ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
e-mail: [email protected]
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η κυβερνητική ρύθμιση για τις πανελλαδικές εξετάσεις υπολείπεται των πραγματικών αναγκών
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ, θεωρεί ότι η κυβερνητική ρύθμιση για τις πανελλαδικές εξετάσεις των μαθητών της Κεφαλονιάς (θέσεις σε ποσοστό 0,5% επιπλέον του αριθμού εισακτέων για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015) υπολείπεται των πραγματικών αναγκών. Η ικανοποίηση του ηθικού και δίκαιου παλλαϊκού αιτήματος να μη δώσουν πανελλαδικές οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου, από την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, θα χάραζε γενική γραμμή με βάση τους μαθητές που δεν έχουν λεφτά για ιδιαίτερα, τους άστεγους και ψυχικά επιβαρυμένους, οι οποίοι αδυνατούν να παρακολουθήσουν και να αναπληρώσουν τα μαθήματα. Κουβέντα δε γίνεται για τις υπόλοιπες τάξεις – ειδικά για τη φετινή Α΄ Λυκείου και για το αίτημα της ακύρωσης της διαδικασίας έναρξης εξέτασης με τράπεζα θεμάτων. Κάτι που, βέβαια, βάσει και σχετικού ψηφίσματος της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) το οποίο προσυπογράφει το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας στο Νομό, αφορά το σύνολο των μαθητών της χώρας. Η κυβερνητική εμμονή αποκαλύπτει ότι το λεγόμενο «νέο σχολείο» και η σφαγή των μαθητών, στο βωμό της ψευτοκατάρτισης – μαθητείας, αποτελούν στρατηγική επιλογή της ΕΕ και του πολιτικού της προσωπικού.
Είναι προς διευκρίνιση μια σειρά παράμετροι που αφορούν την εισαγωγή με ποσόστωση (πχ το αν η ρύθμιση αφορά το σύνολο των εισακτέων και όχι τους εισακτέους ανά σχολή, το τι θα συμβεί με τις σχολές που ο συνολικός αριθμός των εισαγομένων είναι μικρότερος του 100 - άρα με 0,5% ποσοστό δεν θα εισάγεται κανείς σεισμόπληκτος;, κατανομή κατηγοριών κλπ). Θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι είναι, τουλάχιστον, ένας εισακτέος ανά σχολή. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι ακόμη και η ρύθμιση αυτή δεν θα υλοποιούνταν χωρίς την παρέμβαση του οργανωμένου κινήματος και την αλληλεγγύη που δεχθήκαμε απ’ όλη την Ελλάδα. Ας μην ξεχνάμε ότι λίγο πριν την ανακοίνωση ο Δήμαρχος Κεφαλονιάς δήλωνε ως προς το ενδεχόμενο της ποσόστωσης για όλους τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου ότι «είναι αδύνατο – ξεχάστε το, το Υπουργείο μου λέει ότι δε μπορεί να γίνει»!!! Ακόμη πιο υπονομευτική ήταν η στάση του Περιφερειάρχη κ. Σπύρου, ο οποίος, πριν την ανασκευή των δηλώσεων στην οποία έχει προβεί, δήλωνε μέσω Δελτίου Τύπου της Περιφέρειας ότι ζήτησε από τον Υπουργό εξετάσεις και ρύθμιση μόνο για τη Γ΄ του Λυκείου Ληξουρίου!!! Είναι αλήθεια, ότι και στο ζήτημα αυτό, κρίθηκαν μια σειρά κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις. Ειδικά οι μαθητές μπορούν να βγάλουν πολλά συμπεράσματα.
Εφόσον το Υπουργείο επιλέγει το δρόμο των εξετάσεων, οφείλει να μεριμνήσει ΑΜΕΣΑ για προσλήψεις σε ενισχυτική – πρόσθετη. Να έρθουν ΤΩΡΑ επιπλέον αίθουσες στην Παλική, στις οποίες οι μαθητές που έχασαν τα σπίτια τους θα μπορούν να διαβάζουν. Να επιταχθούν ξενοδοχεία για τη στέγαση των άστεγων μαθητών (μόνο στο Γυμνάσιο Ληξουρίου είναι 45 μαθητές με ακατάλληλα κίτρινα – κόκκινα σπίτια!!!) και των οικογενειών τους. Δωρεάν πρωινό – μεσημεριανό και βραδινό γεύμα για όλους τους μαθητές στην Παλική. Δωρεάν ένα γεύμα για όλους τους μαθητές των σχολείων του Νομού. Να υπάρξει πρόνοια για κατασκηνώσεις και δωρεάν διακοπές των μαθητών μετά το τέλος του σχολικού έτους (χωρίς καμία παράτασή του). Να στηριχθούν οι μαθητές με οργανωμένο επιτελείο ψυχολόγων, με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
Αργοστόλι 31 Μάρτη 2014
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος | Ο Γενικός Γραμματέας |
Γεωργόπουλος Διονύσης | Γαλιατσάτος Νικόλας |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη