Thumbnail
ΑΠΥΣΔΕ Αττικής

ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Είναι το λιγότερο προκλητική η μεροληψία και η ευνοιοκρατία την οποία φαίνεται να υιοθετεί η Διεύθυνση της Περιφέρειας, πράγμα που δε συνάδει με τη χρηστή διοίκηση. Αυτό είναι ιδιαίτερα εξόφθαλμο σε δύο περιπτώσεις διευθυντριών, για τις οποίες οφείλουμε να ενημερώσουμε τον κλάδο.

Στην πρώτη περίπτωση που αφορά τη δ/ντρια του 2ου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών του Πανεπιστημίου, κα Δανίλη, η  Διοίκηση προχώρησε αμέσως σε ΕΔΕ μετά από αναφορές για ζητήματα λειτουργίας του σχολείου που έκαναν 5 εκπαιδευτικοί  (σε σύνολο 33), κάποιοι από τους οποίους διεκδικούσαν τη θέση της κας Δανίλη.

Το πόρισμα της ΕΔΕ βγήκε το Γενάρη και στις 11 Φλεβάρη ο Περιφερειακός δ/ντής έσπευσε να φέρει στο ΑΠΥΣΔΕ θέμα απαλλαγής της από τα διευθυντικά καθήκοντα. Το αποτέλεσμα ήταν η ομόφωνη αθώωση της  συναδέλφου σε συνεδρίαση στην οποία δεν ήταν παρών ο κ. Γκίνης.

Στη δεύτερη περίπτωση που αφορά τη δ/ντρια του 39ου Γυμνασίου Αθηνών κα Μελιτζάνη, ο Περιφερειακός δ/ντής δε δείχνει να διαθέτει τα ανάλογα αντανακλαστικά. Ο τρόπος που «διοικεί» η κα Μελιτζάνη,  ταλαιπωρεί χρόνια τώρα τη συντριπτική πλειοψηφία του Συλλόγου διδασκόντων και των γονέων, έχει επανειλημμένως καταγγελθεί από τους συναδέλφους, από τους γονείς, από το ΔΣ και από τις Γενικές Συνελεύσεις της Γ΄ΕΛΜΕ Αθήνας, καθώς αφορά σοβαρά περιστατικά, αλλά η Διοίκηση με διάφορες υπεκφυγές, όχι μόνο ολιγώρησε να ασκήσει πειθαρχικό και διοικητικό έλεγχο, αλλά την «επιβράβευσε» τοποθετώντας την στη θέση του δ/ντή όταν το σχολείο «της» (30ο γυμν.)  συγχωνεύτηκε με το 39ο γυμνάσιο. Μετά από συνεχείς παρεμβάσεις μας έγινε τελικά ΕΔΕ, που ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2013.Η αυθαιρεσία της Διοίκησης όμως είναι τόση, που αρνείται μέχρι σήμερα να μας ενημερώσει και να φέρει το θέμα στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, παρά τις παραστάσεις και τα έγγραφα διαβήματα της Γ΄ΕΛΜΕ,  και παρά τις διαμαρτυρίες της πλειοψηφίας των συναδέλφων του 39ου γυμνασίου.

Ως αιρετοί του κλάδου καταγγέλλουμε την ευνοιοκρατία και τις μικροκομματικές σκοπιμότητες που εξυπηρετούν οι παραπάνω πρακτικές του Περιφερειακού Διευθυντή, τις οποίες δεν πρόκειται να ανεχτούμε! Πόσο μάλλον όταν αυτές δίνουν το στίγμα για τον τρόπο που προτίθεται να ενεργεί η Διοίκηση αν η «αξιολόγηση» και το νέο πειθαρχικό δεν ακυρωθούν από τον αγώνα μας.

Θα συνεχίσουμε –όπως οφείλουμε- να ενημερώνουμε τον κλάδο, και συντασσόμενοι με τις ΕΛΜΕ, να παλεύουμε για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και για την υπεράσπιση του ρόλου, της αξιοπρέπειας και των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων, κόντρα στις μνημονιακές κυβερνητικές πολιτικές και σε όσους τις υλοποιούν για να διαλύσουν κάθε συλλογική-δημοκρατική κατάκτηση του εκπαιδευτικού κινήματος.  

Αθήνα,  25/4/14

Οι Αιρετοί του ΑΠΥΣΔΕ

ΚΟΚΛΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ

ΜΑΛΑΓΑΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ (αναπληρωματικός)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.