Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Κ. Σωτηρίου"

ΑΠ 102/ 10-10-2014                                     

Η ευέλικτη ζώνη, η γυμνασιοποίηση του προγράμματος και η “κάλυψη” των κενών στα ολοήμερα αξιοποιώντας συναδέλφους γαλλικών και γερμανικών χωρίς προσλήψεις αναπληρωτών!

“Καινοτομίες” της δ/νσεις Αν. Αττικής στην εφαρμογή της πολιτικής των περικοπών του Υπουργείου Παιδείας.

Με mail  της δ/νσης (Εκπαιδευτικά Θέματα) στα σχολεία καλέστηκαν τις προηγούμενες μέρες να δηλωθούν οι ώρες τις ευέλικτης ζώνης που θα μπορούσαν να ανατεθούν στις συναδέλφους των γαλλικών και γερμανικών ώστε να απελευθερωθούν δάσκαλοι και να συμπληρώσουν τις ώρες τους στο ολοήμερο!!!

Η δ/νση της Αν. Αττικής αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι λειτουργεί πειραματικά και με ζήλο “ανοίγει” νέους δρόμους και “καινοτομεί” στην εφαρμογή της αντεκπαιδευτικής πολιτικής και των περικοπών του Υπ Παιδείας καθώς και στην υπονόμευση της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, με μόνο στόχο την κάλυψη κενών – αυτή τη φορά στα ολοήμερα – χωρίς διορισμούς εκπαιδευτικών.

Η οδηγία αυτή της διοίκησης έρχεται να δυναμιτίσει την λειτουργία του σχολείου και των προγραμμάτων και να αλλάξει την κατανομή των μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς του σχολείου, όπως αυτή έγινε από το σύλλογο διδασκόντων, ενάμιση μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Η οδηγία :

1.  Κινείται στη λογική της γυμνασιοποίησης του προγράμματος, δηλαδή της αποδυνάμωσης του δάσκαλου τάξης και της προώθησης της λογικής δάσκαλος -  μάθημα η οποία δίνει μια πολύ μεγαλύτερη ευελιξία στην χρήση των εκπαιδευτικών για να “βουλώνουν τρύπες” χωρίς τους όποιους “περιττούς” παιδαγωγικούς περιορισμούς.

Για να υλοποιηθεί η πρόταση αυτή σημαίνει ότι πρέπει κάποιοι δάσκαλοι να εγκαταλείψουν τις ώρες της ευέλικτης ζώνης στην τάξη τους, μειώνοντας ακόμα περισσότερο της ώρες τους στην τάξη και αφαιρώντας την όποια συνέχεια και σύνδεση μπορεί να έχει με τη δουλειά του δασκάλου στην τάξη. Τις ώρες αυτές καλούνται να αναλάβουν οι συνάδελφοι των γαλλικών και γερμανικών, οι περισσότεροι εκ των οποίων γίνονται ήδη “μπαλάκι” σε 5 σχολεία, “για να καλύψουν όλο το ωράριό τους” σύμφωνα με τη διοίκηση και γιατί δεν μπορεί να τους βάλει και στο ολοήμερο καθώς δεν προβλέπεται το γνωστικό τους αντικείμενο σ΄ αυτό.

Το μάθημα της ευέλικτης ανατίθεται στους συναδέλφους (γαλλικών και γερμανικών) που αντικειμενικά έχουν τη λιγότερη σχέση με το σχολείο και γνωρίζουν λιγότερο τα παιδιάείτε καθόλου, ιδιαίτερα αν τους δοθούν ώρες άλλων τάξεων εκτός της Ε΄και ΣΤ΄ ενώ απομυθοποιούν πλήρως τα όσα περισπούδαστα περί καινοτομίας και σπουδαιότητας της ευέλικτης ζώνης έχουμε ακούσει, η οποία αποδεικνύεται στην πράξη η “ώρα της ευκαιρίας” για να καλυφθούν όπως τα κενά!

2.  Κινείται στην πλήρη υπονόμευση της λειτουργίας του ολοήμερου όπου καταργήθηκε ο υπεύθυνος δάσκαλος με τη συνολική εποπτεία όλες τις μέρες της λειτουργίας του, καταργώντας εκατοντάδες θέσεις δασκάλων και αντιμετωπίζετε πλέον ως η αποθήκη – για τη συμπλήρωση του με ότι περισσεύει στην υπηρεσία από ώρες των διαθέσιμων εκπαιδευτικών χωρίς καμία εκπαιδευτική – παιδαγωγική λογική στο περιεχόμενο του.

3.   Κινείται στην ίδια λογική με την πρόταση της δ/νσης σπουδών του Υπ. Παιδείας πριν την έναρξη του σχολικού έτους, που επιχειρήθηκε να εμφανιστεί ως μεγάλη καινοτομία και ήθελε την μεταφορά της μελέτης από το ολοήμερο στο πρωινό πρόγραμμα, κατά βάση, στις ώρες  της ευέλικτης ζώνης και η οποία απορρίφθηκε από τους ίδιους τους επιστημονικούς συνεργάτες του Υπουργείου!!!

4.   Επιχειρεί να επαναφέρει, πιο διακριτικά είναι η αλήθεια, την προσπάθεια που έκανε και πέρσι η δ/ντρια εκπ. Αν Αττικής όταν έστελνε συναδέλφους των γαλλικών στα σχολεία με κενά δασκάλων τάξεων και ζήτησε να αναλάβουν τις ώρες της ευέλικτης των τάξεων. Βέβαια αν τώρα ξεκινήσει αυτή διαδικασία για την κάλυψη των ολοήμερων είναι βέβαιο ότι στη διάρκεια της χρονιάς, όταν δεν θα στέλνονται δάσκαλοι για τα κενά που θα προκύπτουν, θα ξαναδούμε το έργο ολόκληρο. Θυμίζουμε ότι με την αποφασιστική στάση των συναδέλφων – συλλόγων διδασκόντων και του συλλόγου αυτή η προσπάθεια ανατράπηκε και επιβλήθηκαν προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών.  (παραθέτουμε την περσινή σχετική απόφαση του συλλόγου στο τέλος “Σας λείπει δάσκαλος; πάρτε καθηγήτρια γαλλικών”)

Η κάλυψη των κενών στα ολοήμερα- τα οποία ακόμα δεν έχουν αποκαταστήσει τη λειτουργία τους – θα πρέπει να γίνει με προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Οι συνάδελφοι των γαλλικών και γερμανικών – οι οποίοι ήδη ταλαιπωρούνται με μετακινήσεις σε 5 σχολεία, μπορούν να καλύψουν το ωράριό τους όπως προβλέπει ο νόμος που ψηφίστηκε πέρσι τον Οκτώβρη, με ανάθεση διοικητικής εργασίας πχ στα σχολεία που θέλουν να τους δώσουν την ευέλικτη ζώνη. Επισημαίνουμε ότι ακόμα και αυτό πρέπει να γίνει με μέτρο συνυπολογίζοντας και τις ώρες των μετακινήσεων τους από σχολείο σε σχολείο στην κάλυψη του ωραρίου τους.

Ο σύλλογος  :

·         Καλεί τη δ/νση να αποσύρει αμέσως την οδηγία από τα σχολεία και να ΜΗΝ συνεχίσει να δυναμιτίζει τη λειτουργία των σχολείων. Τ

·         Καλεί το ΠΥΣΠΕ να συζητήσει το θέμα και να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί στην κάλυψη των κενών χωρίς αντιπαιδαγωγικές πρακτικές και αποφάσεις που κινούνται στα όρια της αυθαιρεσίας.

·         Καλεί τους σχολικούς συμβούλους να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να ΜΗΝ ΣΥΝΕΝΑΙΣΟΥΝ στη νέα αντιπαιδαγωγική “λύση” της διοίκησης αλλά να παρέμβουν και να τη σταματήσουν.

·         Καλεί τους δ/ντές να μην προχωρήσουν σε αυθαιρεσίες και αλλαγή του προγράμματος μονομερώς με δική  τους απόφαση καθώς κάτι τέτοιο είναι αυθαίρετο και παράνομο και θα έχουν την ευθύνη για την πράξη τους.

·         Καλεί τις/τους συναδέλφους των γαλλικών – γερμανικών να ΜΗΝ αποδέχονται τις ώρες ευέλικτης χωρίς συγκεκριμένη γραπτή απόφαση. Σε κάθε περίπτωση η ανάθεση επιπλέον διδακτικών ωρών μπορεί να γίνει μόνο με απόφαση του ΠΥΣΠΕ Και αυθαίρετα από τον κάθε δ/ντή σχολείου.

·         Καλεί τους συναδέλφους να μην αποδεχτούν να δώσουν τις  ώρες της ευέλικτης ζώνης και

·          τους συλλόγους διδασκόντων να μην εγκρίνουν την αλλαγή της κατανομής των μαθημάτων και του προγράμματος.

Επισημαίνουμε ότι η κατανομή των τάξεων και των μαθημάτων, σύμφωνα με το θέσμικό πλαίσιο είναι ευθύνη και απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και δεν μπορεί κανένας να παρακάμψει το ρόλο του.

Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι και οι σύλλογοι διδασκόντων να ζητήσουν εγγράφως την όποια απόφαση επιβολής αυτής της λύσης – αν τους παρουσιαστεί ότι είναι απόφαση που τους επιβάλλεται από τη διοίκηση. Να αποκαλυφθεί έτσι και να αναλάβει την ευθύνη όποιος προωθεί με ζήλο την υπονόμευση του δημόσιου σχολείου και τις περικοπές στις προσλήψεις. - Ήδη έχει παρουσιαστεί το φαινόμενο οι δ/ντές να επικαλούνται εντολή της δ/νσης και η δ/νσης να λέει ότι πρόκειται για εισήγηση των δ/ντών των σχολείων!!!

Αν δεν  το αποφασίσει ο σύλλογος διδασκόντων “βγάζοντας τα μάτια του μόνος του”

και αν δεν του δοθεί γραπτή εντολή την οποία θα μπορούμε να ελέγξουμε για τη νομιμτητά της – αντιπαιδαγωγική και αντιεκπαιδευτική θα είναι έτσι κι  αλλιώς – ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΝΟΣΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.


 ΑΠ: 24 /22-1-14                                          

ΠΡΟΣ : Υπ. Παιδείας, Περιφέρεια εκπ/   Αττικής, Δ/νση ΠΕ Αν. Αττ., Σχολικοί Σύμβουλοι,

Σύλλογοι και Ενώσεις Γονέων και Γονείς, ΔΟΕ, σύλλογοι, τα μέλη               

«Σας λείπει δάσκαλος ; Πάρτε καθηγήτρια Γαλλικών»!!!

Στο εξής τα σχολεία θα λειτουργήσουν και με μία τάξη χωρίς δάσκαλο!

Αυτό είναι το συμπέρασμα από την αιφνιδιαστική κίνηση που έκανε η Δ/ντρια Εκπαίδευσης Αν. Αττικής, κα Ξυθάλη, χτες, να στείλει καθηγήτριες Γαλλικών σε 6 σχολεία της Αν. Αττικής, που λείπει δάσκαλος. (2ο ΔΣ Π-Ράφτη, 1ο Αναβύσσου, 2ο Κορωπίου και σε τρία δημοτικά στο Μενίδι)

·     Σε ανοιχτή επικοινωνία με την περιφέρεια και σε «εφαρμογή» των κατευθύνσεων του Υπ. Παιδείας για να καλύψουν με κάθε τρόπο κενά ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!!!

·     Χωρίς ούτε καν να ενημερώσει το ΠΥΣΠΕ, απέστειλε με μονοπρόσωπη απόφαση τις συναδέλφους Γαλλικών με διάθεση από τη ΔΕ οι οποίες έμειναν στο γραφείο για διοικητικό έργο, δεδομένου ότι δεν υπάρχει κενό γαλλικών.

Η απόφαση αυτή είναι παντελώς αίολη και ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ από πουθενά!!!

Η Δ/νση και το Υπουργείο οφείλουν να στείλουν την ίδια ειδικότητα με αυτή που λείπει στα σχολεία – το λειτουργικό κενό δασκάλου πρέπει να καλυφθεί με ΔΑΣΚΑΛΟ.

Ενώ δίνουν διαβεβαιώσεις… ότι είναι «προσωρινό» μέτρο μέχρι να έρθει δάσκαλος, επιδιώκουν, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΥΘΕΩΣ και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ από την διοίκηση (Δ/νση και Σχ. Σύμβουλοι) την ευθύνη, να βάλουν τους συλλόγους διδασκόντων «να αποφασίσουν μόνοι τους» ότι ο εκπαιδευτικός ειδικότητας που διατίθεται θα αναλάβει τις ώρες της ευέλικτης ζώνης από άλλες τάξεις ώστε να απελευθερωθούν τις αντίστοιχες ώρες οι δάσκαλοι του σχολείου και να αναλάβουν τα μαθήματα του δασκάλου στο τμήμα που λείπει!!!

Τώρα αποκαλύπτεται ο κοινός σχεδιασμός και η μεθόδευση της «λύσης» χωρίς διορισμούς με την περιφερειακή δ/νση καθώς ο συντονιστής των σχ. συμβούλων κος Αναστόπουλος στην αντιπροσωπεία των γονέων και εκπαιδευτικών που διαμαρτύρονταν για τα κενά, την προηγούμενη Πέμπτη, αρνήθηκε να πάρει θέσει ούτε να καταδικάσει τέτοιες λύσεις και είπε ότι αυτή η διαχείριση είναι από το νόμο υπόθεση του συλλόγου των διδασκόντων!!!

Η απόφαση αυτή της διοίκησης, της περιφέρειας και του Υπουργείου συνιστά ένα νέο ποιοτικό βήμα στην απαξίωση και υπονόμευση του δημόσιου σχολείου. Όπως στην αρχή της χρονιάς επιβλήθηκε να λειτουργήσουν τα σχολεία χωρίς το δάσκαλο ή δασκάλους του ολοήμερου με τα γνωστά επακόλουθα (κόπηκαν εκατοντάδες θέσεις δασκάλων, υπεράριθμοι, μετακινήσεις εκπαιδευτικών, μη λειτουργία ολοήμερων σχολείων),

ΤΩΡΑ επιχειρείται ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΑΞΗΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!! Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για όποιο κενό προκύπτει στη διάρκεια της χρονιάς να είναι «ευθύνη του συλλόγου διδασκόντων» του κάθε σχολείου να «καλύψει» το κενό και το Υπουργείο ΔΕ ΘΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ μέχρι το τέλος της χρονιάς!!! Άλλωστε στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης οι σύλλογοι διδασκόντων θα καλούνται να απολογηθούν για το πώς αντιμετώπισαν το κενό – με δεδομένο το ότι το Υπουργείο ΔΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ!

Το πρωτοφανές είναι ότι η διοίκηση μιλάει για εφαρμογή των νόμων όταν η ίδια και το Υπουργείο δεν εξασφαλίζουν, όπως έχουν υποχρέωση από το νόμο, την τοποθέτηση του προβλεπόμενου εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ - ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ο σύλλογος καλεί τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς σε συστράτευση και άμεση απάντηση ώστε να μην επιτρέψουμε την αυθαιρεσία και το νέο έγκλημα που επιχειρείται σε βάρος των μαθητών και του δημόσιου σχολείου.

Δεν «τσιμπάμε» σε εκβιασμούς του τύπου : Επειδή δεν υπάρχει δάσκαλος, για το «καλό» των παιδιών, για να μη χάνουν μαθήματα, να δεχτούμε την ειδικότητα αντί για το δάσκαλο!

Δεν αποδεχόμαστε μπαλώματα και μεσοβέζικες λύσεις. Τα παιδιά μας έχουν δικαίωμα και τους αξίζει να έχουν το δάσκαλο τους και αυτό ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.

ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ

Καλούμε τους γονείς με συλλογικές αποφάσεις και με συντονισμό να εντείνουν τον  αγώνα τους για το δικαίωμα στη μόρφωση των παιδιών τους.

 

Τους καλούμε σε νέα σύσκεψη  συλλόγων γονέων και Ενώσεων την Παρασκευή  24/1 στις 7μμ στον κινηματογράφο Άρτεμις στο  Μαρκόπουλο

  Καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να δηλώσουν ότι:

1. Δεν έχουν κενό στη συγκεκριμένη ειδικότητα και ότι αδυνατούν να τη χρησιμοποιήσουν στην αντιμετώπιση των κενών του σχολείου παρά μόνο στην προσωρινή απασχόληση των μαθητών του τμήματος.

2. Η «άγνωστης πατρότητας» πρόταση είτε προφορική οδηγία που αναφέρθηκε στο σύλλογο διδασκόντων, να ανατεθεί στην εκπαιδευτικό γαλλικών όλες οι ώρες ευέλικτης ζώνης ώστε να απελευθερωθούν για 18 συνολικά ώρες οι δάσκαλοι των άλλων τμημάτων και να αναλάβουν τις ώρες του δάσκαλου που λείπει δημιουργεί νέα τεράστια προβλήματα.

3. Μια τέτοια χρήση της συγκεκριμένης ειδικότητας έρχεται σε αντίθεση με την κατανομή των τάξεων και των μαθημάτων όπως έχει αποφασιστεί με το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων στην αρχή της χρονιάς, η οποία είναι ομόφωνη και συνάδει με το αναγκαίο εκπαιδευτικό έργο που πρέπει να παρέχει το σχολείο.

4. Αυτό επεκτείνει το πρόβλημα και στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου διαταράσσοντας τη λειτουργία τους. Αλλάζει σε πολλές τάξεις, στη μέση της χρονιάς, τον εκπαιδευτικό του μαθήματος γεγονός απολύτως αντιπαιδαγωγικό. Σε κάποιες τάξεις είναι σε εξέλιξη εκπαιδευτικά προγράμματα τα οποία θα σταματήσουν βίαια. Ακυρώνεται η συνέχεια της διδασκαλίας και η σχέση της διδασκαλίας των μαθημάτων με το περιεχόμενο της διδασκαλίας στις ώρες της ευέλικτης ζώνης. 

5. Ταυτόχρονα προκρίνεται η «γυμνασιοποίηση» του προγράμματος του τμήματος  που δεν έχει δάσκαλο και η κάλυψή του με 4 και 5 δασκάλους στη θέση του ενός!!! γεγονός που είναι αντιπαιδαγωγικό και αντιστρατεύεται την αναγκαία για τα παιδιά του δημοτικού σχέση δάσκαλου – μαθητή.

6. Η μόνιμη ανάθεση και συνολική ανάληψη της ευθύνης της διδασκαλίας της γλώσσας από το δ/ντή δε θεωρείται η καλύτερη και πρέπει να αποφευχθεί καθώς φέρνει το δ/ντή σε ιδιαίτερα δύσκολή θέση με δέσμευση σε καθημερινή βάση το πρώτο δίωρο όταν είναι συχνό φαινόμενο  το ότι ανακύπτουν διάφορα προβλήματα που απαιτούν την άμεση παρέμβασή του. η συμπλήρωση του ωραρίου πρέπει να γίνει με άλλα μαθήματα που μπορεί να διαμορφώσει πιο ελεύθερο το πρόγραμμα.

7. Η διαμόρφωση των προγραμμάτων είναι πάρα πολύ δύσκολη και μπορεί να αποδειχτεί και αδύνατη καθώς εκτός από το ότι ανατρέπει το πρόγραμμα πολλών τμημάτων  προϋποθέτει ίσως, την αλλαγή του προγράμματος και άλλων σχολείων τα οποία μοιράζονται εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων με το σχολείο με το κενό εκπαιδευτικού!

Οι παραπάνω ανατροπές και αλλαγές διαμορφώνουν νέα δεδομένα στη λειτουργία του σχολείου με μόνιμα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν την κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ΜΗ κάλυψη του κενού με δάσκαλο, με το οποίο δεν είμαστε σύμφωνοι.

Η μόνη ενδεδειγμένη, παιδαγωγικά ορθή και σύννομη λύση είναι η άμεση κάλυψη του κενού με δάσκαλο τάξης.

Με βάση όλα τα παραπάνω, καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να δηλώνουν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για την εφαρμογή αυτής της πρότασης και να καλούν το σχολικό σύμβουλο και το ΠΥΣΠΕ να απαντήσουν στους λόγους του οποίους επικαλείται ο σύλλογος διδασκόντων. Να επισημαίνουν ότι στο βαθμό που κάποιος από τους ανώτερους έχει διαφορετική άποψη να ζητείται να αποστείλει εγγράφως την εντολή εφαρμογής της όποιας ενδεδειγμένης και τεκμηριωμένης λύσης και να αναλάβει την ευθύνη για την καταλληλότητα, την παιδαγωγική ορθότητα και την συμφωνία της λύσης με την ισχύουσα νομοθεσία.

Καλούμε τη διοίκηση να σταματήσει να προτρέχει στο ξήλωμα και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου – Την προειδοποιούμε ότι αναλαμβάνει τεράστιες ευθύνες καθώς αποδέχεται το ρόλο του πολιορκητικού κριού ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση. Έστω και τώρα να φέρει το θέμα της διάθεσης των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ και να ακυρώσει τις μονοπρόσωπες τοποθετήσεις της δ/ντριας εκπαίδευσης.

Ενημερώνουμε τους συλλόγους εκπαιδευτικών να είναι σε ετοιμότητα γιατί ανάλογες διαδικασίες υπάρχει ο κίνδυνος να γενικευτούν και

Καλούμε τη ΔΟΕ επιτέλους να αναδείξει το ζήτημα των κενών και να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

Ο Πρόεδρος

Κώστας Τουλγαρίδης

 

Ο Γραμματέας

Ιωάννης Ρούπας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία