Thumbnail
Ωρες διδασκαλίας αγγλικής γλώσσας

Υπόμνημα Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας εκπαίδευσης Ν.Καρδίτσας

  Ν. Τρικάλων και Ν. Λάρισας

Αξιότιμοι Κυρίες και Κύριοι,

Σε συνέχεια  του υπομνήματος που υποβάλαμε ΠΑΒ 3376/8-4-2014 και της σχετικής απάντησης του Υ.ΠΑΙ.Θ. (81013/ΙΗ ΕΞ 55540 εις /23-5-2014  υποβάλλουμε εκ νέου υπόμνημα για την ενίσχυση της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας στο Δημόσιο σχολείο.

Διεκδικούμε την άμεση και καθολική διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Α’ και Β’ τάξη των Δημοτικών σχολείων  όλης της χώρας διότι η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου απέδειξε ότι είναι επιτυχημένη και πρέπει να επεκταθεί.

Ζητάμε την αύξηση των διδακτικών ωρών της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας  στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση διότι σε αυτή την ηλικία οι μαθητές απαιτείται να ολοκληρώσουν τη σωστή χρήση της γλώσσας, προφορικά και γραπτά, ώστε να συμμετέχουν ενεργά σε Ευρωπαϊκά προγράμματα (όπως σχετικά  αναφέρεται στο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ), να αποκτούν το ΚΠΓ (Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας) μέσω του Δημόσιου σχολείου και να συμμετέχουν επιτυχώς  στις εξετάσεις του ειδικού μαθήματος των Αγγλικών στο τέλος του Λυκείου.  Συγκεκριμένα:

Ζητάμε άμεση αύξηση των ωρών διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις τόσο του Γυμνασίου όσο  και του Λυκείου, έτσι ώστε να διδάσκονται τουλάχιστον τρείς(3) ώρες εβδομαδιαία.

Αντί αυτού το Υ.ΠΑΙ.Θ στα ωρολόγια προγράμματα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το έτος 2013-2014 μείωσε τις ώρες διδασκαλίας  της Αγγλικής στην Α΄ Γυμνασίου από τρεις (3) σε δύο (2) εβδομαδιαίως (115475/Γ2/21-08-2013Υ.Α. ΦΕΚ Β’2121).Επίσης μείωσε τις ώρες διδασκαλίας της Αγγλικής από τρεις (3) σε δύο (2) εβδομαδιαίως στην Α’ Λυκείου (115478/Γ2/21-08-2013 Υ.Α. ΦΕΚ Β’ 2121 καθώς επίσης  και στη Α Λυκείου των ημερησίων ΕΠΑΛ (116605/Γ2 ΦΕΚ 2211/2013), ενώ με σχετικό ΦΕΚ Β’1336-26.05.2014  μειώθηκαν  οι ώρες διδασκαλίας της Αγγλικής στις υπόλοιπες τάξεις  των ΕΠΑΛ.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι το Υ.ΠΑΙ.Θ δεν έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την ενίσχυση και την αναβάθμιση της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας  στο Δημόσιο σχολείο και τη σύνδεση αυτής με την απόκτηση του ΚΠΓ.

Πιστεύουμε ότι οι προτάσεις μας είναι ρεαλιστικές και βοηθούν τους μαθητές και τις οικογένειές τους να αποκτήσουν δωρεάν το ΚΠΓ και να έχουν ισότιμη  πρόσβαση kαι συμμετοχή στα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υλοποιούνται στο πλαίσιο του Δημόσιου σχολείου..

ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ  Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ  ΚΑΙ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα