"Θα θυσιαστείτε για την πατρίδα"

ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ :

1 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΦΥΛΑΚΑ σκόπιμα δεν έγινε γνωστός στο σύνολο του, δεν ήταν ποτέ μόνο η φύλαξη των κτιρίων. Παρόλο που ρητά αναφέρει το εργασιακό εγχειρίδιο ότι μοναδική τους απασχόληση πρέπει να είναι η φύλαξη τις σχολικής περιούσιας και η προστασία των μαθητών ανέλαβαν εθελοντικά να βοηθήσουν σε κάθε ανάγκη του σχολειού όπως συντηρήσεις , ευθύνη της θέρμανσης, καλλωπισμός εξωτερικών χώρων, κάλυψη των αναγκών λειτουργιάς των κλειστών σχολικών γυμναστηρίων για τους αθλητικούς συλλόγους, προεργασία για τις σχολικές εκδηλώσεις ,συμμετοχή στην διακίνηση των σχολικών βιβλίων και σε κάθε άλλη ανάγκη που προέκυπτε στο σχολείο. Ένας ακόμη ρόλος που δεν έχει αναδειχτεί  γιατί δεν έχει οικονομικό όφελος είναι προστασία και ασφάλεια των μαθητών κατά την λειτουργία του σχολειού με έλεγχους στην είσοδο εξωσχολικών ατόμων αλλά και τις απογευματινές ώρες που το σχολείο ήταν χορός παιχνιδιού και όχι κλειδωμένα όπως σήμερα. Πολλά σοβαρά περιστατικά με καθοριστική την συμβολή του σχολικού φύλακα δεν  έγιναν ποτέ ευρέως γνωστά αλλά σε  κρατήθηκαν σε κλειστό κύκλο (διευθυντές και γονείς)  για την προστασία της προσωπικότητας των μαθητών

2 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ έγινε  κατάργηση του κλάδου των σχολικών φυλάκων μέσα σε μια νύχτα χωρίς καμία αξιολόγηση της υπηρεσίας και των υπαλλήλων και με την αντίθετη γνώμη των φορέων που ήταν γνώστες του δημόσιου σχολείου όπως των Δήμων, διευθυντών των σχολικών μονάδων, συλλόγων γονέων και κηδεμόνων,  των μαθητικών κοινοτήτων, αλλά και του ιδίου Υπουργού Παιδείας με ομιλία του μέσα στην βουλή

3 Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ  ήταν αυτό που πληρώσαμε με το οριζόντιο μέτρο της κατάργησης στην φύλαξη των σχολείων, γιατί από της πρώτες συναντήσεις με τον Υπουργό κύριο Μητσοτάκη μας δήλωσε άγνοια για την υπηρεσία των σχολικών φυλάκων, έριξε τις ευθύνες στον προκάτοχο του κύριο Μανιτάκη, και μας δήλωσε την πίεση που έχει από την τρόικα για απολύσεις.  Όλα αυτά φυσικά ποτέ δεν τα είπε στις συχνές  εμφανίσεις του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

4 ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ είμαστε ο κλάδος που το 85% των εργαζομένων του περνά από το στάδιο της διαθεσιμότητας σε αυτό της απόλυσης. Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι είμαστε οι μοναδικοί δημοτικοί υπάλληλοι που δεν είμαστε επιλογές των Δημάρχων.

5 ΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕΤΑΤΑΣΟΝΤΕ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ  υποβαθμίζονται μισθολογικά σε Υ.Ε από Δ.Ε σε μια επιλογή που έγινε με αυθαίρετα κριτήρια που όρισε από μόνος του ο κύριος Μητσοτάκης όπως  το ότι ονομάζει κάποιους  τριτέκνους ανεξάρτητα  της ηλικίας των τέκνων. Δηλαδή κάποιος με ηλικία τέκνων 37-35-28 τον βάζει στην κινητικότητα και αφήνει έκτος εργαζόμενο με 2 ανήλικα τεκνά ηλικίας 10 και 14 ετών. Θεωρεί μονογoνέα όποιων έχει κάνει μια απλή αίτηση διαζυγίου μέχρι στις 31-12-13 προκαλώντας σκέψεις συναδέλφων ότι ίσως αυτοί που το έκαναν είχαν εσωτερική ενημέρωση. Δεν λαμβάνει υπόψη κανένα οικονομικό κριτήριο, δηλαδή βάζει σε θέσεις εργασίας συναδέλφους που έχουν και άλλα οικονομικά εισοδήματα και πετάει στον δρόμο άλλους που το μοναδικό οικονομικό εισόδημα της οικογενείας τους ήταν ο μισθός του σχολικού φύλακα. 

6 ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΙΤΑ χωρίς ποτέ να μας αναφέρουν μια τεκμηριωμένη αίτια ενώ έδωσαν αυτό το δικαίωμα αυτό σε όλους τους άλλους δημοτικούς υπάλληλους. 

7 ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΓΙΝΕ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  κάτι που ποτέ δεν έκαναν στους  σχολικούς φύλακες γιατί γνώριζαν την αρτιότητα της όλης διαδικασίας  που έγινε με την τελική  γνωμοδότηση από τον  ΑΣΕΠ,  γιατί θα μας πρόσθεταν ακόμα ένα επιχείρημα για την αδικία μου υφιστάμεθα σαν εργασιακή ομάδα. 

8 Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΙΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ φάνηκε όταν μετά την αποχώρηση μας άρχισαν οι βανδαλισμοί και αναγκαστικά το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην κάλυψη του κενού προσλαμβάνοντας άτομα μέσο ΕΣΠΑ βαπτίζοντας τους επιστάτες για να εκτελούν τα καθήκοντα που είχαμε εμείς πριν στα σχολεία, σε πολλούς από αυτούς μάλιστα τους παρέδωσαν και το γιλέκο του σχολικού φύλακα.

9 ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΦΥΛΑΞΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ποιος ιδιωτικός υπάλληλος θα αναλάβει εκτός την φύλαξη να κάνει και τον θερμαστή, τον ηλεκτρολόγο, τον υδραυλικό, τον ελαιοχρωματιστή, τον κηπουρό, τον σκηνογράφο στις σχολικές  θεατρικές παραστάσεις, τον κλειδαρά, τον χαμάλη  και κυρίως ποιος είναι αυτός που θα αναπτύξει  τις προσωπικές σχέσεις που είχαμε εμείς με τους μαθητές που τους γνωρίζαμε όλους με το μικρό τους όνομα, αφού τα ίδια παιδιά βλέπαμε το πρωί στα μαθήματα και το απόγευμα στην αυλή του σχολειού.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :

1 ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ  όπως έκανε ο κύριος  Κυριάκος Μητσοτάκης για τους οδηγούς του υπουργείου του τους οποίους ενώ έβγαλε σε διαθεσιμότητα (για λόγους εντυπώσεων) τους αποκατέστησε εργασιακά όλους  σε έναν μηνά!!!

 Αλλά επειδή ξέρουμε πόσο πολύ δυνατός είναι ο πολιτικός εγωισμός για την παραδοχή του λάθους , έχουμε και τις παρακάτω προτάσεις για την αποκατάσταση εργασιακά όλων αυτών που βιώνουν αυτήν την αδικία: 

2 Μεταφορά άνεργων  συναδέλφων σε κενές οργανικές θέσεις Δ.Ε. σύμφωνα με τα οργανογράμματα στους δήμους που υπηρετούσαν όπως κάνει ο Υπουργός Παιδείας για τους διοικητικούς  υπαλλήλους των πανεπιστήμιων.

3 Πλήρωση  από άνεργους συναδέλφους των κενών οργανικών θέσεων σε  θέσεις γραμματικής υποστήριξης και επιστατών στα σχολεία δηλαδή σε πράγματα που εμείς κάναμε τόσα χρόνια στα σχολεία, για  να αξιοποιήσουμε την εμπειρία 13ων  ετών στα σχολεία σε παρεμφερή ειδικότητες όπως έγινε και στην  μεταφορά μέρους των Δημοτικών Αστυνομικών.

4 Να δοθούν επιτέλους τα ένσημα των 5 ετών σε όλους για να αποχωρίσουν σε σύνταξη οι συνάδελφοι που το επιθυμούν, αφού  όσες υποθέσεις έχουν φτάσει σε επίπεδο εφετείου έχουν δικαιωθεί.

5 Να δοθεί η ελευθερία στους δήμους να κρίνουν από μονοί τους αφού γνωρίζουν την προσφορά μας αν θέλουν να κάνουν ένσταση επί των θετικών  αγωγών που βγαίνουν συνεχώς από τα δικαστήρια.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ:

Ζητάτε από τους δημοσίους υπαλλήλους να εργαστούν καλύτερα. Εσείς οι πολιτικοί προϊστάμενοι καταφέρατε να κάνετε μια ορθολογική αξιολόγηση του δημοσίου, ή πήρατε οριζόντια και άδικα μετρά;

Ψάξτε να βρείτε τους  απολυμένους σε αυτούς που σπαταλούν το δημόσιο χρήμα, προσελήφθησαν με αδιαφανείς  τρόπους, με πλαστά πτυχία, που δεν πατάνε στον χώρο εργασίας τους και όχι σε πολιτικά αδύναμες εργασιακές ομάδες.

Υπάρχει η πολιτική βούληση που μας είπε στο Μάξιμου ο Πρωθυπουργός να αποκατασταθεί η αδικία που υφίστανται οι σχολικοί φύλακες  ή θα μείνουμε στην τραγική φράση που μας είπε στο γραφείο του ο κύριος  Μιχελάκης :

<< ΘΑ ΘΥΣΙΑΣΤEIΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ >> !!!!!!!!!!!!!

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων