-Στις 2 Ιουλίου 2014 ο υφυπουργός Παιδείας σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στο ΒΗΜΑ FM ανακοίνωσε "Για άμεση αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας στο Λύκειο".
Και το ανακοίνωσε αυτό όταν ήδη είχαν εξαχθεί τα αποτελέσματα προαγωγής των μαθητών/τριών της Α Λυκείου.
-Την ίδια μέρα, 2 Ιουλίου 2014,το βράδυ ανακοινώνεται από το υπουργείο, με τη γνωστή μέθοδο του δελτίου τύπου, η πρόθεση του υπουργείου για να καταθέσει νομοθετική ρύθμιση ούτως ώστε να εξαχθούν νέα αποτελέσματα για τους μαθητές/τριες της Α Λυκείου.
-Στις 3 Ιουλίου κοινοποιείται η εγκύκλιος του υπουργείου με την οποία προτίθεται να καταθέσει νομοθετική ρύθμιση για να υπάρξει νέος τρόπος υπολογισμού της προαγωγής των μαθητών/τριων της Α Λυκείου.
Βεβαίως δεν υπάρχει καμία αλλαγή του νόμου για την προαγωγή των μαθητών/τριων της Α Λυκείου. Είναι εν ισχύ ο προηγούμενος νόμος.
-Την 4η Ιουλίου οι σύλλογοι διδασκόντων προβαίνουν (με βάση άραγε ποιο νόμο) σε έκδοση νέων αποτελεσμάτων. Πόσο νόμιμη ήταν η διαδικασία αυτή; Και όσοι εκπαιδευτικοί εναντιώθηκαν και δεν υπέγραψαν το πρακτικό (πόσοι άραγε είναι σε όλη την Ελλάδα) εφόσον δεν υπάρχει αλλαγή του νόμου κακοχαρακτηρίστηκαν.
-Τη Δευτέρα 7 Ιουλίου κατατέθηκε τελικά η τροπολογία αυτή από του υπουργείο. Ψηφίσθηκε η εν λόγω τροπολογία όπως αυτή υπήρχε στο έγγραφο της 4ης Ιουλίου;
ΟΧΙ!!
Τελικά υπήρξε αλλαγή σε αυτή την τροπολογία λίγο πριν τη ψήφισή της.
Δηλαδή οι σύλλογοι διδασκόντων αναγκάστηκαν την 4η Ιουλίου να προβούν σε έκδοση νέων αποτελεσμάτων μαθητών/τριών Α λυκείου βασιζόμενοι σε πιθανή τροπολογία η οποία τελικά δε ψηφίσθηκε.
Αντ' αυτού ψηφίσθηκε τροποποιημένη η τροπολογία, έτσι τουλάχιστον αναφέρει η υπ΄αριθμ. 2261/11-07-2014/Γρ. Υφυπουργού του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης εγκύκλιος του υπουργείου, και άρα πρέπει να προβούμε σε νέα έκδοση αποτελεσμάτων.
Και οι εκπαιδευτικοί που αρνήθηκαν να υπογράψουν το πρακτικό της 4ης Ιουλίου "πριν αλλέκτωρ φωνήσαι τρις" δικαιώθηκαν.
Θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους, και δη τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, ότι η μη υπογραφή των πρακτικών από όσους εκπαιδευτικούς το επιθυμούν και έχουν αιτιάσεις και ενστάσεις βασιζόμενοι στην νομολογία και την νομοθεσία δεν είναι κάτι το μεμπτό.
Η πλήρης ταύτιση των απόψεων υπάρχει μόνον σε ολοκληρωτικά καθεστώτα.
Τι θα συνέβαινε άραγε αν ένας εκπαιδευτικός προέβαινε σε τέτοιου είδους ενέργειες;
Θα είχε ήδη τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Η κοινωνία θεωρεί για όλο αυτό το αλαλούμ υπεύθυνους τους εκπαιδευτικούς και όχι το υπουργείο.
Πότε τελικά θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε ουσιαστικά, την κατάλληλη χρονική στιγμή και ορθά με την κοινωνία με τους γονείς με τους μαθητές τα προβλήματά μας;
Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος
Χημικός MEd
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη