Thumbnail
Ενημερωτικό για συγχωνεύσεις- οργανικά κενά στο ΠΥΣΠΕ δυτ. Θεσσαλονίκης, του αιρετού Ν. Χριστοφόρου

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
        Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης – [email protected]

        
             Αιρετός: Νίκος Χριστοφόρου (6976371942 – [email protected] )
                   Αναπλ. αιρετός: Θοδωρής Μπαλτάς (6973317792 – [email protected] )

Ενημερ. φυλ.:  22                16/7/2014

Συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης 16-7-2014

1.Προαγωγές - Συγχωνεύσεις - Υποβιβασμοί Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Δ/νσης Π.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης

    Με βάση την αριθ.72624/Δ4/12-5-2014 (φεκ 1329/Τβ/26-5-2014) ΚΥΑ με θέμα «Ιδρύσεις,Προαγωγές,Υποβιβασμοί, Συγχωνεύσεις και καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων», αλλά και με την αριθ.99765/Δ4/27-6-2014, απόφαση του ΥΠΑΙΘ (Τροποποιητική της παραπάνω), έχουμε τις παρακάτω μεταβολές:

 

ΠΡΟΑΓΩΓΗ

ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ

ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ

10Ο ΔΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΑΠΟ 8/Θ  ΣΕ 12/Θ

 

 

19Ο ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ

ΑΠΟ 1/Θ ΣΕ 2/Θ

 

 

1Ο ΔΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

 

ΑΠΟ 12/Θ ΣΕ 8/Θ

 

3Ο ΔΣ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

 

ΑΠΟ 12/Θ ΣΕ 9/Θ

 

Δ.Σ ΒΡΑΧΙΑΣ

 

ΑΠΟ 3/Θ ΣΕ 2/Θ

 

16Ο Δ.Σ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

 

ΑΠΟ 12/Θ ΣΕ 10/Θ

 

Δ.Σ ΑΚΡΟΠΟΤΑΜΟΥ

 

ΑΠΟ 3/Θ ΣΕ 2/Θ

 

Δ.Σ ΚΑΤΩ ΓΕΦΥΡΑΣ

 

ΑΠΟ 3/Θ ΣΕ 2/Θ

 

Δ.Σ ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΥ

 

ΑΠΟ11/Θ ΣΕ 9/Θ

 

ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΣΤΙΒΟΥ

 

ΑΠΟ 2/Θ ΣΕ 1/Θ

 

7Ο 12/Θ Δ.Σ ΠΟΛΙΧΝΗΣ ΚΑΙ

14Ο   12/Θ Δ.Σ ΠΟΧΙΧΝΗΣ

 

 

ΣΕ 14Ο 12/Θ Δ.Σ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

 

Καταψηφίσαμε τους υποβιβασμούς και τις συγχωνεύσεις που αποφάσισε το ΥΠΑΙΘ και δεν ανακάλεσε παρά τις έντονες αντιδράσεις γονέων, εκπαιδευτικού κινήματος και τοπικής αυτοδιοίκησης, γιατί κινούνται στη λογική των περικοπών, αδιαφορώντας για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Αποτέλεσμα αυτών των υπηρεσιακών αλλαγών  αρκετοί συνάδελφοι να κριθούν οργανικά υπεράριθμοι.

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ 18-7 θα χαρακτηριστούν ονομαστικά οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί.

Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί υπάγονται στις διατάξεις του Π.Δ. 50/96, άρθρο 14. Συγκεκριμένα:

«Καλούνται όλοι οι εκπ/κοί που ανήκουν οργανικά  στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν εντός 3 εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι». Στη συνέχεια το Π.Υ.Σ.Π.Ε. «χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπ/κούς (…) Από όσους εκπ/κούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης» «Από όσους εκπ/κούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπ/κοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπ/κών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης  υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπ/κοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης» (παρ. 3).

«Οι εκπ/κοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών» (παρ. 4).

«Οι εκπ/κοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις τοποθέτησης σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων (…) Όσοι εκπ/κοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν» σύμφωνα με τα παραπάνω, «τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. [Μεταθέσεις σε σχολεία της ίδιας περιοχής] συγκρινόμενοι με όλους τους εκπ/κούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση. Οι εκπ/κοί των παραπάνω περιπτώσεων μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις» (παρ. 5)   

«Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενη τους θέση των εκπ/κών που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ.» [Γενικές προϋποθέσεις μετάθεσης: υπηρεσία ενός έτους στην οργανική] (παρ. 8)

2. Οριστικοποίηση κενών οργανικών θέσεων Σχολικών Μονάδων της Δ/νσης Π.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης για τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. οριστικοποίησε τις κενές οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων της Δ/νσης Δυτικής Θεσ/νίκης, με βάση τις οποίες θα γίνει η τοποθέτηση των παραπάνω  υπεράριθμων εκπ/κών. Στη συνέχεια και στις εναπομείνασες κενές θέσεις, θα γίνουν οι τοποθετήσεις των εκπ/κών που (α) βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. (β) ζητούν βελτίωση θέσης (γ) μετατέθηκαν από άλλα Π.Υ.Σ.Π.Ε., συγκρινόμενοι όλοι μεταξύ τους και όχι ως χωριστές κατηγορίες εκπ/κών (Π.Δ. 50/96, αρθ. 15, παρ. 8, εδ. β).

Μετά από αναλυτική συζήτηση το Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε κατά πλειοψηφία  ότι οι κενές οργανικές θέσεις είναι αριθμητικά κατά κλάδο αυτές που φαίνονται στον παρακάτω πίνακα (δίνεται και ο αριθμός των εκπ/κών που βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε.)

 

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

 ΕΚΠ/ΚΟΙ σε ΔΙΑΘΕΣΗ και ΑΠΟ ΜΕΤΑΘΕΣΗ

ΠΕ70-ΔΑΣΚΑΛΩΝ

127

218

ΠΕ60-Ν/ΓΩΝ

57

63

ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΩΝ

27

28

ΠΕ16-ΜΟΥΣΙΚΩΝ

2

7

ΠΕ11-ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ

10

33

Διαφωνήσαμε ως προς τον αριθμό των κενών οργανικών θέσεων ΠΕ70-Δασκάλων, ζητώντας να δοθούν ως κενές και να καλυφθούν οργανικά και τα 190 κενά που υπάρχουν στα Δημοτικά σχολεία της Δ/νσης, με τη συμπερίληψη δηλ. και των θέσεων των υπό ίδρυση ή προαγωγή σχολείων, των θεσμοθετημένων θέσεων ολοήμερου, των λειτουργικών κενών. θεωρούμε ότι με δεδομένο το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις των υπεράριθμων εκπ/κών είναι σημαντικό να κατέχουν όλοι οι εκπ/κοί μια οργανική θέση και να μη φαίνονται ως οργανικά υπεράριθμοι, αφού λειτουργικά σίγουρα δε θα είναι μετά τις πολύ λίγες μεταθέσεις δασκάλων. Η πλειοψηφία όμως του Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφάσισε να δοθούν 127 κενά ΠΕ70-Δασκάλων που φαίνονται στο σχετικό με τους δασκάλους από τους παρακάτω πίνακες, με το “επιχείρημα” της αποφυγής των λειτουργικών υπεραριθμιών. Δε δεχόμαστε αυτό το σκεπτικό της πλειοψηφίας του Π.Υ.Σ.Π.Ε. γιατί για μας προέχει η προστασία των εκπ/κών της περιοχής μας από την αυταρχική αντιεκπαιδευτική πολιτική του ΥΠΑΙΘ έναντι οποιωνδήποτε διαδικαστικών ζητημάτων και προβλημάτων που μπορούν να λυθούν εντός Π.Υ.Σ.Π.Ε.

Παρακάτω παραθέτουμε τους πίνακες οργανικών θέσεων κατά κλάδο:

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ70-ΔΑΣΚΑΛΩΝ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

  1.  

ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ

1

  1.  

ΜΙΚΡΗΣ ΒΟΛΒΗΣ

1

  1.  

ΠΡΟΦΗΤΗ-ΕΓΝΑΤΙΑΣ

3

  1.  

ΑΣΚΟΥ

2

  1.  

2Ο ΛΑΓΚΑΔΑ

1

  1.  

ΓΕΡΑΚΑΡΟΥΣ

1

  1.  

ΚΑΒΑΛΑΡΙΟΥ

1

  1.  

ΛΑΓΥΝΩΝ ΕΑΕΠ

3

  1.  

1Ο ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

3

  1.  

2Ο ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

  1.  

2Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

2

  1.  

3Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

2

  1.  

4Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

2

  1.  

1Ο ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

2

  1.  

2Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

  1.  

5Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

  1.  

6Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

  1.  

10Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

4

  1.  

12Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

3

  1.  

14Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

17

  1.  

1Ο ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

5

  1.  

1Ο ΣΥΚΕΩΝ

2

  1.  

2Ο ΣΥΚΕΩΝ

6

  1.  

4Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

  1.  

5Ο ΣΥΚΕΩΝ

2

  1.  

6Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

  1.  

1Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

2

  1.  

2Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

2

  1.  

3Ο ΠΕΥΚΩΝ

2

  1.  

1Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

3

  1.  

3Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

  1.  

5Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

3

  1.  

7Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

2

  1.  

12Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

  1.  

2Ο ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

1

  1.  

1Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

3Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

5Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

7Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

8Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

10Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

12Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

19Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

25Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

1Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

2

  1.  

7Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

1

  1.  

8Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

1

  1.  

2Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

15Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

2Ο ΔΙΑΒΑΤΩΝ

3

  1.  

2Ο ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

3

  1.  

1Ο  ΚΥΜΙΝΩΝ

1

  1.  

1Ο Ν ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

1

  1.  

1Ο ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

2

  1.  

2Ο  ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

2

  1.  

3Ο ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

2

  1.  

1Ο ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

3

  1.  

ΓΕΦΥΡΑΣ

4

  1.  

Κ ΓΕΦΥΡΑΣ

1

61

1Ο ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ

3

 

ΣΥΝΟΛΟ

127

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ60-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

  1.  

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

  1.  

Ν ΒΡΑΣΝΩΝ

1

  1.  

Ν ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ

2

  1.  

Ν ΜΑΔΥΤΟΥ

1

  1.  

ΑΣΣΗΡΟΥ

1

  1.  

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

1

  1.  

1Ο ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

  1.  

2Ο ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

  1.  

1Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

  1.  

4Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

  1.  

1Ο ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

2

  1.  

6Ο ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

1

  1.  

4Ο ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

1

  1.  

2Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

  1.  

12Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

  1.  

3Ο ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

1

  1.  

5Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

  1.  

7Ο ΣΥΚΕΩΝ

2

  1.  

11Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

  1.  

13Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

  1.  

1Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

1

  1.  

8Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

1

  1.  

1Ο ΠΕΥΚΩΝ

1

  1.  

5Ο ΠΕΥΚΩΝ

1

  1.  

1Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

  1.  

3Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

  1.  

13Ο  ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ  

1

  1.  

1Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

2Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

5Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

11Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

15Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

17Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

24Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

  1.  

1Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

10Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

31Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

32Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

4Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

2

  1.  

15 ΕΥΟΣΜΟΥ Ο

1

  1.  

19Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

  1.  

2Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

1

  1.  

8Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

2

  1.  

1Ο ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ

1

  1.  

2Ο ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ

1

  1.  

1Ο ΚΥΜΙΝΩΝ

1

  1.  

1Ο Ν ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

1

  1.  

2Ο ΣΙΝΔΟΥ

1

  1.  

1Ο ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

1

 

ΣΥΝΟΛΟ

57

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

1

3Ο ΛΑΓΚΑΔΑ

1

2

ΚΑΒΑΛΑΡΙΟΥ

1

3

Ν ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ

1

4

1Ο ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

1

5

10Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

6

2Ο ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ

1

7

5Ο ΣΥΚΕΩΝ

1

8

3Ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ

1

9

8Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

1

10

12Ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

1

11

1Ο ΠΈΥΚΩΝ

1

12

3Ο ΠΕΥΚΩΝ

1

13

12Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

14

4Ο ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

1

15

2Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

16

7Ο ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

1

17

3Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

1

18

4Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

1

19

22Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

20

1Ο ΔΙΑΒΑΤΩΝ

1

21

3Ο ΔΙΑΒΑΤΩΝ

1

22

1Ο Ν ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

1

23

2Ο ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ

1

24

2Ο ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ

1

25

4Ο ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ

1

26

Μ.ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ

1

27

ΠΡΟΧΩΜΑΤΟΣ

1

 

ΣΥΝΟΛΟ

27

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΕ16-ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

1.

10ΟΕΥΟΣΜΟΥ

1

2

2Ο ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

1

 

ΣΥΝΟΛΟ

2

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

1

3Ο ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ

1

2

5Ο ΠΟΛΙΧΝΗΣ

1

3

3Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

4

4Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

5

5Ο ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

1

6

1Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

7

11Ο ΕΥΟΣΜΟΥ

1

8

1Ο  ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

1

9

4Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

1

10

2Ο ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

1

 

ΣΥΝΟΛΟ

10

 

Επισημαίνοντας τη μεγάλη καθυστέρηση με την οποία γίνονται οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπ/κών (προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί μέσα Αυγούστου), λόγω της αρχικής καθυστέρησής τους από το Υ.ΠΑΙ.Θ, σας ενημερώνουμε ότι αμέσως μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών θα αποστείλουμε επικαιροποιημένους τους πίνακες καθώς και τα απαραίτητα στοιχεία από τη νομολογία των τοποθετήσεων.

 

3.Χορήγηση Αδειών Άσκησης Ιδιωτικού Έργου με αμοιβή

Χορηγήθηκε άδεια άσκησης Ιδιωτικού Έργου σε 2 συναδέλφους.

4.Αναγνώριση Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών εκπ/κών ως προς τη συνάφεια

Αναγνωρίστηκαν Μεταπτυχιακοί Τίτλοι Σπουδών  4 συναδέλφων.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο μέχρι τώρα αναπληρωτής αιρετός της Ριζοσπαστικής Εκπαιδευτικής Ενότητας Ηλίας Ν. Σμήλιος παραιτήθηκε, λόγω της εκλογής του στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και τη θέση του πήρε ο συνάδελφος Θοδωρής Μπαλτάς.

Καλό καλοκαίρι!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού