Thumbnail
Αγωνιστική Ενότητα για Παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

Αγωνιστική Ενότητα για Παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

Όσο κι αν τεντωθεί το σκοινί δεν φτάνει αν δεν αυξηθούν οι διορισμοί

Καταγγελία

Τελειώνει ο Οκτώβρης και τα κενά στα σχολεία δεν λένε να κλείσουν, ούτε ακόμα με τους χιλιάδες απλήρωτους αναπληρωτές, ούτε με πολλαπλές αλχημίες (όπως η βιομηχανία αφύσικων Β΄ αναθέσεων από το ΥΠΑΙΘ, η εγκύκλιος για μη ανάθεση Project σε  ΠΕ02, ΠΕ03 & ΠΕ04, κλπ).

Στην Αχαΐα πολλά κενά παραμένουν, με πιο εμφανή στα ειδικά σχολεία, στο ΠΕ01 και ΠΕ15. Παρατηρείται το φαινόμενο να «πιέζονται» οι σύλλογοι διδασκόντων να μη δίνουν Project και στις άλλες ειδικότητες με εντολή της εδώ ΔΔΕ για να καλύψουν υπαρκτά βεβαίως κενά των ειδικοτήτων τους. Οι συνάδελφοι δείχνουν μια κατ’ αρχήν «καλή διάθεση» και προτιμούν να συμπληρώσουν το αυξημένο διδακτικό ωράριό τους σε διπλανά σχολεία με μαθήματα κυρίως Α΄ ανάθεσης.

Η κυβέρνηση με την διεύρυνση των περιοχών μετάθεσης σε επίπεδο νομού (στην Αχαΐα από 4 σε 1) το μεγάλο βάρος έπεσε πάνω στους χαμηλόμισθους των 23 διδ. ωρών αναπληρωτές, που πριν εργάζονταν μόνο στην περιοχή διορισμού, σε όσους είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (με τα λιγότερα μόρια) και στις σχεδόν «τυφλές» πλέον διαθέσεις στην Α/βάθμια (των κοινών ειδικοτήτων).  Έμειναν όμως από τις κατακτήσεις του παρελθόντος τα δικαιώματα της οργανικής θέσης και η συμπλήρωση ωραρίου μέσα στην ομάδα ή στην έσχατη ανάγκη σε όμορη (εάν έχει ορισθεί από το ΠΥΣΔΕ).

Είναι γνωστό ότι από τις εποχές των μόνιμων διορισμών, ότι υπήρχε και μια αρνητική χρήση από τη Διοίκηση - και μερικές φορές με συμφωνία αιρετών ή με ανοχή - για «διάθεση για τις ανάγκες της υπηρεσίας» από την Γ΄ προς την Β΄ Αχαΐας ή από την Δ΄ προς την Α΄, συχνά χωρίς να υπηρετούν στις μακρινές περιοχές και πέρνοντας τα πολλά μόρια απ’ αυτές. Με την κατάργηση των περιοχών, έμειναν οι ομάδες και φέτος το ΠΥΣΔΕ αρχίζει να οδηγείται στον αντίποδα του προβλήματος.

Καταγγέλλουμε δημόσια και στις δυο ΕΛΜΕ με δυο κτυπητά παραδείγματα για λόγους επανεξέτασης και πρόληψης:

Α)  Συνάδελφος με ειδικότητα μη μονόωρου μαθήματος με προσωρινή θέση σε σχολείο της πρώην Δ΄  φτάνει με άλλο διπλανό τις 12 διδ. ώρες, διατίθεται σε σχολείο της Πάτρας και επειδή λείπουν άλλες 2 ώρες δεν συμπληρώνει με ΣΕΠ ή Project, αλλά διατίθεται και σε τέταρτο σχολείο!!! Η συνάδελφος με αξιοπρέπεια αναμένει να λυθεί το πρόβλημα από το ίδιο το ΠΥΣΔΕ, όταν σε 20 μέρες θα πληρωθεί ένα απ’ αυτά από επιστροφή λόγω άδειας.

Β) Άλλος συνάδελφος με ειδικότητα μη μονόωρου μαθήματος με οργανική θεση σε σχολείο της πρώην Δ΄ φτάνει στις 11 διδ. ώρες, διατίθεται σε σχολείο της Πάτρας και επειδή λείπουν άλλες 2 ώρες δεν συμπληρώνει με ΣΕΠ ή Project, αλλά διατίθεται σε τρία σχολεία στην Πάτρα (2 στο Νότο και 1 στο Βορρά) χωρίς τη συναίνεσή του!!!

Υπενθυμίζουμε ότι η  προεδρος του ΠΥΣΔΕ δεν έφερε ποτέ στο όργανο το ζήτημα της σμίκρυνσης των μεγάλων ομάδων (πρώην Α΄ και Δ’) και της πιθανής δημιουργίας κοντινών όμορων. Και τώρα που το πρόβλημα μεγεθύνεται, λόγω της βίαιης «φυγής» των μονίμων στη σύνταξη, των μη διορισμών μονίμων, των ελλειπών πιστώσεων για διορισμούς αναπληρωτών, η Διοίκηση θέλει να κλείνει κενά και με αποφάσεις που δεν δικαιολογούνται ούτε από τα παράθυρα της νομοθεσίας («για της ανάγκες»).

Οφείλουν όμως να απαντήσουν:

1) Τόσο οι δύο αιρετοί, όσο και ο υποψήφιος ... αιρετός και αντιπρόεδρος του ΠΥΣΔΕ (μη αιρετό...), εάν αυτή η επιλεκτική παραβίαση της νομοθεσίας, που είναι υπέρ των εργαζομένων, θα υιοθετηθεί ως πρότυπο και  de facto;

2) Οι δυο ΕΛΜΕ να αυξήσουν την πίεση προς το ΥΠΑΙΘ για την ανάγκη διορισμών, ώστε να καλυφτούν όλα τα κενά, έστω και καθυστερημένα, αλλά και προς το ΠΥΣΔΕ για τα τρανταχτά εργασιακά και συνάμα παιδαγωγικά δικαιώματα. 

Πάτρα, 28-10-2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biblia
Δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για μονιμοποιήσεις χωρίς αξιολόγηση
Σε μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών οδήγησε η στάση τους να προσφύγουν στα δικαστήρια προκειμένου να διοριστούν αντί να...
Δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για μονιμοποιήσεις χωρίς αξιολόγηση
classroom_aithousa.jpg
Κραυγή αγωνίας για την έλλειψη δασκάλων στα Ελληνικά Σχολεία Αγγλίας
«Δυστυχώς, φαίνεται ότι το υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας έχει άλλες προτεραιότητες, αφήνοντας τις κατά τόπους ελληνικές ομογενειακές...
Κραυγή αγωνίας για την έλλειψη δασκάλων στα Ελληνικά Σχολεία Αγγλίας
sxoleio
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
Την ώρα που οι ΕΛΜΕ προσπαθούν να δώσουν διέξοδο στις αγωνίες των συναδέλφων σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, δεν είναι δυνατόν το ΔΣ της ΟΛΜΕ να μην...
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
amfitheatro-aei-foitites2
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
Ανοιχτή εκδήλωση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Λάρισας με τίτλο: «Υπάρχει ακόμα Εθνικό Σύστημα Υγείας; Η απάντηση των υγειονομικών στη διάλυση του...
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής