Thumbnail
Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, χωρίς να υπάρξει δέσμευση ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις εκπαιδευτικών.Στη συνάντηση που -ορίστηκε μετά από τις πρόσφατες αγωνιστικές κινητοποιήσεις μας- πραγματοποιήθηκε σήμερα 9/10 το πρωί στο υπουργείο Παιδείας, μεταξύ της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ (κ. Λοβέρδος,  κ. Δερμετζόπουλος, παρουσία 2 μελών της τριμελούς επιτροπής του ΥΠΑΙΘ)  και αντιπροσωπίας των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα (από Αθήνα, Λάρισα & Θεσσαλονίκη) και μελών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ, τέθηκε, αποκλειστικά, το σύνολο των αιτημάτων που αφορούν στο φλέγον θέμα της διαθεσιμότητας-ομηρίας-απολύσεων των εκπαιδευτικών.Ο Υπουργός  στα αιτήματά μας απάντησε ως εξής:

Για το θέμα της επαναφοράς των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων στο νέο Λύκειο,αρνήθηκε να προχωρήσει σε οποιαδήποτε συζήτηση

  • Για να μην απολυθούν οι "85" και να συνεχιστεί κανονικά η μισθοδοσία τους, απάντησε "δεν το βλέπω" και "αυτό θεωρείται ληγμένο για την κυβέρνηση", ενώ αργότερα ανέφερε ότι θα προσπαθήσει ......."κάτι" να κάνει για όσους δεν είχαν δυνατότητα να κάνουν αίτηση.
  • Για την έκδοση νέας ανακοίνωσης, που να αφορά και να καλύπτει όλους τους "αδιάθετους" (συμπεριλαμβανομένων των 85 +6) αλλά και των 295 (129 ΟΤΑ, 160 Υγείας & 6 Εργασίας), έτσι ώστε να παραμείνουν όλοι στις εκπαιδευτικές δομές του ΥΠΑΙΘ, χωρίς κανένα υποβιβασμό κατηγορίας, βαθμού & Μ.Κ., απάντησε ότι αύριο θα συναντηθεί με τον κ. Κ. Μητσοτάκη και θα του θέσει το θέμα "νέας ανακοίνωσης" για την τοποθέτηση των "αδιάθετων" των ανακοινώσεων 8 και 10, αποκλείοντας ρητά την πιθανότητα να συμπεριλαμβάνονται και όσοι εξοστρακίζονται από το ΥΠΑΙΘ, ενώ στο θέμα της "μη υποβάθμισης" δεν απάντησε. 
  • Για την δυνατότητα άμεσων αποσπάσεων-μεταθέσεων όσων τοποθετηθούν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, δεν απάντησε.

Ακόμα, ο ίδιος ο κ. Λοβέρδος έγραψε στη σελίδα του στο fb: "Σε συνάντηση με την επιτροπή των αδιάθετων εκπαιδευτικών και μελών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ, δεσμεύτηκα ότι στην αυριανή συνάντηση με τον Υπουργό Διοικ. Μεταρρύθμισης, κ. Κ. Μητσοτάκη θα επιδιώξω την δρομολόγηση της τακτοποίησης όσων απέμειναν αδιόριστοι από τις προκηρύξεις 8 και 10."  ...... και ο νοών νοείτω!!!!Αξίζει να σχολιασθεί η πλήρης έλλειψη ενδιαφέροντος ή ικανότητας να υπάρξει εξακρίβωση του πραγματικού αριθμού των "αδιάθετων" με μια απλή αντιπαραβολή ονομάτων  από το "όποιο αρμόδιο" όργανο!!!! Εδώ και ένα μήνα έχει δοθεί -στην τριμελή επιτροπή του ΥΠΑΙΘ- από το ΑΣΕΠ, ο αριθμός των 530 "αδιάθετων" και ενώ επισημάναμε ότι αυτός είναι απόλυτα λανθασμένος, κανείς δεν έκανε τον κόπο ή δεν έδωσε εντολή να γίνουν απλές πράξεις αριθμητικής και αντιπαραβολή των αδιάθετων εκπαιδευτικών μεταξύ των ανακοινώσεων 8 & 10. Για μια ακόμα φορά δεν υπήρξε καμία πολιτική δέσμευση, από πλευράς του κ. Λοβέρδου, ότι δεν θα υπάρξει καμία απόλυση εκπαιδευτικού, ενώ απέφυγε το ενδεχόμενο νομοθετικών παρεμβάσεων που θα έδιναν οριστική λύση -σε σύντομο χρονικό διάστημα- στο πρόβλημα της τοποθέτησης όλων μας, στις εκπαιδευτικές δομές του ΥΠΑΙΘ, λέγοντας ότι δεν θα χρειαστεί. Αντίθετα προσπαθώντας  να αποποιηθεί των ευθυνών του, υποσχέθηκε .....επιδίωξη, δρομολόγησης, τακτοποίησης  με τη διενέργεια αιτήματος προς τον Υπουργό Δ.Μ.Η.Δ. πετώντας ουσιαστικά το "μπαλάκι" στον κ. Μητσοτάκη, ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι η πολιτική αυτή είναι ευθύνη όχι μόνο των δυο υπουργών αλλά όλης της κυβέρνησης και εφόσον ο ίδιος δεν συμφωνεί οφείλει να παραιτηθεί και να σταματήσει να μας εμπαίζει.Διαπιστώσαμε για μια ακόμα φορά ότι ο Υπουργός Παιδείας συνεχίζει την υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής που οδήγησε στον ακρωτηριασμό της Τεχνικής Εκπαίδευσης και στις Διαθεσιμότητες-Απολύσεις μας, προσπαθώντας -παρά τη δήθεν φραστική του διαφοροποίηση και τα επικοινωνιακά του τερτίπια- να διασώσει το πολιτικό του μέλλον και παράλληλα να ολοκληρώσει το καταστροφικό κυβερνητικό έργο.Τίποτα -πλην της δικαίωσης- δεν θα σταθεί ικανό να μας κάνει να υποστείλουμε τη σημαία του αγώνα μας. Συνεχίζουμε με ακλόνητο σθένος τις κινητοποιήσεις μας και στέλνουμε ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δηλώνουμε ότι είμαστε όρθιοι και αποφασισμένοι τον αγώνα αυτό, να τον δώσουμε μέχρι το τέλος, όλοι μαζί και να τον κερδίσουμε.

ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ,

  • ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΛ

http://diathesimoiekp.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foitites.jpg
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
«Αντιμετωπίζω το άγχος στο Πανεπιστήμιο. Επιθυμία για γνώση και ακαδημαϊκή ζωή: Οδηγός για φοιτητές και φοιτήτριες»
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη του φοιτητικού πληθυσμού: Νέος οδηγός αυτοβοήθειας
Δημοτικό σχολείο Στειρίου 1965
Είναι το Ataxia charter school;
Το Ataxia School δεν είναι charter school, καθώς οι σκοποί, η δομή, η φιλοσοφία, και οι τοπικές συνθήκες που το διαμορφώνουν διαφέρουν σημαντικά από...
Είναι το Ataxia charter school;