Thumbnail
Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 

Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 

Ενημερωτικό σημείωμα  σχετικά με τις συνεδριάσεις του Δ.Σ.

της  Α΄ ΕΛΜΕ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ  στις 26-11-2013  και 3-12-2013

1.      Για τη  συνεδρίαση στις 26-11-2913

·         Έγινε συγκρότηση του νέου Δ.Σ σε σώμα. Στα πλαίσια της επιζητούμενης συναίνεσης συμφωνήσαμε σε ένα αντιπροσωπευτικό προεδρείο διατηρώντας ωστόσο τη προβλεπόμενη από το καταστατικό και τις δημοκρατικές διαδικασίες ,  άσκηση κριτικής  στις αποφάσεις της πλειοψηφίας, όταν αυτές έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις μας σε συγκεκριμένα ζητήματα.

·         Στο νέο Δ.Σ. μετέχουν από την πλευρά μας  οι τρεις πρώτοι σε σταυρούς προτίμησης , ο Γιάννης Τριπικέλης ως Γ. Γραμματέας , η Χριστίνα Δανέση ως Ταμίας και η  Μαργαρίτα Σταυροπούλου ως μέλος

·         Από το ΔΙΚΤΥΟ η 4η έδρα δόθηκε μετά από τέσσερις διαδοχικές παραιτήσεις μελών τους και συγκεκριμένα των Ψαραύτη – Δογκογιάννη -Μεταξά- Σουρτζή  και όχι μίας παραίτησης όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή τους στις 30-11-2013. Στο χορό των παραιτήσεων και ο πρόεδρος Ντούλας, να  προαναγγέλλει και τη δική του παραίτηση σε έξι μήνες  τελών  ουσιαστικά  πρόεδρος υπό προθεσμία. Θεωρούμε ότι τέτοιες συμπεριφορές στερούνται σοβαρότητας,  και υπευθυνότητας 

·         Σχετικά με το ζήτημα της εκλογής συνδέσμων μεταξύ του Δ.Σ. και των συλλόγων  διδασκόντων, με έκπληξη ακούσαμε τον πρόεδρο Ντούλα, να προτείνει  την  εξαίρεση των Δ/ντών από τη διαδικασία , με την επιχειρηματολογία  ότι εκπροσωπούν τη διοίκηση και επομένως δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν το συμφέρον των συναδέλφων. Εμείς δηλώσαμε ξεκάθαρα την αντίθεση μας σε αυτές τις μεθοδεύσεις προβάλλοντας την ανάγκη ενότητας και  ζητώντας το θέμα να μπει σε ψηφοφορία. Ο πρόεδρος  τότε υπαναχώρησε, ομολογώντας ότι  το καταστατικό δεν τους αποκλείει.

2.      Για τη συνεδρίαση στις 3-12-2013 για την αυτοαξιολόγηση και σε σχέση με σχετική ανακοίνωση του Δικτύου

Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση σχετικά με την αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση (η οποία επισυνάπτεται). Η ίδια πρόταση τέθηκε σε ψηφοφορία κατά τη διάρκεια του Δ.Σ. στις 3-12-2013.

Στη συνεχεία στάλθηκε με email - μετά από αίτημα του προέδρου Ντούλα-  για να προσπαθήσει να συντάξει μια ανακοίνωση όσο γίνεται πιο συναινετική (όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα στα πρακτικά).

Διαβάζοντας την  ανακοίνωση του Δ.Σ.  σχετικά με την αξιολόγηση (Α.Π.09- 5/12/2013)  θεωρήσαμε ότι  αυτό συνέβη, αφού σε κάποια σημεία το ΔΙΚΤΥΟ  φαίνεται να αλλάζει στάση. Δυο χαρακτηριστικά αποσπάσματα  με τα οποία  η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ συμφωνεί και στα οποία είναι πασιφανής αυτή αλλαγή,  είναι τα παρακάτω:

«Καλούμε τους εκπαιδευτικούς σε όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων της περιοχής μας να συζητήσουν σοβαρά το ζήτημα και να μην πάρουν αποφάσεις που ουσιαστικά θα στραφούν εναντίον των ίδιων στο άμεσο μέλλον

Ενώ η πρόταση που κατέθεσε το ΔΙΚΤΥΟ  στο Δ.Σ. ήταν διαφορετική: «Να ζητηθεί από τους συναδέλφους να μη πάρουν μέρος στη διαδικασία».Καμία σχέση δηλαδή με το παραπάνω κομμάτι της ανακοίνωσης

Πρότασή μας ήταν να καλέσουμε τον κάθε σύλλογο να κρίνει ο ίδιος. Πρόταση που αποτελεί και τη πιο δημοκρατική θέση, σε αντίθεση με την αντίστοιχη του Δικτύου, που εκβιάζει σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα τη συζήτηση.

«Καλούμε τα στελέχη της εκπαίδευσης, τους οποίους φυσικά εξακολουθούμε να θεωρούμε συναδέλφους και «πρώτους μεταξύ ίσων», να σταθούν αρωγοί στο συνάδελφο και όχι επιθεωρητές παλαιάς κοπής και φορείς χρεοκοπημένων πρακτικών που το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα έχει πετάξει προ πολλού στο καλάθι των αχρήστων».

Η άποψη αυτή είναι ξεκάθαρα θέση  της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ και δεν έχει καμία σχέση με τη θέση που έχει πάρει το ΔΙΚΤΥΟ  για το ρόλο των Δ/ντων μέσα στο σωματείο όπως φάνηκε και στο θέμα των συνδέσμων που προαναφέραμε.

Ως εκ τούτου, με έκπληξη διαβάσαμε σε  ανακοίνωση  του ΔΙΚΤΥΟΥ  ότι η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ( αποκαλούμενη με δική τους πρωτοβουλία, καταχρηστικά και προφανώς ειρωνικά ως ΠΡΕΝ)  δεν κατέθεσε απολύτως καμιά πρόταση!!

Ή αυτός που συνέταξε το συγκεκριμένο κείμενο δεν ήταν παρόν στο Δ.Σ. ή  οι συνάδελφοι του ΔΙΚΤΥΟΥ  διολισθαίνουν συνειδητά σε ανακρίβειες, καταλήγοντας στο να συκοφαντούν και να φαντάζονται- ως σύγχρονοι Δον Κιχώτες- ως εχθρούς τους συναδέλφους τους.

Και κάποια ερωτήματα…

Γιατί οι υπεύθυνοι της ΕΛΜΕ ανά σχολείο, να αναφέρονται μόνο στην ανακοίνωση του Δικτύου και ΟΧΙ στη συλλογική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ;

Γιατί οι συνάδελφοι να είναι υποχρεωμένοι να διαβάσουν τρεις ξεχωριστές ανακοινώσεις για τα τεκταινόμενα στο Δ.Σ , της ΕΛΜΕ και της καθεμίας από τις παρατάξεις που συναποτελούν το σωματείο;

Που είναι η διάθεση συνεργασίας, σεβασμού και πολιτικής-ηθικής δεοντολογίας, που υπήρχε τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια, ακόμα και με περισσότερο διαφοροποιημένη διαπαραταξιακή σύνθεση;

Θεωρούμε ότι αυτό ακριβώς   προσδοκούν οι συνάδελφοι μας, για να συνεχίσουν να είναι κοντά μας... ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΒΟΥΛΗ!

Κόρινθος 17-12-2013

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ              

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολική αίθουσα
Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αιγάλεω: Να ανακληθούν οι σχεδιαζόμενες καταργήσεις τμημάτων
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αιγάλεω αναφέρθηκε στις συγχωνεύσεις στη Γ' Αθήνας
Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αιγάλεω: Να ανακληθούν οι σχεδιαζόμενες καταργήσεις τμημάτων
zep.jpg
Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας: Ποια σχολεία Δ.Ε εντάσσονται και δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής το 2024-2025
Δείτε το ΦΕΚ με όλα τα σχολεία ΖΕΠ Δευτεροβάθμιας
Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας: Ποια σχολεία Δ.Ε εντάσσονται και δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής το 2024-2025
πρότυπα σχολεία, μαθητές, τάξη, σχολείο
Πρότυπα-Πειραματικά Σχολεία: Περιφερειακές προσκλήσεις για την πλήρωση λειτουργικών κενών
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών στα Πρότυπα Σχολεία (Π.Σ.) και Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων...
Πρότυπα-Πειραματικά Σχολεία: Περιφερειακές προσκλήσεις για την πλήρωση λειτουργικών κενών