Ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας για το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο ειδικής αγωγής
Σήμερα, Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014, υπήρξε προγραμματισμένη συνάντηση μας στο Υπουργείο Παιδείας, με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Αναπληρωτή Προέδρου της Επιτροπής για την κατάρτιση του νομοσχεδίου για την Ειδική Αγωγή κο Κωνσταντίνο Λολίτσα, με θέμα την πορεία των διαδικασιών και το περιεχόμενο του νέου νομοσχεδίου.
Κατά τη συνάντησή μας με τον Διευθυντή Ε.Α.Ε ενημερωθήκαμε για τα παρακάτω:
1ον) Η διαδικασία πρότασης της Επιτροπής για το νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής προχωρά με εντατικούς ρυθμούς, με σκοπό το συντομότερο δυνατόν να βγει σε Διαβούλευση.
Υποβάλλονται συνεχώς προτάσεις - υπάρχει ακόμα περιθώριο κατάθεσης - από φορείς, Ομοσπονδίες, Συλλόγους και ιδιώτες, οι οποίες υποχρεωτικά εξετάζονται από την Επιτροπή.
Καταβάλλεται προσπάθεια το εν λόγω νομοσχέδιο να απαιτεί , μετά την ψήφισή του, τον απολύτως αναγκαίο αριθμό Υπουργικών Αποφάσεων και Προεδρικών Διαταγμάτων για να λειτουργήσει.(Ως γνωστόν ο 3699 ουσιαστικά εφαρμόσθηκε σε μικρή έκταση, καθότι χρειαζόταν για να λειτουργήσει πλείστα όσα Προεδρικά Διατάγματα και Υπουργικές Αποφάσεις- τα "δεκανίκια" κάθε νόμου -τα οποία και οι οποίες ουδέποτε εκδόθηκαν, με επακόλουθο την μη εφαρμογή πλήθους προβλέψεών του).
Τα προαναφερθέντα αποτελούν και τους βασικούς λόγους για τους οποίους καθυστερεί η περάτωση των εργασιών της επιτροπής, όσον αφορά στην πρότασή της επί του νέου νομοσχεδίου για την Ειδική Αγωγή.
2ον) Σε σχέση με τα κυκλοφορούντα στο διαδίκτυο σχέδια και προσχέδια νόμου, αυτά αφορούν σε εισηγήσεις των πρώτων συνεδριάσεων της Επιτροπής, οι οποίες έχουν επανεξετασθεί πολλές φορές από τότε.
3ον) Ουδεμία πρόθεση κατάργησης οργανικών θέσεων υπάρχει και ειδικά για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 τροποποιείται ο ν.3699/2008 και ουσιαστικά κατοχυρώνονται οι οργανικές τους θέσεις.
4ον) Προβλέπεται μοριοδότηση του συνόλου των κριτηρίων: Ακαδημαϊκών, Κοινωνικών και Προϋπηρεσίας.
5ον) Υπάρχει πρόθεση, όπως προβλέπεται και στη γενική εκπαίδευση, το βασικό πτυχίο ή κατεύθυνση πτυχίου οποιασδήποτε ειδικότητας υπάρχει ή υπάρξει στο μέλλον, να προτάσσεται.
6ον) Τέλος υπάρχει πρόθεση εναρμόνισης των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π), με τα του Εκπαιδευτικού προσωπικού. Επίσης λαμβάνεται μέριμνα να προσδιορισθούν ξεκάθαρα οι εργασιακές σχέσεις στην εκπαίδευση του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π).
Με ότι νεώτερο θα επανέλθουμε.
Βασίλης Βούγιας
28 Μαρτίου 2014
Βασίλης Βούγιας
Πρόεδρος Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α-ΣΤΕΛΛΑ
http://www.seepea-stella.blogspot.gr/
www.facebook.com/seepea.stella
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη