Thumbnail
Οι θέσεις αυτές δεν καλύπτουν όλους τους εκπαιδευτικούς

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

για τα κατάπτυστα ΦΕΚ κινητικότητας

Τα Υπουργεία Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τα ΦΕΚ για την κινητικότητα των εκπαιδευτικών που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, στην ουσία οδηγεί σε απόλυση τουλάχιστον 566 εκπαιδευτικούς, αφού με βάση τα νούμερα του Υπουργείου οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα είναι 1874(;) και οι θέσεις για την κινητικότητα αντιστοιχούν σε 887 εκπαιδευτικές θέσεις στα ΙΕΚ, 188 θέσεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς (εκπαιδευτικοί που εκτοπίζονται και χάνουν αναγκαστικά την εκπαιδευτική τους ιδιότητα)  και 233 σε διάφορους φορείς του Υπουργείου Παιδείας (δεύτερα πτυχία).

·         Οι θέσεις αυτές δεν καλύπτουν όλους τους εκπαιδευτικούς

·         Πολλοί από αυτούς αλλάζουν φορέα και εργασιακές σχέσεις (μισθός ασφαλιστικός φορέας κ.α). Πολλές από τις θέσεις είναι αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου ή δημοσίου δικαίου και κάποιες από αυτές είναι εξαιρετικά αμφίβολο για πόσο θα υπάρχουν, αφού είναι επιδοτούμενες από προγράμματα ΕΣΠΑ.

·          Στις 233 θέσεις, που αφορούν εκπαιδευτικούς με δεύτερα πτυχία, δεν συμπεριλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με πτυχία όλων των ειδικοτήτων (φυσικής αγωγής, φυσικής, μαθηματικών κ.τ.λ.) παρότι πολλοί συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα έχουν τέτοια πτυχία.

·         Μένουν εκτός 7 ειδικότητες εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.

·         Όσον αφορά την διαδικασία τοποθέτησης στις νέες θέσεις, μας βρίσκει κάθετα αντίθετους η μοριοδότηση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης γιατί σημαίνει ότι αποδεχόμαστε (αφού οι θέσεις είναι λιγότερες ) ότι θα υπάρξουν απολύσεις.

Θεωρούμε επίσης απαράδεκτο να υπάρχει διάκριση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τον τρόπο διορισμού τους, με την κατοχή ή όχι πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας, κ.α. Στην ουσία το Υπουργείο επιβάλλει νέους τρόπους αποκλεισμού (ΑΣΕΠ, ΑΣΠΑΙΤΕ, πτυχία ανώτερης βαθμίδας κ.α.) που πιθανά να οδηγήσουν σε λιγότερες “επανατοποθετήσεις”, από τις 1075. Το Υπουργείο με αυτήν την τακτική  μεθοδεύει  την διαίρεση στο εσωτερικό μας, αλλά ταυτόχρονα, καλλιεργώντας τον φόβο και την αγωνία των εκπαιδευτικών μπροστά στον κίνδυνο της απόλυσης, δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών, βουλευτών  και συνδικαλιστών.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν διοριστεί με απόλυτα αντικειμενικό τρόπο είτε με επετηρίδα, είτε με ΑΣΕΠ, είτε με προϋπηρεσία και κάθε φορά κατείχαν τα προσόντα διορισμού που όριζε το Υπουργείο (ΑΣΠΕΤΕ κ.α).

Την ίδια στιγμή που συμβαίνουν αυτά χιλιάδες μαθητές μας στα ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ (πολλοί από αυτούς θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις;) δεν διδάσκονται τα μαθήματα των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν. Το Υπουργείο για να καλυφθούν αυτές οι ώρες, που προέκυψαν από τις δικές μας διαθεσιμότητες, σκαρφίστηκε καινούργιες παρατυπίες. Διαθέτει στα ΕΠΑΛ για συμπλήρωση ωραρίου τους ωρομίσθιους που προσλήφθηκαν στα δημόσια ΙΕΚ για το Β΄ εξάμηνο προσπερνώντας με τον τρόπο αυτό και το γεγονός ότι οι ωρομίσθιοι κανονικού ωραρίου δεν μπορούν να διδάσκουν πάνω από 8 ώρες. Και ενώ οι μαθητές μας βρίσκονται στα σχολεία μας αιωρούμενοι και γεμάτοι αγωνία πως θα καλύψουν τις χαμένες ώρες και με ποιό τρόπο θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις το Υπουργείο μετακινεί έναν μεγάλο αριθμό συναδέλφων σε άλλες δομές και προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας αναπληρώσει. Ποιό είναι άραγε το δημοσιοοικονομικό και κοινωνικό όφελος  για την χώρα μας;

Για όλους αυτούς τους λόγους δεν θα ανεχτούμε άλλες αδικίες, συκοφαντίες και κοροϊδίες από το υπουργείο και την κυβέρνηση.

 Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ενωμένοι για την υπεράσπιση της δουλειάς μας, της δημόσιας εκπαίδευσης, και της αξιοπρέπειας μας. 

Η διαίρεση και η ανασφάλεια που προσπαθούν να σπείρουν τα ΦΕΚ της κυβέρνησης θα πέσουν στο κενό.

Οι αγώνες μας θα βρουν την πλήρη δικαίωσή τους όταν γυρίσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα σε μόνιμες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στο Υπουργείο Παιδείας και επαναλειτουργήσουν όλοι οι τομείς που καταργήθηκαν.

ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

·         Να δοθούν τόσες θέσεις κινητικότητας στο Υπουργείο Παιδείας όσοι και οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα

·         Καμία απόλυση εκπαιδευτικού

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι