Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)

[email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Ενότητα»

εργοδότη – εργαζόμενου, αξιολογητή – αξιολογούμενου,

προϊσταμένου – υφισταμένου

δε μπορεί να υπάρξει

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ θεωρεί απαράδεκτη την ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής του Περιφερειακού Τμήματος Ιονίων Νήσων της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΔΕ του ΠΕΤΙΝ της ΠΕΣΣ), σχετικά με τη θέση μας ότι δε μπορούν να είναι μέλη στα σωματεία οι αξιολογητές. Η ΔΕ του ΠΕΤΙΝ της ΠΕΣΣ κάνει επιλεκτική ανάγνωση και προσπαθεί να μετατρέψει μια συνδικαλιστική θέση, αυτονόητη με βάση τα καταστατικά των σωματείων, σε προσωπική αντιπαράθεση μεταξύ του ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ και των στελεχών της εκπαίδευσης (Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων). Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ σε τέτοια διαδικασία δεν θα εμπλακεί. Κανένα «κυνήγι μαγισσών» δεν υπάρχει, εφόσον το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων καθορίζει ξεκάθαρα το ρόλο τους σαν τα «πρώτα βιολιά» της αξιολόγησης. Αυτό το ρόλο υλοποίησαν πέρσι με το σύνολο των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση στις οποίες προέβησαν. Η ΕΛΜΕ-ΚΙ δε στοχοποείται τυχαία. Η ΔΕ του ΠΕΤΙΝ της ΠΕΣΣ ενοχοποιεί τους συσχετισμούς και τις θέσεις που αποτυπώνει ο κλάδος στο Νομό, την ίδια στιγμή που δηλώνει άγνοια για αντίστοιχες θέσεις άλλων οργανώσεων όπως π.χ. το συνέδριο της ΔΟΕ.

«Ενότητα» εργοδότη – εργαζόμενου, αξιολογητή – αξιολογούμενου, προϊσταμένου – υφισταμένου δε μπορεί να υπάρξει, όπως ισχυρίζεται η ΔΕ του ΠΕΤΙΝ της ΠΕΣΣ. Η ιστορία των συνδικάτων διδάσκει ότι οι εργαζόμενοι βγήκαν ηττημένοι όποτε υπηρέτησαν «ξένες σημαίες», στο όνομα της ενότητας, υπονομεύοντας τον ταξικό χαρακτήρα στη συγκρότηση και δράση του κινήματος. Πάει πολύ να συμβουλεύει η ΔΕ του ΠΕΤΙΝ της ΠΕΣΣ τους συναδέλφους να μάθουν να συμβιώνουν «ψύχραιμα και αποφασιστικά» με τους αξιολογητές τους. Όποιο στέλεχος θέλει να είναι να είναι με τον κλάδο παραιτείται από τη «θέση ευθύνης» και συντάσσεται με τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς. Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καλεί τους συναδέλφους να απομονώσουν τις σειρήνες της συμφιλίωσης με τα όργανα διαχείρισης για τη σφαγή των δικαιωμάτων και των θέσεων εργασίας. Να κάνουν πέρα την κοινωνική βάση του παλιού και νέου κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού. Να οικοδομήσουν μια πλατιά συμμαχία με γονείς, μαθητές, εργαζόμενους, ενάντια στις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις και το σχολείο της αγοράς. Η πάλη των εκπαιδευτικών για το δικαίωμα σε ενιαία, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους, για άλλο δρόμο ανάπτυξης που να υπηρετεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, είναι ο δρόμος της αισιοδοξίας και της αποτελεσματικότητας.

Αργοστόλι 30 Σεπτέμβρη 2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Γεωργόπουλος Διονύσης

Γαλιατσάτος Νικόλας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία