Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "ο Αριστοτέλης"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου

Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Κόρακα και Παπαναστασίου

Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    

[email protected]

http://www.sylaristotelis.com

Αθήνα, 2-10-2014

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας

Θέμα: Καταϊδρωμένο το ΥΠΑΙΘ, στο προχώρημα της αυτοαξιολόγησης και αξιολόγησης, επαιτεί συμμετοχές! Να διευρύνουμε την άρνηση σε όλες τις διαδικασίες της, συμμετέχοντας στην απεργία-αποχή! Η ΔΟΕ να πάρει όλα τα μέτρα για να κινητοποιήσει τον κλάδο!

Ομολογία σημαντικής δυσκολίας να προχωρήσει απρόσκοπτα η αυτοαξιολόγηση, αποτελεί η νέα εγκύκλιό του ΥΠΑΙΘ. Παραδέχεται σιωπηλά ότι χιλιάδες σχολικές μονάδες δεν ανταποκρίθηκαν με συνέπεια στις κατευθύνσεις του για την αξιολόγηση, γι’ αυτό αναγκάζεται να τις καλέσει να μπουν και πάλι στο Παρατηρητήριο  για να «διορθώσουν» τη στάση τους. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση των διευθυντών για την ατομική αξιολόγηση. Από τα μέχρι τώρα δημοσιευμένα στοιχεία, είναι πολλές εκατοντάδες οι διευθυντές που αρνήθηκαν να συμμετέχουν στην εξ’ αποστάσεως (μόνο στην Αττική το ΙΕΠ ανακοινώνει 1.420 ονόματα διευθυντών Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπ/σης να έχουν στείλει μέιλ, σε σύνολο 2.070).

Το ΥΠΑΙΘ φοβάται να χρησιμοποιήσει το βούρδουλα των απειλών και των ποινών γιατί γνωρίζει ότι ο αριθμός των σχολικών μονάδων που δεν έκαναν την αυτοαξιολόγηση που ζητούσε είναι πολύ μεγάλος. Δε διακινδυνεύει ακόμα, από φόβο μήπως ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου σε μια περίοδο που η πολιτική ηγεσία επιδιώκει προφίλ συναινετικό!

Το ΔΣ του συλλόγου, αποφάσισε τα παρακάτω, μετά από τη συζήτηση που αναπτύχθηκε στην έκτακτη ΓΣ στη 1 Οκτωβρίου η οποία δεν είχε καταστατική απαρτία

Να πιάσουμε το νήμα της περσινής χρονιάς, να συναντηθούμε με τη μαχητικότητα του υπόλοιπου δημοσίου και να διευρύνουμε την άρνηση μας, κάνοντας τη καθολική ώστε να υποχρεωθεί το ΥΠΑΙΘ σε οπισθοχώρηση!

Πώς συνεχίζουμε:

Υπενθυμίζουμε ότι η απόφαση της ΑΔΕΔΥ να συμπεριλάβει και την εκπαίδευση στην απεργία-αποχή, καθώς και η αντίστοιχη πρόσφατη του ΔΣ της ΔΟΕ, καλύπτουν απολύτως την άρνηση συμμετοχής σε οποιαδήποτε διαδικασία!

Με βάση τα παραπάνω καλούμε:

1.             Τους συλλόγους διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε καμία ανάρτηση στο Παρατηρητήριο, σε καμία συμπλήρωση δείκτη, σε κανένα σχέδιο εργασίας. Να αρνηθούν τη δημιουργία ομάδων εργασίας και κανείς εκπαιδευτικός και διευθυντής να μη συμμετέχει σε αυτές. Καλούμε ειδικά τα σχολεία εκείνα που συμμετείχαν στην αυτοαξιολόγηση να αλλάξουν τη στάση τους και να συνταχτούν με τον κλάδο. Στον  ετήσιο προγραμματισμό αποδεχόμαστε να συζητήσουμε μόνο ότι προβλέπει το ΠΔ 201/1998, όπως κάναμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή, και φυσικά ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ της ΑΕΕ

2.             Καλούμε τους διευθυντές που αρνήθηκαν να συμμετέχουν στην εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση (στο σύλλογό μας είναι 12 και αποτελούν το 20%), να εμμείνουν στη στάση τους αυτή. Καλούμε τους διευθυντές που συμμετείχαν να αλλάξουν στάση, να συνταχτούν με τον κλάδο ενάντια στην αξιολόγηση και να αποσύρουν τις εργασίες τους.

    Σχετικά με τα εκπαιδευτικά προγράμματα διευκρινίζουμε για άλλη μια φορά ότι:
τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι στοιχείο της δουλειάς του εκπαιδευτικού και όχι γραφειοκρατικό στοιχείο – νούμερο, για να καταχωρηθεί στον προγραμματισμό είτε να δοθεί στους σχολικούς συμβούλους για να «βελτιωθούν» τα μετρήσιμα στατιστικά του σχολείου είτε της περιοχής του σχολικού συμβούλου.

   Αυτοί που μιλάνε για παιδαγωγικό έργο παραγνωρίζουν παντελώς την πραγματικότητα της τάξης και τις ανάγκες των μαθητών της και βιάζονται να έχουν από τους εκπαιδευτικούς εγκεφαλικούς σχεδιασμούς που θα γεμίζουν τις φόρμες αυτοαξιολόγησης! Απαιτούν το σχεδιασμό προγραμμάτων πριν ακόμα ο εκπαιδευτικός γνωρίσει τους μαθητές του και διαμορφώσει σε μια πορεία τα εργαλεία για να τους προσεγγίσει και να τους βοηθήσει να κατακτήσουν τη γνώση και να κοινωνικοποιηθούν. Προκαθορίζουν αριθμό προγραμμάτων σα μα μην είναι και αυτό στοιχείο που θα διαμορφωθεί ανάλογα με την εξέλιξη του εκπαιδευτικού έργου στην τάξη.

    Κανένας εκπαιδευτικός δεν έχει υποχρέωση να υποβάλλει προγράμματα και μάλιστα σε συγκεκριμένο αριθμό. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να διαμορφώνουν τα εκπαιδευτικά τους εργαλεία με βάση τις ανάγκες των μαθητών τους και την πορεία της διδασκαλίας της τάξης και να ΜΗΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ αυτά στους σχολικούς συμβούλους ούτε πολύ περισσότερο να τα καταθέτουν για ανάρτηση στην ΑΕΕ!!!

3.             Καλούμε τους συναδέλφους να μη αποδεχτούν καμία πίεση και σε κάθε περίπτωση τέτοιας να ενεργοποιήσουν την απεργία –αποχή της ΑΔΕΔΥ από κάθε αξιολογική διαδικασία και να ενημερώσουν το ΔΣ του συλλόγου.

4.             Καλούμε όποιους σχολικούς συμβούλους και διευθυντές πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες. Υπενθυμίζουμε, άλλωστε, ότι η απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ αφορά όλους. Ενδεχόμενη στάση πίεσης και έμμεσων ή άμεσων «απειλών» προς τους συναδέλφους αποτελεί απεργασπαστική ενέργεια στην προκηρυγμένη απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ και της ΔΟΕ και ως τέτοια θα αντιμετωπιστεί από το σύλλογο αλλά κυρίως αποτελεί πράξη εκβιασμού από τον πιθανό αξιολογητή προς τον πιθανό αξιολογούμενο.

Σχετικά με τη στάση του ΔΣ της ΔΟΕ

Θεωρούμε ότι το ΔΣ της ΔΟΕ έχει δείξει απαράδεκτη αδράνεια όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Δεν πήρε κανένα απολύτως μέτρο να ενισχύσει, υποστηρίξει και προπαγανδίσει τις αποφάσεις του. Στην ουσία άφησε τον κλάδο έρμαιο των φημών περί παγώματος της αξιολόγησης ή περί μάχης που χάθηκε. Δεν έκανε το αυτονόητο ως συνδικάτο:

·                Δε συγκέντρωσε και δεν ανακοίνωσε τα στοιχεία της συμμετοχής στις αποφάσεις της (πόσα σχολεία και πόσες χιλιάδες εκπαιδευτικοί αρνήθηκαν να εγκρίνουν οποιαδήποτε έκθεση, πόσα σχολεία έκαναν το ενιαίο της ΔΟΕ, πόσοι διευθυντές αρνήθηκαν να κάνουν την εξ’ αποστάσεως), όπως κάνει με τα ποσοστά των απεργιών. Να το πράξει τώρα!

·                Δεν κάλεσε συγκέντρωση διευθυντών ανά περιφέρεια ώστε να προπαγανδίσει τις αποφάσεις του, να στηρίξει έμπρακτα τους διευθυντές που αρνήθηκαν και να επιμείνει στην άρνηση συμμετοχής στην εξ’ αποστάσεως και των υπολοίπων. Πολύ δε περισσότερο που πλήθος διευθυντών είναι και συνδικαλιστικά στελέχη, συμμετέχουν ως αντιπρόσωποι στα συνέδρια, μέλη ΔΣ συλλόγων, αιρετοί, μέλη παρατάξεων και ψηφοδελτίων και οφείλουν πρώτοι να συντάσσονται, να προωθούν και να εφαρμόζουν τις αποφάσεις του συνδικάτου. Αν όλα αυτά τα συνδικαλιστικά στελέχη είχαν πρωτοστατήσει στην άρνηση συμμετοχής, το ρεύμα θα ήταν ισχυρότατο και το πλήγμα για την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ πολύ μεγάλο. Τα καλούμε να το πράξουν τώρα και το ΔΣ της ΔΟΕ να το οργανώσει σε πανελλαδική κλίμακα.

·                Δεν αφύπνισε τον κλάδο, ενημερώνοντάς τον για όσα έπονται, (εξωτερική αξιολόγηση, νέο μισθολόγιο κ.λπ.), δεν αμφισβήτησε στιγμή τις κεντρικές κατευθύνσεις της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Αντίθετα, αναπαρήγαγε τα κυρίαρχα ιδεολογήματα, και έσπειρε εφησυχασμό περί ποσοστώσεων. Ακόμα περιμένουμε ανακοίνωση σχετικά με τις 5μελείς επιτροπές των ράμπο-αξιολογητών (η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής λήγουν στις 7/10 και το συνδικάτο όφειλε να κάνει το αυτονόητο, να δηλώσει ότι όποιος/α αποτελέσει κομμάτι της εξωτερικής αξιολόγησης είναι εχθρός με την εκπαιδευτική κοινότητα και το δημόσιο σχολείο)!

·                    

Ο σύλλογός μας, αποφασίζει και θα προχωρήσει στην οργάνωση όλων των παρακάτω δράσεων σε συντονισμό με τους συλλόγους της Αττικής και καλούμε και τη ΔΟΕ να τις αποφασίσει

·                Συγκεντρώσεις σε όλες τις περιφέρειες της επικράτειας ενάντια στις επιτροπές των ράμπο αξιολογητών σε συγκεκριμένη ημερομηνία (προτεινόμενη 10/10/2014)

·                Κάλεσμα σε όλους τους διευθυντές και πρώτα και κύρια στα συνδικαλιστικά στελέχη που είναι διευθυντές, να αποσύρουν τη συμμετοχή τους στην εξ’ αποστάσεως επιμόρφωση. Συγκεντρώσεις διευθυντών ανά περιφέρεια με στόχο να διαμορφωθεί ρεύμα άρνησης συμμετοχής στην αξιολόγηση

·                Συγκεντρώσεις στα γραφεία παιδαγωγικής καθοδήγησης των ΠΥΣΠΕ ως διαμαρτυρία στο κλίμα αυταρχισμού και πειθάρχησης που προωθούν στελέχη εκπαίδευσης

Όλα τα παραπάνω, μπροστά και στις νέες εξελίξεις και στα νέα μέτρα, χρειάζεται να συντείνουν στην προετοιμασία του κλάδου για να δώσει αποφασιστική απεργιακή μάχη ανατροπής της επίθεσης. Επαναφέρουμε την απόφαση της ΓΣ του Ιουνίου του 2014, την οποία απευθύνουμε σε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία του δημοσίου, στις ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ για 5θήμερη απεργία με Γ.Σ. για τη συνέχισή της, με στόχο τη γενίκευση της απεργιακής σύγκρουσης με διακλαδική και γενική πολιτική απεργία διαρκείας για την ανατροπή κυβέρνησης, ΕΕ και ΔΝΤ.

Η Πρόεδρος

Ρέππα Ντίνα

Η Γραμματέας

Γράφου Ματίνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη
Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία Δευτέρα και Τρίτη
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη