Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

Δελτίο Τύπου

Όργιο τρομοκρατίας για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης!

Οι εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ-ΚΙ για συμμετοχή σε στάση εργασίας και συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της ΔΔΕ και της Σχολικής Συμβούλου Διονυσίας Κουμαριώτη, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν ενάντια στην τρομοκρατία, που ασκεί η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της για την προώθηση της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. Φθάνουν στο σημείο ενώ υπάρχουν (από Συλλόγους Διδασκόντων) αποφάσεις μη συμμετοχής σε «ομάδες εργασίας για την αυτοαξιολόγηση» να επιμένουν σε νέες συνεδριάσεις, με στόχο την καταγραφή συμμόρφωσης στην αντιλαϊκή πολιτική. Ωστόσο, δείγμα της αποφασιστικότητας του κλάδου είναι ότι, παρά το όργιο των πιέσεων ιδιαίτερα από τη Σχολική Σύμβουλο και ορισμένους «πρόθυμους» διευθυντές, πολλαπλασιάζονται οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για μη συγκρότηση ομάδων εργασίας. Οι συγκεντρωμένοι εκπαιδευτικοί συναντήθηκαν μόνο με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας κ. Δημήτρη Μαρκάτο, διότι η Σχολική Σύμβουλος επικαλέστηκε σε mail – απάντηση σε σχετικό αίτημα της ΕΛΜΕ-ΚΙ ότι είχε άλλη ανειλημμένη υποχρέωση.

Στη συνάντηση με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας τονίστηκε ότι η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται στο πλαίσιο του ευρωμονόδρομου, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών - μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά. Με προφορικές εντολές, που μεταφέρει η Σχολική Σύμβουλος και αναπαράγουν κάποιοι διευθυντές καλούνται οι εκπαιδευτικοί να παραβιάσουν τις συλλογικές αποφάσεις των συνδικαλιστικών τους οργάνων και να υλοποιήσουν «σούμπιτοι» τον αντιδραστικό μηχανισμό της αξιολόγησης, καταδίδοντας ονομαστικά τους εκπαιδευτικούς που διαφωνούν. Τα στελέχη της «παιδαγωγικής» καθοδήγησης, προσπαθούν να κάμψουν το φρόνημα και τις αντιστάσεις των εκπαιδευτικών κραδαίνοντας τη «σπάθη» της αστικής νομιμότητας, του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα και τη δήθεν υποχρεωτικότητα της συμμετοχής,!!!

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας, που όπως είπε έχει τη διοικητική αρμοδιότητα για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης, δήλωσε ότι καμία προφορική εντολή δεν έχει δοθεί από τον ίδιο και ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν υποχρεώθηκε από εκείνον σε συμμετοχή, εφόσον ο ίδιος δεν το επιθυμούσε. Από τον ίδιο ούτε ζητήθηκε ούτε δόθηκε σχετική διευκρίνηση σε διευθυντές σχολείων ή συναδέλφους. Τέλος, ανέφερε, ότι το συνδικαλιστικό κίνημα έχει κάνει σημαντική επεξεργασία θέσεων που ερμηνεύουν την κείμενη νομοθεσία και ότι είναι λογικό οι εκπαιδευτικοί να παρακολουθούν και να εναρμονίζονται με τις θέσεις των νόμιμων συλλογικών τους οργάνων. Όσοι εκπαιδευτικοί πήραν το λόγο στη συνέχεια κατήγγειλαν αλλεπάλληλα κρούσματα αυταρχισμού από διευθυντές στα σχολεία, που όλα γίνονται βάσει κάποιων προφορικών «διευκρινήσεων» από τη διοίκηση, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις τρομοκράτησης από τη γραμμή που κατεβάζει δια ζώσης σε συνεδριάσεις συλλόγων η Σχολική Σύμβουλος (υποχρεωτική συμμετοχή για όλους και ονομαστική καταγραφή των διαφωνούντων).

Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ τονίστηκε ότι η κυβέρνηση έχει κάνει κατανομή ρόλων στα στελέχη εκπαίδευσης και ότι ενώ από τη μία κεντρικά καλύπτει την τρομοκρατία μέσω μιας ψεύτικης εικόνας «εθελοντικής συμμετοχής», από την άλλη και από τα κάτω καθοδηγεί και ενορχηστρώνει ένα όργιο πιέσεων. Η αντίθεση στο νέο σχολείο της αγοράς και της ΕΕ και στους μηχανισμούς υλοποίησής του (όπως η αξιολόγηση) πρέπει να γίνουν λαϊκή υπόθεση. Η σύγκρουση με τον ευρωμονόδρομο και συνολικά με τον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης (που θέλει να προσαρμόσει το σχολείο στη ευέλικτη αγορά εργασίας και την κερδοφορία των μονοπωλίων) είναι μονόδρομος για γονείς – εκπαιδευτικούς- μαθητές - εργαζόμενους.

Συνεχίζουμε: 9 Απρίλη, όλοι κι όλες στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!!!

Αργοστόλι 04/04/2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

Ο Γενικός Γραμματέας

Γεωργόπουλος Διονύσης

Γαλιατσάτος Νικόλας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα