Thumbnail
Η περίπτωση του ΕΑΠ στην Κρήτη

Τηλεδιάσκεψη ... για κλάματα! - Δυσαρεστημένοι οι φοιτητές που πληρώνουν ακριβά την πρόσβασή τους στη γνώση

Στιγμές ... για γέλια και για κλάματα ζουν οι φοιτητές του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου που προσπαθούν να προσαρμοστούν σε συνθήκες ... δήθεν σύγχρονες, αλλά στην ουσία δυσλειτουργικές, που καθιστούν το μάθημα αδύνατο! Στο χθεσινό μάθημα, μάλιστα, στο τμήμα Ελληνικού Πολιτισμού, οι περίπου 20 φοιτητές που βρίσκονταν στις Αρχάνες προσπαθούσαν να παρακολουθήσουν το διδάσκοντα που βρισκόταν στον Πλατανιά, μέσω τηλεδιάσκεψης. Αντί για σύστημα τηλεδιάσκεψης όμως, οι φοιτητές έπρεπε να δουν και να ακούσουν ... από ένα laptop και ένα προτζέκτορα. Ως αποτέλεσμα, ούτε οι φοιτητές από τα Χανιά ούτε εκείνοι από το Ηράκλειο μπόρεσαν να παρακολουθήσουν το μάθημα, αφού και η σύνδεση στο διαδίκτυο ήταν προβληματική!
Τα γεγονότα μεταφέρει γλαφυρά, φοιτήτρια του τμήματος του ΕΑΠ
Γεωργία Καρβουνάκη
Όσοι φοιτητές του ΕΑΠ, τμήμα Ελληνικού Πολιτισμού, βρεθήκαμε χθες στις Αρχάνες ζήσαμε από κοντά ένα από τα σκάνδαλα του εκπαιδευτικού ιδρύματος.
Μετά το ημίμετρο της δήθεν συμβιβαστικής λύσης η οποία θα εκάλυπτε την τεράστια απάτη και παρανομία της Διοικούσας του ΕΑΠ με την μεταφορά των μαθημάτων από τις Αρχάνες στον Πλατανιά Χανίων ζήσαμε μια ακόμη χαώδη κατάσταση με την “εικονική τάξη” που μας υποσχέθηκαν.
Ιδού τι υπόσχεται http://centra.eap.gr/welcome/capabilities.html το σύστημα τηλεδιάσκεψης, το οποίο προμηθεύτηκε προ πολλού το πανεπιστήμιο για να καλύψει έκτακτες ανάγκες επιμόρφωσης και όχι συστηματικής διεξαγωγής μαθημάτων. Τι παρείχε; Ένα λαπ τοπ με οθόνη 10 ιντσών κι έναν προτζέκτορα που προσπαθούσε να μεταφέρει την (ανύπαρκτη λόγω αδυναμίας συστήματος) εικόνα στον τοίχο.
Αντί μαθήματος επικράτησε ένα αλαλούμ που είχε σαν αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να κάνουν μάθημα ούτε οι εκ Χανίων ούτε οι εξ Ηρακλείου φοιτητές. Ο αξιόλογος καθηγητής, τον οποίο για πρώτη φορά αντικρύσαμε, τρόπος του λέγειν, σε μια οθόνη με παγωμένη και κατακερματισμένη εικόνα και ακούσαμε, πάλι τρόπος του λέγειν, τη φωνή του με παράσιτα, κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες να κρατήσει το επίπεδο και να μπορέσει να μας καλύψει.
Το μάθημα ήταν να ξεκινήσει στις 11 το πρωί, η σύνδεση στο σύστημα επετεύχθη στις 11.55 από φοιτητή της πληροφορικής που προσφέρθηκε, κατέρρευσε μετά από λίγο και με συνεχείς διακοπές είχε φτάσει η ώρα 14.30 έως ότου αποφασιστεί να μπούμε στο (δωρεάν και όχι ακριβοπληρωμένο από χρήματα που φορολογούμενου) skype και υποτυπωδώς να μας κατατοπίσει ο καθηγητής μας.
Η όλη κατάσταση, πέραν του ότι υποβάθμισε την εκπαιδευτική διαδικασία και τον ρόλο του πολύ καλού καθηγητή, μας δημιούργησε συναισθήματα απογοήτευσης, οργής και απέχθειας προς όσους είναι υπεύθυνοι για την όλη κατάσταση.
Ήταν σαν να κάναμε μάθημα ακούγοντας ένα ραδιόφωνο με παράσιτα, αφού την περισσότερη ώρα δεν είχαμε εικόνα και προσπαθούσαμε από ένα ηχείο μου μετέφερε προβληματικά τον ήχο να μαντέψουμε τι έλεγε ο καθηγητής μας.
Μας έκανε να αισθανθούμε ως πολίτες του τέταρτου κόσμου, που αν δεν υπάρχει θα πρέπει να εφευρεθεί προς τιμήν της ελληνικής πραγματικότητας. Κι ας έχουμε πληρώσει προκαταβολικά από το υστέρημά μας για να έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε μάθημα κανονικά.
Προσωπικά δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω αυτό. Εάν δεν έχει δοθεί λύση μέχρι την επόμενη συνάντηση θα προτιμήσω να απόσχω.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα