στο σημείο μηδέν και στα όρια της ένδειας.

Μας πήραν την ιδιότητα μας και τους μαθητές μας.

Πήραν από τους μαθητές μας τους καθηγητές και τα όνειρα τους για εισαγωγή μέσω της τεχνικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Μας αφαίρεσαν τα προς το ζην και συνεχίζουν να μας εξουθενώνουν οικονομικά με νέες διαπιστωτικές και νέα ΦΕΚ.

Μας διαπόμπευσαν στο διαδίκτυο σε όλο τον πλανήτη όπου υπάρχει υπολογιστής βλέπουν τα προσωπικά μας δεδομένα, με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται εκτός του ότι

Μας ταπείνωσαν και «πλήγωσαν» βάναυσα την αξιοπρέπεια μας.

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ (με το όνομα του εκτεθειμένο διαρκώς και κατ΄ επανάληψη στο διαδίκτυο) ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ.

Μας εμπαίζουν εδώ και μήνες και εμείς νομιμοποιούμε (ενδεχομένως αναγκασμένοι εκ των πραγμάτων) παραγοντίσκους να μας ενημερώσουν για τις επικείμενες απολύσεις ορισμένων από εμάς, τουλάχιστον.

Που είναι η δικαιοσύνη, η αξιοσύνη, η ισονομία,  η ισοπολιτεία, η αξιοκρατία, η χρηστή διοίκηση και ίση αντιμετώπιση των Ελλήνων πολιτών.

Οι Νοσηλευτές ΠΕ1810 ζητούν από όλους τους προαναφερόμενους, (τώρα που τα στοιχεία είναι αδιάσειστα και 3 μήνες πριν από την απόλυση τους),  την νομική πλέον παρέμβαση τους, για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, της ηθικής και της χρηστής διοίκησης σε αυτή τη χώρα, ή  από το ΥΠΑΙΘ και την ηγεσία του να αποσύρει έστω αυτή την ύστατη ώρα την άδικη αυτή κατανομή και να εκδώσει νέα με δίκαια ποσοστά κατ΄ αναλογία του αριθμού των ειδικοτήτων, για την αποκατάσταση του αισθήματος δικαίου!!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΥΠΑΙΘ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΑΡΕΙ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥ

ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΑΠΑΝΗ

ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΘΕΟΥ!!!!

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΣΗ!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα