Thumbnail
Διάρκεια σχολικού έτους

 Η τράπεζα θε(υ)μάτων και το «νέο» Λύκειο έγιναν εν τη γενέσει τους σαν το γεφύρι της Άρτας: ολημερίς το χτίζουνε και το βράδυ γκρεμίζεται…

Οι αλλεπάλληλες αλλαγές στην προαγωγή των μαθητών απέδειξαν πως για το υπουργείο παιδείας η αξιολόγηση των μαθητών έχει καθαρά ΠΟΣΟΤΙΚΑ χαρακτηριστικά και όχι ποιοτικά-παιδαγωγικά.

Αλήθεια, κατά πόσο απασχολούν  το υπουργείο κάποια από τα προβλήματα της τράπεζας:

·         Ο μεγάλος όγκος της ύλης (κατά κοινή παραδοχή ΟΛΗΣ της εκπαιδευτικής κοινότητας)

·         Τα θέματα της τράπεζας συμβάδιζαν πάντα με τις οδηγίες του υπουργείου και των σχολικών συμβούλων;

·         Σκέφτηκε κανείς τα Αγγλικά, όπου δεν υπάρχει συγκεκριμένο βιβλίο και ύλη διακριτή για κάθε τάξη;

·         Υπήρχε κλιμάκωση δυσκολίας στα θέματα της τράπεζας;

·         Τα θέματα της τράπεζας ήταν παρόμοιας δυσκολίας για όλα τα σχολεία;

·         Οι εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί θέτουν παιδαγωγικούς στόχους ή είναι απλές διοικητικές πράξεις;

Ίσως όλα αυτά να είναι «ψιλά γράμματα» αλλά κρύβουν από πίσω τους μαθητές, όνειρα, προσδοκίες και πολλά άλλα που δεν χωράνε σε στατιστικές και ποσοστά…..

Μια παράπλευρη απώλεια των παλινδρομήσεων του υπουργείου είναι και η παράταση του διδακτικού έτους κατά τέσσερεις μέρες για τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές που μένουν στο νοίκι αναγκάστηκαν να παρατείνουν την παραμονή τους μακριά από τα σπίτια τους και να ακυρώσουν προγραμματισμένα εισιτήρια.

Σήμερα Παρασκευή 4 Ιουλίου, τελευταία μέρα της παράτασης όλα είναι στον αέρα (διδακτικό έτος, αποτελέσματα..)

Η ΠΛΗΡΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ!!!

 Ποια είναι η απάντηση του υπουργείου για όλα αυτά;

«Οι σχολικές μονάδες θα ενημερωθούν για την εξαγωγή αποτελεσμάτων σύμφωνα με τα ανωτέρω, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τροποποιήσεων στις εφαρμογές εξαγωγής αποτελεσμάτων, από την Υπηρεσία μας»

Η συγνώμη είναι μια γενναία λέξη αλλά δυστυχώς η ρίζα της είναι η γνώμη που φαίνεται να απουσιάζει εντελώς από την πολιτική τα τελευταία χρόνια.

Τα χωριά του Ποτέμκιν τα σάρωσε μια θύελλα. Οι παράγκες της συγκυβέρνησης πότε θα σαρωθούν;

Δεμερδεσλής Γιώργος ΠΕ03

1ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία