Thumbnail
Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

[email protected]

[email protected]
http://b-elme-dwd.blogspot.gr/

04/05/2014

Ανακοίνωση για την καταγγελία του 2ου Γυμνασίου Καλύμνου

 

Με έγγραφο που εστάλει στις 24/04 στο δήμο Καλυμνίων και στη Δ.Δ.Ε. Δωδεκανήσου, ο σύλλογος διδασκόντων και ο διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Καλύμνου καταγγέλλουν ότι μεγάλο μέρος του αύλειου χώρου του σχολείου στη δεξιά πλευρά της εισόδου του, καταπατήθηκε προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως ιδιωτικό πάρκινγκ. Πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, όχι μόνο εξαιτίας της σπουδαιότητας του συγκεκριμένου χώρου όσον αφορά την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών, ψυχαγωγικών  και λειτουργικών αναγκών ενός σχολείου που στεγάζει πάνω από 200 παιδιά αποκλειστικά σε κοντέινερ, αλλά και εξαιτίας του τρόπου που πάρθηκε η απόφαση, καθώς και των στόχων στους οποίους άμεσα ή έμμεσα αποσκοπεί.

Πιο συγκεκριμένα θεωρούμε ως αυτονόητη υποχρέωση από την πλευρά του δήμου, τουλάχιστον την ενημέρωση του συλλόγου διδασκόντων, των μαθητών και του συλλόγου γονέων για ένα ζήτημα που τους αφορά άμεσα. Και λέμε τουλάχιστον, διότι βασικά πιστεύουμε ότι και η ίδια η τελική απόφαση εφόσον αφορά ένα σχολείο, θα πρέπει να έχει την τελική έγκριση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων που σε τελική ανάλυση είναι  αυτοί που θα επωμιστούν και τις συνέπειες της εφαρμογής της. Βέβαια με όσα συμβαίνουν στο χώρο της εκπαίδευσης, ειδικά τα τέσσερα τελευταία χρόνια, μια τέτοια άποψη ίσως μοιάζει εκτός τόπου και χρόνου, οπότε ας περιοριστούμε (προς το παρόν) στο ζήτημα της ενημέρωσης η οποία όμως δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Τώρα όσον αφορά το ζήτημα των στόχων της απόφασης, σε επικοινωνία που είχαμε με το δήμο μας ενημέρωσαν ότι το τμήμα του χώρου που “αφαιρέθηκε” από το σχολείο θα εξυπηρετήσει τη μετακίνηση του απορριμματοφόρου. Όμως εμείς θα θέλαμε να επιμείνουμε λίγο. Και αυτό διότι από τη μια, ήδη ζούμε στην εποχή των καταχρεωμένων  καλλικρατικών δήμων με τις πολλές αρμοδιότητες και τους ελάχιστους κρατικούς πόρους, που για να ανταπεξέλθουν αναγκάζονται να συμπράττουν με ιδιώτες, μη κυβερνητικές οργανώσεις κτλ, εκχωρώντας τμήμα των υπηρεσιών τους ή προσφέροντάς τους τμήμα της περιουσίας τους (π.χ. τμήμα κάποιου σχολείου, βλ. ΕΠΑΛ στην Κω), προκειμένου οι τελευταίοι να την εκμεταλλευτούν για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Και από την άλλη, υπάρχει κάτι που δεν έχουμε ακόμα ολοκληρωτικά ζήσει, αλλά που με την απειλή του οποίου ζούμε τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο καθημερινά και ακούει στο όνομα αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση.

Πιο συγκεκριμένα ανάμεσα στα πολλά κριτήρια-δείκτες που καθορίζουν την εφαρμογή της στη σχολική μονάδα καθώς και στους εκπαιδευτικούς έχουμε και κάποια όπως σχολικός χώρος - υλικοτεχνική υποδομή και οικονομικοί πόροι, διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων, συνεργασία με κοινωνικούς φορείς κτλ. Όλα τα παραπάνω φυσικά αποτελούν τμήμα της κυβερνητικής πολιτικής στα πλαίσια της διαμόρφωσης ενός σχολείου-επιχείρησης, αδιάφορου για τις ουσιαστικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών, που θα λειτουργεί και θα λογοδοτεί με βάση τα κριτήρια της αγοράς στα πλαίσια ενός δήμου της αγοράς.

Σε κάθε περίπτωση, θεωρώντας ότι οι αλλαγές που συντελούνται ευρύτερα στο δημόσιο και όχι μόνο δεν είναι τυχαίες αλλά τμήμα μιας συνολικότερης πολιτικής με ξεκάθαρο στόχο την εξυπηρέτηση των καπιταλιστικών συμφερόντων, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να είναι σε εγρήγορση και να συσπειρωθούν γύρω από το σωματείο τους, προκειμένου να αντισταθούμε και να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                               Η Γραμματέας

Ρούσσος Μιχάλης                    Ρώϊμπα Φωτεινή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νηπιαγωγειο
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
Γονείς: Με τη νέα διάρθρωση των νηπιαγωγείων θα χρειαστούν περίπου 8 λιγότεροι εκπαιδευτικοί για τη λειτουργία τους. Όλη αυτή η άκρως αντιπαιδαγωγική...
Περιστέρι: Συνολικά κλείνουν 15 νηπιαγωγεία μέσα σε έναν χρόνο! - Αγανάκτησαν οι γονείς
ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα