Thumbnail
«…Η Αυτοαξιολόγηση επιτελείται ήδη στις σχολικές μονάδες:

-με τις καταργηθείσες ειδικότητες των ΕΠΑΛ και την υποχρεωτική διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών
- με τα  κενά σε εκπαιδευτικούς που ακυρώνουν την ομαλή φοίτηση των μαθητών/τριών
- με την υποβάθμιση των εκπαιδευτικών σε περιοδεύοντες σχολικούς επισκέπτες που διδάσκουν απνευστί τα αντικείμενα Α και Β ανάθεσης διανύοντας εξαντλητικές και επικίνδυνες αποστάσεις
- με την κατάργηση της Ειδικής Αγωγής και κάθε υποστηρικτικής δομής του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων
- με την υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων που σε ορισμένες περιπτώσεις δεν διαθέτουν ούτε τα απολύτως αναγκαία μέσα για τη λειτουργία τους.
- με την εξάντληση των ψυχικών αποθεμάτων των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών/ντριών των σχολικών μονάδων που αντί να οργανώνουν συλλογικά και να κατευθύνουν το παιδαγωγικό και μορφωτικό έργο του σχολείου τους, υποβιβάζονται σε επόπτες-πληροφοριοδότες του ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης MySchool που εγκαθιστά το Υπουργείο Παιδείας…..
Για όλους αυτούς τους λόγους αρνούμαι να πάρω μέρος στην ΑΕΕ»

Εβίτα Καραγεώργου, Σχολική Σύμβουλος

Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι Σχολικοί Σύμβουλοι του νομού μας αντί να ακολουθήσουν τη συνάδελφό τους και να διαμαρτυρηθούν για τις πολιτικές που διαλύουν το δημόσιο σχολείο, επιλέξανε το δρόμο της υποταγής και του εκτελεστικού οργάνου του Υπουργείου. Αντί  να είναι οι εμψυχωτές του εκπαιδευτικού και οι αρωγοί του παιδαγωγικού και επιστημονικού έργου των σχολείων, στέκονται απέναντι στο μαχόμενο εκπαιδευτικό και  γίνονται μεταφορείς-ελεγκτές των κεντρικών αποφάσεων της Διοίκησης, σύγχρονοιεπιθεωρητές.

. Επίμονα τις τελευταίες μέρες Σχολικοί Σύμβουλοι τηλεφωνούνε στις σχολικές μονάδες των μικρών νησιών της ΕΛΜΕ μας και απαιτούν να συσταθούν άμεσα οι ομάδες εργασίας για την ΑΕΕ. Ενημερώνουμε ότι η συμμετοχή δεν είναι υποχρεωτική.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να μην υποκύψουν στην ασκούμενη τρομοκρατία και συλλογικά να ανατρέψουμε την αυτοαξιολόγηση που οδηγεί σε απολύσεις, σε κατάργηση της παιδαγωγικής ελευθερίας, στη δημιουργία εκπαιδευτικού γραφειοκράτη και φοβισμένου..
Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο με ολόπλευρη γνώση για όλα τα παιδιά, για έναν εκπαιδευτικό διανοούμενο και αγωνιστή που θα εμπνέει τους μαθητές για την ανατροπή του βάρβαρου κόσμου που ζούμε.
Οι Σύλλογοι απαντάμε στις ομάδες εργασίας με την άρνησή μας και με την υπερψήφιση του πρακτικού της ΟΛΜΕ.
·    Μπλόκο στην αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών με μέτωπο εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών, εργαζομένων.
·    Κανείς αξιολογητής στην τάξη.
·    Μπλόκο στα σεμινάρια για την αυτοαξιολόγηση και την αξιολόγηση.
·    Ενιαίος χαρακτήρας εκπαίδευσης. Καμία διαφοροποίηση.
·    Αύξηση δαπανών για την Παιδεία. Να δοθούν στην εκπαίδευση τα 3,5 εκατομμύρια που θα ξοδευτούν για την εφαρμογή της αξιολόγησης.
·    Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία.
·    Διαγραφή από τις ΕΛΜΕ των Περιφερειακών Διευθυντών, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων που θα εμπλακούν στην αξιολόγηση
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;