ΜΑΚΡΗ
Προσλήψεις αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2024-25

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του alfavita.gr  αύριο Πέμπτη 8 Αυγούστου ή την Παρασκευή 9 Αυγούστου  θα ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2024-2025.

Σε αυτή τη φάση η Πρόσκληση αφορά  τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ των Προκηρύξεων 1ΓΕ/2023 και τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσηςπου είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ των Προκηρύξεων 3ΕΑ/2022 και 4ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ .

Ηδη με Έγγραφό του προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το υπουργείο Παιδείας έχει καλέσει σε καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης, κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70 γενικής εκπαίδευσης και ΠΕ60/61 και ΠΕ70/71 ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ)

Στο Έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ επισημαίνεται ότι το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από την Τρίτη 6/8/2024 έως και την Πέμπτη 8/8/2024, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Παρασκευή 9/8/2024.

Το Εγγραφο του υπουργείου Παιδείας

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 7/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αλλαγες
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων
«Αναξιοποίητες πηγές ποιοτικών δεδομένων, ίσως γιατί θέλουμε να προχωρούμε σε εκπαιδευτικές αλλαγές χωρίς αξιολόγηση και σύμφωνα με τις ιδεοληψίες...
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων