Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

email: [email protected] / [email protected]
blog: http://b-elme-dwd.blogspot.gr/

13/1/2014                   

Σύνθεση Δ.Σ.

ΙΔΙΟΤΗΤΑ

ΟΝΟΜ/ΝΥΜΟ

e-mail

 ΚΙΝΗΤΟ

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ

[email protected]

6932507098

 

ΑΝΤ/ΔΡΟΣ

 

ΒΑΝΑ ΤΟΥΜΑΝΙΔΗ

[email protected]

6976444217

 

Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΦΩΤΕΙΝΗ ΡΩΪΜΠΑ

[email protected]

 

6973285919

 

ΤΑΜΙΑΣ

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

 

[email protected]

6936171219

ΟΡΓ. ΓΡΑΜ.

 

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΚΚΟΛΗΣ

[email protected]

 

6983413226

ΜΕΛΟΣ

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΑΚΚΙΝΑΣ

 [email protected]

6937335703

ΜΕΛΟΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΑΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ

[email protected]

6937674899

 

Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Γενική Συνέλευση

Τετάρτη 15/1/2014

Κάλυμνος: 1ο ΓΕΛ στις 14:00

Κως: ΕΠΑΛ στις 17:30

Θέματα:

     Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας

      Διαθεσιμότητα Εκπαιδευτικών

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες η συμμετοχή και δράση όλων των συναδέλφων μέσα στο σωματείο είναι επιτακτική ανάγκη.

ΜΟΝΟ ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ


ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

email: [email protected] / [email protected]
blog: http://b-elme-dwd.blogspot.gr/

13/1/2014

Το Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου καλεί όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων, να υλοποιήσουν την απόφαση της ΟΛΜΕ, να επιδιώξουν να πραγματοποιήσουν συνεδρίαση σχετικά με την αξιολόγηση την ίδια περίοδο, ταυτόχρονα, την Τετάρτη 15-01-2013 μέχρι Παρασκευή 17-1-14, σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου όλα τα σχολεία μαζί, χιλιάδες εκπαιδευτικοί σαν μια γροθιά, να απορρίψουμε την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

Το πρακτικό που προτείνεται να υιοθετήσουν οι Σύλλογοι, είναι το παρακάτω:


ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ........................ Γυμνασίου / ΓΕΛ / ΕΠΑΛ / ΕΠΑΣ δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων.

Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.

Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση του σωματείου μας και του κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και δε συγκροτούμε τις ομάδες εργασίας.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ - ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                               Η Γραμματέας

Ρούσσος Μιχάλης                    Ρώϊμπα Φωτεινή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»