Η ΕΛΜΕ Σερρών στις 10 Απριλίου εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία κατήγγειλε το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την εν κρυπτώ συνάντηση για την αυτοαξιολόγηση με τους διευθυντές των σχολείων. Δείτε πιο κάτω πως απάντησε στην καταγγελία ο διευθυντής κ. Γ. Μπουλάκης. Το έγγραφο της ΔΔΕ Σερρών δείχνει με ποιο τρόπο ο προϊστάμενος Σερρών "ετοιμάζεται" για την αξιολόγηση!
ΘΕΜΑ: «Ενημέρωση του Διευθυντή της Διεύθυνσης»
Παρακαλούμε να αποστείλλετε εντός της ημέρας (το αργότερο μέχρι τις 14:00 μ.μ.) με διαβιβαστικό σας έγγραφο σε έντυπη μορφή την καταγγελία της ΕΛΜΕ Σερρών που έλαβε το σχολείο σας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 10-04-2014 με αρ. πρωτ. 90, στο γραφείο του Διευθυντή της Διεύθυνσης.
Παρακαλούμε επίσης να μας πληροφορήσετε με ποιο τρόπο έγινε στο σχολείο σας η ενημέρωση των εκπαιδευτικών επί του εν λόγω έγγραφου.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Δ/νσης B/θμιας Εκπ/σης Σερρών
Γεώργιος Δ. Μπουλάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
Σέρρες, 11/04/2013
Αρ. Πρωτ.: Φ.2.1/5321
Ταχ. Δ/νση: Κερασούντος 2
ΤΚ 62110 Σέρρες
Πληροφορίες: Γ. Δ. Μπουλάκης
Τηλέφωνο: 2321047530
FAX: 2321047531
Email: [email protected]
ΠΡΟΣ: Τους Διευθυντές Σχολικών
Μονάδων της Δ. Δ. Ε. Σερρών
Παρακάτω διαβάστε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Σερρών στην οποία αναφέρεται ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών κ. Γ. Μπουλάκης
Ε. Λ. Μ. Ε. Σ .
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΝΟΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
Κ. Καραμανλή 13, Σέρρες- ΤΗΛ: 2321021324
ΦΑΞ: 2321053266
www.elmeser.gr
Σέρρες 10-04-2014
Αρ. Πρωτ: 90
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΙΑ
Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Σερρών κατά πλειοψηφία καταγγέλλει την εν κρυπτώ διαδικασία που επέλεξε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών για να πραγματοποιήσει την επιμόρφωση των Διευθυντών Σχολείων για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Αναφερόμαστε στην ενημέρωση που διοργάνωσε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης την Τρίτη 8-4-2014 με τον παραπλανητικό τίτλο διοικητικά θέματα.
Οι Διευθυντές Σχολείων κλήθηκαν σε μία συνάντηση χωρίς να γνωρίζουν ότι αφορά την επιμόρφωσή τους για την αξιολόγηση. Παράλληλα, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης διαβεβαίωνε ότι η συνάντηση αφορά πλήθος θεμάτων, όπως πανελλαδικές εξετάσεις, τράπεζα θεμάτων, my school, κ.τ.λ, ενώ απέκλεισε την πιθανότητα να μιλήσει για την αξιολόγηση εκτός και εάν του έθεταν ερωτήματα οι Διευθυντές Σχολείων.
Παρόλα αυτά, πριν ακόμη εκδοθεί η σχετική εγκύκλιος από το Υπ. Παιδείας για την επιμόρφωση των αξιολογητών, όπως ορίζεται με σαφήνεια στο Π.Δ152/2013 (άρθρο 2 παρ. 4 & 5), αποδεικνύεται ο υπερβάλλων ζήλος του Διευθυντή Εκπαίδευσης να υλοποιήσει «Βιωματικό Σεμινάριο για τη Διοικητική Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού» (αυτό τον τίτλο, άλλωστε , έφεραν οι φωτοτυπίες που διανεμήθηκαν στους Διευθυντές Σχολείων). Η οργάνωση του Διευθυντή Εκπαίδευσης με το σχετικό υλικό επιμόρφωσης (φωτοτυπίες, διανομή ψηφιακού υλικού με το Π.Δ και τις 314 σελίδες εγγράφων για την αξιολόγηση, προβολή διαφανειών) δείχνουν ξεκάθαρα ότι δεν επρόκειτο απλά να ενημερώσει όσους θα έθεταν ερωτήματα, αλλά να πραγματοποιήσει την επιμόρφωση των αξιολογητών.
Σε ό,τι αφορά την ουσία της επιμόρφωσης πρέπει να τονιστεί ότι για το μείζον θέμα της αξιολόγησης ο Διευθυντής Εκπαίδευσης θεώρησε ότι περίπου μία και μισή ώρα επιμόρφωσης είναι επαρκής για να προετοιμαστούν οι Διευθυντές των Σχολείων, ώστε να μετατραπούν σε αξιολογητές.
Η αξιοπρέπεια και ο αυτοσεβασμός μας δε μας επιτρέπουν να δεχτούμε μυστικοπαθείς ενέργειες και παραπλανητικές τακτικές. Ο φόβος απέναντι στις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το «κρυφτούλι» που επιλέγεται ως πανάκεια. Η πραγματικότητα είναι ότι η αξιολόγηση αποτελεί φλέγον ζήτημα για τον κλάδο των εκπαιδευτικών και χιλιάδες εκπαιδευτικοί ανησυχούν και εκφράζουν τις αμφιβολίες τους και για τη διαδικασία, αλλά και για τις ποσοστώσεις που θέτουν φραγμούς στη βαθμολογική και μισθολογική αναβάθμισή τους. Οι αμφιβολίες ενισχύονται ακόμη περισσότερο, όταν ακολουθούνται ταχείες επιμορφώσεις και μάλιστα σε διαδικασίες όπου κρατείται επτασφράγιστο μυστικό το θέμα της επιμόρφωσης.
Η προθυμία με την οποία διοργανώθηκε η εν λόγω επιμόρφωση μας θυμίζει την προθυμία με την οποία προτάθηκαν για συγχώνευση περισσότερες από 15 σχολικές μονάδες το 2011. Τότε, ο Νομός Σερρών έλαβε το «πρώτο βραβείο» των συγχωνεύσεων στην Ελλάδα. Φέτος, διεκδικεί και πάλι την πρωτιά, και αυτή τη φορά στο θέμα της αξιολόγησης.
Ως συνδικαλιστικό κίνημα συνεχίζουμε τον αγώνα μας ενάντια στην «αξιολόγηση-χειραγώγηση» ( ν.3848/10 «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού», ν. 4142/ 13 «για την αρχή διασφάλισης ποιότητας στην εκπαίδευση» και Π.Δ.152/13 «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης») που επιχειρεί το Υπ. Παιδείας να επιβάλει και ενάντια στο πλαίσιο του ν. 4024/11 (μισθολόγιο και βαθμολόγιο) διεκδικώντας την κατάργησή τους.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΑΝΙΣΗ ΝΙΚΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη