Thumbnail
του ΖΑΧΑΡΙΑ ΤΡΙΓΑΖΗ*

Την Κυριακή, 1η Νοεμβρίου 2013 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Υπουργού Παιδείας κου Αρβανιτόπουλου με 12μελή αντιπροσωπεία των απεργών διοικητικών του ΕΚΠΑ.

Στη συζήτηση που επακολούθησε ο κος Υπουργός Παιδείας έκανε μερικές παραδοχές:

1.      Το ΕΚΠΑ δεν μπορεί να ανοίξει και να λειτουργήσει χωρίς τους 399 εργαζόμενους που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα και τους 172 που έχουν τεθεί σε καθεστώς πειθαρχικών δίωξης και αργίας.

2.      Τα παράγωγα της Κοινής Υπουργικής Απόφασης

α) πλατφόρμα αυτοαπογραφής που βάσει αυτής έγινε η τελική λίστα των διαθέσιμων,

β) παραπομπή σε πειθαρχικά των μη απογραφέντων

γ) η τελική λίστα διαθεσιμότητας 399 εργαζομένων διοικητικών

ήταν πράξεις που έγιναν βιαστικά και πρόχειρα, είναι διάτρητες, νομικά έωλες, βρίθουν λαθών και ανακριβειών και έγιναν μόνο για να υπηρετηθεί ο στόχος να δοθούν τα νούμερα διαθέσιμων στην τρόικα. Γι αυτό πρέπει να καταργηθούν.

Στη συνάντηση τέθηκε το θέμα παραπομπής του Πρύτανη του ΕΚΠΑ στο πειθαρχικό. Ο κος Αρβανιτόπουλος το ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ.

Στο τέλος της συνάντησης ο Υπουργός Παιδείας έκανε έκκληση για «οικοδόμηση ενός κλίματος εμπιστοσύνης και διαλόγου» για να αντιμετωπιστεί η κρίση και «να ξεφύγουμε από το αδιέξοδο». Συμφωνήθηκε να συνεχιστεί ο διάλογος και τις επόμενες μέρες.

Την επομένη, ημέρα Δευτέρα, 2/12/2013 αργά το απόγευμα ο Υπουργός ανακοίνωσε τη διακοπή του διαλόγου με το διοικητικό προσωπικό του ΕΚΠΑ και ταυτόχρονα την παραπομπή του Πρύτανη, καθηγητή Θεοδόση Πελεγρίνη στο πειθαρχικό με το ερώτημα της αργίας.

Ο πανεπιστημιακός Υπουργός Παιδείας κος Κ. Αρβανιτόπουλος ξέχασε τις διαβεβαιώσεις που έδινε ενώπιον 15 ανθρώπων την Κυριακή 1/12 για διάλογο και τους «όρκους πίστης» εναντίον των αυταρχικών πρακτικών. Καταφεύγει σε μεθόδους ακραίου αυταρχισμού που αγγίζουν τα όρια της αντιδημοκρατικής εκτροπής. Με φασίζουσες μεθόδους επιτίθεται στο θεσμό του δημόσιου Πανεπιστήμιου και στον εκπρόσωπο του, τον Πρύτανη, εκλεγμένο από το σύνολο της πανεπιστημιακής κοινότητας.

Υπολογίζει, ίσως, ότι με αυτές τις μεθόδους θα κάμψει το αγωνιστικό φρόνημα των απεργών εργαζομένων διοικητικών, των οποίων ο αγώνας διαρκεί 13 βδομάδες. Είναι γελασμένος και με αυτά που κάνει φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα. Οι περήφανα και με αξιοπρέπεια αγωνιζόμενοι εργαζόμενοι για την υπεράσπιση της ζωής τους και του δημόσιου Πανεπιστήμιου πεισμώνουν. ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ όπως δεν πρόκειται να υποταχθεί η πανεπιστημιακή κοινότητα.

Την απάντηση θα πάρει ο Υπουργός Παιδείας κος Αρβανιτόπουλος από το σύνολο της πανεπιστημιακής κοινότητας, φοιτητές, εργαζόμενους, διδάσκοντες και αυτό θα σημάνει το τέλος της πολιτικής του καριέρας όπως έχει συμβεί με πολλούς προκατόχους του.

* Ζαχαρίας Τριγάζης, μέλος του Κ.Σ. της Ομοσπονδίας Διοικητικού Προσωπικού Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΔΠΤΕ). Συμμετέσχε στη 12μελή αντιπροσωπεία των απεργών διοικητικών του ΕΚΠΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia
Κορυδαλλός: Τρέχουν νερά σε σχολείο – Μαθητές κινδυνεύουν από ηλεκτροπληξία
Oι σοβάδες είναι σάπιοι και όταν βρέχει, το νερό φτάνει μέχρι και στον κεντρικό ηλεκτρολογικό πίνακα.
Κορυδαλλός: Τρέχουν νερά σε σχολείο – Μαθητές κινδυνεύουν από ηλεκτροπληξία
syllipsi_241218.jpg
Zωγράφου: Έκλεβαν μοτοσικλέτες – Χειροπέδες σε δύο ανήλικους για έξι κλοπές
Έχουν εντοπιστεί έξι περιπτώσεις όπου είχαν δράσει τα μέλη της συγκεκριμένης συμμορίας στην οποία συμμετείχαν ανήλικοι 16 και 17 ετών
Zωγράφου: Έκλεβαν μοτοσικλέτες – Χειροπέδες σε δύο ανήλικους για έξι κλοπές
special_eidiki_agogi_crayons_hand_colours.jpg
Γονείς προς Υπουργείο Παιδείας: «Νοείται ειδικό σχολείο χωρίς λογοθεραπεία και εργοθεραπεία;»
«Δεν συνιστά εμπόδιο της πρόσβασης στην εκπαίδευση η στέρηση του διαλείμματος των μαθητών λόγω ακαταλληλότητας του προαυλίου χώρου;»
Γονείς προς Υπουργείο Παιδείας: «Νοείται ειδικό σχολείο χωρίς λογοθεραπεία και εργοθεραπεία;»