Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

«ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΝ-21»:

Χιλιάδες ευρώ για «καινοτόμες δράσεις»

την ώρα που οι βασικές ανάγκες παραμένουν ακάλυπτες!!!

Θαυμάστε την επιλεξιμότητα έργων για την εκπαίδευση από την ΕΕ!!! Δείτε που πάνε τα λεφτά των εργαζομένων!!! Να βγουν διδάγματα για την αξιολόγηση και τα στελέχη του μάνατζμεντ

Τη στιγμή που κυβέρνηση – ΕΕ και μονοπωλιακοί όμιλοι αφήνουν τα σχολεία να «στεγνώνουν» οικονομικά και να μη μπορούν να καλύψουν στοιχειώδεις ανάγκες τους (λειτουργικά έξοδα, φωτοτυπικό χαρτί, συντήρηση εξοπλισμού κλπ) φροντίζουν να ρέει το χρήμα για «άλλου είδους έξοδα». Εκείνα που προωθούν το μάνατζμεντ, τις «καινοτόμες δράσεις», την αξιολόγηση και, προφανώς, τις ιδιαίτερες αμοιβές στελεχών εκπαίδευσης που «ασκούν έργο». Θυμίζουμε ότι για την ΕΕ δεν είναι επιλέξιμες δαπάνες η αντισεισμική θωράκιση και προστασία των μαθητών, οι σχολικές μεταφορές, η ενιαία γενική μόρφωση για όλα τα παιδιά κοκ. Η ΕΕ και το πολιτικό προσωπικό του καπιταλιστικού δρόμου ανάπτυξης φτιάχνουν ένα σχολείο κομμένο και ραμμένο στις απαιτήσεις της αγοράς. Όσα παιδιά δεν καταφέρουν να πετάξουν εντελώς εκτός σχολείου, στον καιάδα της ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης από τα 14 χρόνια τους, θέλουν να τα παραγεμίσουν με κατακερματισμένες δεξιότητες και να φτιάξουν σύγχρονους γενίτσαρους ενάντια στα ταξικά συμφέροντα τα δικά τους και των γονιών τους. Ο «πατριωτισμός» στελεχών, για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής και της αξιολόγησης που κρίνει την επιτυχία της, καλλιεργείται μέσα από τα κοιναγορίτικα κονδύλια που ρέουν άφθονα για το σκοπό αυτό.

Για του λόγου το αληθές τίθεται σε εφαρμογή το «ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΝ-21», πολυδιαφημισμένο στα σχολεία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Καραβασίλη. Η Επιτροπή Ερευνών του Ιονίου Πανεπιστημίου αναλαμβάνει το συνολικό έργο με το βαρύγδουπο τίτλο: «Πολιτισμός, Αξίες, Ιστορία, Χρόνος, Νέες Τεχνολογίες, Ιδέες και Διδασκαλία στα Ιόνια Νησιά του 21ου αιώνα», σε σύμπραξη με το Θαλάσσιο Πάρκο Ζακύνθου και με συμμετέχοντα φορέα την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων. Το «ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΝ-21» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. Το συνολικό πρόγραμμα έχει αξία 402.900 € (352.900 στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και 50.000 στο θαλάσσιο πάρκο Ζακύνθου).

Χιλιάδες ευρώ διατίθενται σε «έργα» του τύπου «Γραφική / γραφιστική σχεδίαση, ανάπτυξη και επεξεργασία του οπτικού περιεχομένου των εκπαιδευτικών δράσεων που θα αναπτυχθούν ως μέρος των Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων», ή αντίστοιχα για την ηχητική τους επένδυση, για την ανάπτυξη σχετικών εφαρμογών, για τη λειτουργία δικτύων υπολογιστών κλπ. Συγκεκριμένα, ανάμεσα στα γενικά αντικείμενα της πράξης, ορίζουν «τη σχεδίαση Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (Κ.Ε.Π.) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με αντικείμενο την ουσιαστική επέκταση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε θέματα πολιτιστικής ταυτότητας και κληρονομιάς…», καθώς και «την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα αναπτυχθούν μέσω της πιλοτικής εφαρμογής τους σε σχολεία της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης με στόχο την αποτύπωση της συμβολής τους α) στη βελτίωση των δεικτών της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης…». Δηλαδή το πρόγραμμα έχει στόχο α) μια διαφοροποιημένη από το σημερινό αναλυτικό πρόγραμμα μάθηση (η διαφοροποίηση βαφτίζεται «επέκταση») και β) την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας, όπως βέβαια η ΕΕ την εννοεί σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων της πλατιάς μάζας των μαθητών.

Οι επιτυχόντες που ανταποκρίθηκαν στη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος εμφανίζονται (σε πράξη της 41ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Ιονίου Πανεπιστημίου) ως άτομα με το ονοματεπώνυμό τους δίπλα από τον αριθμό του έργου που αναλαμβάνουν. Ανάμεσά τους και στελέχη Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Ενδεικτικά κορυφαίο στέλεχος εκπαίδευσης των Ιονίων Νήσων, εμφανίζεται να αναλαμβάνει έργο, συνολικής προβλεπόμενης αμοιβής: 11.147,07 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Στην περιγραφή του έργου που αναλαμβάνει αναφέρονται τα εξής:

«Κατάρτιση των πρότυπων ερωτηματολογίων αξιολόγησης του Πακέτου Εργασίας 5, με παράλληλη ανάλυση και τροποποίηση του σχεδιασμού των παραμέτρων των καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων του Πακέτου Εργασίας 2 και σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης του Πακέτου Εργασίας 5. Η συγκεκριμένη σύμβαση μίσθωσης έργου ενδεχομένως να απαιτήσει μία ή περισσότερες μετακινήσεις του φυσικού προσώπου στο εσωτερικό για τις ανάγκες του έργου».

Βεβαίως όλα αυτά γίνονται νομιμότητα, αφού και η μοριοδότηση των προσόντων για το συγκεκριμένο έργο αποδεικνύεται να «κουμπώνει» με τα προσόντα που διαθέτει ένα κορυφαίο στέλεχος εκπαίδευσης. Στη μοριοδότηση για το εν λόγω έργο, ανάμεσα σε άλλα, αναφέρονται:

-        Κατοχή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης του εσωτερικού ή ισότιμων σχολών της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ σε γνωστικό αντικείμενο συναφές με το προτεινόμενο έργο (15 μονάδες).

-        Εμπειρία σε θέματα διοίκησης της δημόσιας εκπαίδευσης (15 μονάδες).

-        Κατοχή Διδακτορικού διπλώματος στον τομέα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης / αξιολόγησης ή σε συναφές αντικείμενο (20 μονάδες).

Ανάλογα είναι τα πράγματα για τα αποτελέσματα και στις υπόλοιπες κρίσεις.

Αυτό είναι το νέο σχολείο που φτιάχνουν, την ίδια ώρα που διώχνουν τους μαθητές στην κατάρτιση και την ευέλικτη – απλήρωτη εργασία. Μαζί με ιδιώτες επιχειρηματίες και τα ίδια τα σχολεία θα διαγκωνίζονται να βρουν πόρους υλοποιώντας τέτοιες καινοτόμες δράσεις. Καλός διευθυντής θα είναι όποιος, όπως τα στελέχη που εμπλέκονται με το «ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΝ-21», βρίσκει χρήματα μέσα από το μάνατζμεντ και την αξιοποίηση του προσωπικού του σε αυτή την κατεύθυνση. Καλός εκπαιδευτικός δεν θα είναι όποιος κάνει το μάθημά του αλλά όποιος, έχοντας τις κατευθύνσεις του κεφαλαίου για τις διαθρωτικές αλλαγές υπό μάλης, «βγαίνει παγανιά» αξιοποιώντας προκηρύξεις που φέρνουν χρήμα και προωθούν την ανταγωνιστικότητα. Αυτή είναι η επιλεξιμότητα της ΕΕ και η αξιολόγηση.

Μόνο ο οργανωμένος – μαχητικός αγώνας των εκπαιδευτικών, των γονέων, των μαθητών, η κοινή δράση τους μαζί με όλο το λαό, για το δικαίωμα σε αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία, για την αντισεισμική θωράκιση των σχολείων, για νέες – σύγχρονες – δημόσιες υποδομές, για ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών, για μόνιμη σταθερή εργασία, ενάντια στο σχολείο ΑΕ, ενάντια στο στέλεχος μάνατζερ και τον εκπαιδευτικό «κράχτη», μπορεί αποτρέψει το χειρότερο και να εγγυηθεί λύσεις. Και για να γίνει αυτό πρέπει να καταδικαστεί ο καπιταλιστικός δρόμος ανάπτυξης και η στρατηγική της ΕΕ για την παιδεία που επιβάλλουν την τέτοια προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος.

Αργοστόλι 4 Μάη 2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

 

Ο Οργανωτικός Γραμματέας

 

Γεωργόπουλος Διονύσης

Βάρσος Δημήτρης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
gimnasio
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
Τμήμα μπαλκονιού έπεσε σε προαύλιο σχολείου
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο