Thumbnail
Α Σύλλογος ΠΕ Αθηνών

468 συνάδελφοι υπογράφουν το κείμενο ενάντια στην αξιολόγηση

Ο αγώνας για την παιδαγωγική ελευθερία συνεχίζεται

Το Δ.Σ. του Α΄ Συλλόγου Αθηνών Π.Ε. ανακοινώνει ότι το κείμενο υπογραφών ενάντια στην αξιολόγηση έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει 468 υπογραφές σε σύνολο 520 μελών. Οι πρώτες υπογραφές μπήκαν κάτω από το κείμενο που εγκρίθηκε από την τακτική μας ΓΣ και οι υπόλοιπες κάτω από το κείμενο της ΔΟΕ. Οι συνάδελφοι ενημερώθηκαν ότι όλες οι υπογραφές τους θα αθροιστούν κάτω από το σχετικό κείμενο της ΔΟΕ.

Ήδη, το 90% των συναδέλφων – μελών του Συλλόγου μας, με την υπογραφή τους, δηλώνουν την απόφασή τους να αντισταθούν στην αξιολόγηση, τις διαθεσιμότητες, τις απολύσεις, τη χειραγώγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Πρόκειται για τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της περιοχής μας. Η διαδικασία συλλογής υπογραφών συνεχίζεται.

Συνεχίζουμε αποφασιστικά με το μπλοκάρισμα των σεμιναρίων για την αυτοαξιολόγηση και με τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που δεν συγκροτούν ομάδες εργασίας.

Ο αγώνας για την παιδαγωγική ελευθερία, για το δημόσιο δωρεάν σχολείο, συνεχίζεται και θα είναι νικηφόρος.
Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος       Ο Γ. Γραμματέας


Σχετικά με τις «επαφές» αστυνομικών με σχολεία της περιοχής μας

Ενημερωθήκαμε ότι οι διευθυντές/διευθύντριες των σχολικών μονάδων που ανήκουν στην περιοχή ευθύνης του Συλλόγου μας δέχθηκαν τηλεφωνήματα από τα τοπικά αστυνομικά τμήματα αλλά και επισκέψεις από αστυνομικά όργανα. Συγκεκριμένα, οι αστυνομικοί ζήτησαν πληροφορίες και στοιχεία για τα σχολεία και τη λειτουργία τους. Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται σε εντολή που εκδόθηκε από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (Γ.Α.Δ.Α.) με βάση την οποία τα αστυνομικά τμήματα καλούνται «να μεθοδεύσουν προσωπικές επαφές – συναντήσεις με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων με σκοπό την καταγραφή προβλημάτων – και να συντάξουν εμπεριστατωμένες εκθέσεις- για την καταγραφή προβλημάτων και αναγκών αρμοδιότητας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης και ειδικότερα της Αστυνομίας».

Αναρωτιόμαστε εύλογα:

·         Είναι πλέον αρμόδια η ΕΛ.ΑΣ. για να επιλαμβάνεται των προβλημάτων και των αναγκών που σχετίζονται με το σχολείο και όχι το Υ.ΠΑΙ.Θ. και οι αρμόδιες υπηρεσίες του; Και μάλιστα  να συντάσσουν εμπεριστατωμένες αναφορές για τα προβλήματα των σχολείων;

·         Μήπως πλέον για τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, την υποχρηματοδότηση των σχολείων, την κατάργηση των προνοιακών υποδομών στην εκπαίδευση, πρέπει να απευθυνόμαστε στον Αξιωματικό Υπηρεσίας του οικείου Αστυνομικού Τμήματος;

Οι παραπάνω απαράδεκτες πρακτικές καμιά σχέση δεν έχουν με «φαινόμενα εγκληματικότητας» όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της ΓΑΔΑ. Τα πρόσφατα γεγονότα στο 2ο Λύκειο Κερατσινίου είναι ενδεικτικά αλλά και αποκαλυπτικά. Όπως καταγγέλλουν οι τοπικοί φορείς, μαθητές κλήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα και υποχρεώθηκαν σε καταθέσεις κατηγορούμενοι όχι για «εγκληματική δράση» αλλά για τη συμμετοχή τους σε καταλήψεις.

Είναι δυστυχώς εμφανές, ότι με βάση και την ιστορική εμπειρία, η εποχή που η αστυνομία και η ασφάλεια επεδίωκε «επαφές» και «συνεργασίες», δημιουργούσε το λεγόμενο «σπουδαστικό της ασφαλείας» και εισχωρούσε σε εκπαιδευτικά ιδρύματα αντιστοιχούσε σε περίοδο πολιτικής εκτροπής. Τότε ήταν το «σπουδαστικό της ασφαλείας», τώρα μήπως πρόκειται για το «εκπαιδευτικό της ασφάλειας» ;

Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να πάρει θέση.

Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, να αναλάβει την πολιτική ευθύνη και  να ανακαλέσει άμεσα την σχετική εντολή.

Ενημερώνουμε ότι σε ενδεχόμενες κλήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας προς τους Διευθυντές/ντριες και οι Προισταμένες των σχολικών μονάδων, αυτοί δεν υποχρεούνται υπηρεσιακώς σε καμία περίπτωση:

-      Να συμμετάσχουν σε προσωπικές επαφές και συναντήσεις με τα υπηρεσιακά στελέχη των Αστυνομικών Τμημάτων.

-      Να προσκομίσουν στην ΕΛ.ΑΣ. στοιχεία που αφορούν στη λειτουργία των  σχολικών μονάδων.

Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι η εκπαιδευτική κοινότητα δεν τρομοκρατείται, δεν συμβιβάζεται με τις αντιλαϊκές πολιτικές, δεν «συνεργάζεται» με πολιτικές αυταρχισμού.
Aπό το Δ.Σ.

 


Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

www.a-athinon.gr

[email protected] , 

Ζωγράφου
14/2/2014

Αρ. Πρωτ. : 53

Προς : Δ.Σ. ΔΟΕ

μέλη μας   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά