Thumbnail
Ριζοσπαστική Κίνηση εκπαιδευτικών συλλόγου υπαίθρου Θεσσαλονίκης

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ      ΚΙΝΗΣΗ
   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΥΠΑΙΘΡΟΥ

        ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ Δ.ΣΧ. & ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ   Νο139

ΔΕΛΤΙΟ
ΑΤΑΚΤΟ

4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
   [email protected]
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ

ΘΡΑΣΙΜΙΑ

που δεν έχουν αγωγή από την οικογένειά τους    

   Θρασίμια που δεν έχουν αγωγή από την οικογένειά τους και δεν έχουν μάθει το πρώτο μάθημα δημοκρατίας να σέβονται την γνώμη των άλλων είπε ο κ. Σαμαράς στην εκδήλωση της ΟΝΝΕΔ. Πρόσθεσε ότι "διεθνώς δεν υπάρχει πανεπιστήμιο που δεν φρουρείται", "θύμισε ότι πρώτη η ΟΝΝΕΔ είχε ζητήσει την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και ότι πρόταση της ΟΝΝΕΔ είναι η συνταγματική μεταρρύθμιση που τώρα προωθεί η κυβέρνηση και προβλέπει τη δημιουργία μη κρατικών ιδιωτικών πανεπιστημίων" και ακόμη τα «σαράντα χρόνια αγώνες και νίκες και προσφορά στον τόπο. Με αισθήματα συγκίνησης βρίσκομαι εδώ γιατί από την ΟΝΝΕΔ, ξεκίνησα κι εγώ όπως κι ο Κώστας και πολλοί άλλοι».

  Κάναμε αυτές τις αναφορές για να πούμε και εμείς την άποψη μας στον δημοκράτη πρωθυπουργό.

  Στα δημοκρατικά πανεπιστήμια όλου του κόσμου που σπουδάσαμε εμείς σέβονταν τις ελευθερίες και δεν ήταν στρατόπεδα συγκέντρωσης αμερικανικού τύπου όπως το Harvard που σπούδασε αυτός, όπου φυλάγανε τους νεοσσούς τους και τις επενδύσεις τους οι μεγαλοαστοί με στρατιά κανόνων και σεκιουριτάδων. Στα δικά μας πανεπιστήμια δεν δολοφονούνται πραγματικά οι φοιτητές από τον κάθε "τρελαμένο" που δημιουργεί ο κανιβαλικός καπιταλισμός τους ούτε εικονικά δολοφονούνται οι ψυχές τους και τα όνειρα τους βορά στο βωμό του κέρδους του κάθε αλήτη εγκληματία που έχει κεφάλαιο στα χέρια του.

  Θα θυμίσουμε στον αμερικανοσπουδασμένο το ρητό του Benjamin Franklin "όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια".

Θα θυμίσουμε ακόμη ότι τα "θρασίμια" αυτά ανάγκασαν την κυβέρνηση της ΝΔ να κάνει πίσω για το άρθρο 4 και  υπερασπίστηκαν το δημόσιο

χαρακτήρα των πανεπιστημίων με ότι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά του λαού, βάζουν εμπόδιο στο να μετατραπούν αυτά σε big business καθηγητών, κυβερνητικών στελεχών και επιχειρηματιών. Αγωνίζονται για να έχουν φιλολαϊκό χαρακτήρα οι σπουδές, να μπορούν πάμφτωχα παιδιά, παιδιά που η κρίση σας εμποδίζει να σπουδάσουν γιατί δεν μπορούν να επιβιώσουν αυτά και οι οικογένειες τους και ψάχνουν για κάποιο μεροκάματο, να παραμείνουν στο πανεπιστήμιο και να μην τα πετάξετε έξω, εσείς και οι καλοταϊσμένοι όμοιοι σας, σαν "αιώνιους φοιτητές". Που στο κάτω κάτω δεν κοστίζουν τίποτα στην κοινωνία...

 Πήγε στους πολιτικούς του επιγόνους που λυμαίνονται τα πανεπιστήμια χρόνια τώρα κάνοντας εκδουλεύσεις, μοιράζοντας θέματα και προαγωγές και συγκινήθηκε!

 Αυτός, που ο μέντορας του Μητσοτάκης τον κατηγόρησε "ότι έγινε κανονική εξαγορά" του, αυτός που έγινε αρχηγός της ΝΔ προβάλλοντας "φιλολαϊκές" θέσεις για να κάνει τα αντίθετα όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, αυτός που έγινε πρώτο κόμμα σηκώνοντας "αντιμνημονιακή" σημαία για να την υποστείλει αμέσως για να τον χρίσουν πρωθυπουργό εξαπατώντας το λαό, αυτός που μοιράζει δισεκατομμύρια σε τραπεζίτες και προστάτες στερώντας το ψωμί και την ελπίδα μας, αυτός λοιπόν έχει το θράσος να εγκαλεί για θρασίμια τα παιδιά μας. Τα παιδιά που κάποτε τα "έλεγαν αλήτες" τώρα τα αποκαλούνε και θρασίμια. Γιατί δε βάζουν μπροστά, δεν ιεραρχούν πρώτα την τσέπη τους και τη ζωούλα τους. Αυτήν την αγωγή τους δώσαμε και ήμαστε περήφανοι γι αυτό. Εσύ είσαι με την αγωγή που δίνεις στο δικό σου παιδί; Που συλλαμβάνεται να αντιγράφει και απολύεται η εκπαιδευτικός που τον πιάνει στα πράσα; Είμαστε σίγουροι ότι είσαι περήφανος! Γιατί αυτό πρέπει να τους μάθετε από μικρά. Να κλέβουν... Και δεν πρόκειται να ανεχθούμε το θράσος σου. Θρασίμι της τάξης σου

Ε, θρασίμι...

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ

Για το ΠΥΣΠΕ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ

   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ       

       ΕΝΟΤΗΤΑ

Για το ΑΠΥΣΠΕ και το ΚΥΣΠΕ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ  ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε.

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

"Σάλο έχει προκαλέσει η είδηση πως συνολικά 5.260 δημόσιοι υπάλληλοι φυγάδευσαν στο εξωτερικό 1,5 δισ. ευρώ από το 2010 έως σήμερα. Και μπορεί οι διαδικασίες για να μεταφερθούν τα χρήματα στο εξωτερικό να είναι νόμιμες, ωστόσο οι υπάλληλοι μπαίνουν στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ καθώς σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται ότι οι καταθέσεις αυτές δεν προκύπτουν από τα δηλωθέντα εισοδήματά τους. Ενδεικτικό είναι πως στο ΣΔΟΕ πιστεύουν ότι αρκετά από τα χρήματα μπορεί να προέρχονται από «μαύρα» εισοδήματα εκπαιδευτικών από ιδιαίτερα μαθήματα και από «φακελάκια» που έπαιρναν γιατροί. 

Εκπαιδευτικοί και υπάλληλοι υπουργείων και ΟΤΑ

Από τις λίστες που έχει στα χέρια του το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τους δημοσίους υπαλλήλους που έστειλαν έξω χρήματα, οι μισοί είναι εκπαιδευτικοί και οι υπόλοιποι είναι υπάλληλοι των υπουργείων Υγείας, Αμυνας, Οικονομικών, Υποδομών και ΟΤΑ. Συγκεκριμένα:

  • 329 έχουν στείλει εμβάσματα άνω των 600.000 ευρώ ο καθένας.
  • 415 άτομα έστειλαν 117 εκατ. ευρώ και μετά αποχώρησαν, και από αυτούς:
  • 241 είναι ιατρικό προσωπικό με εμβάσματα 65 εκατ. 
  • 101 είναι πρώην εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων με 27,3 εκατ.
  • Συνολικά 4.845 θα ελεγχθούν από το ΣΔΟΕ.

Ο μέσος όρος των εμβασμάτων ανά υπάλληλο αγγίζει τα 275.000 ευρώ, ενώ 329 υπάλληλοι έχουν στείλει εμβάσματα αθροιστικά άνω των 600.000 ευρώ o καθένας."

 Ερωτήματα προς κυβέρνηση και Μητσοτάκη:

Ποιος τραπεζίτης έβγαλε έξω 20 δις και μας άφησε χρεωμένη την τράπεζα του για να αρχίσει να αγοράζει φιλέτα τώρα από το ΤΑΙΠΕΔ;

Ποιοι έβγαλαν τα άλλα 60 δις;

Γιατί δεν έγινε μια λίστα κατά φθίνουσα σειρά των ποσών και να μας ανακοινωθούν ονόματα και αποτελέσματα ελέγχων;

Γιατί θυμήθηκε τώρα μόνο τους δημοσίους υπαλλήλους όταν δίνεται η μάχη της αξιολόγησης και ετοιμάζεται η λίστα των 6.500 απολύσεων;

Έχει σχέση η ανακοίνωση με την παραπέρα δημιουργία κλίματος τρόμου και ζόφου στους δημοσίους υπαλλήλους;

Τα κρατικά όργανα που εποπτεύει η κυβέρνηση και τα κόμματα που τη στηρίζουν και κυβερνούν σαράντα χρόνια τον τόπο γιατί δεν πάταξαν το φακελάκι και τα ιδιαίτερα αλλά αντίθετα τα τροφοδότησαν με την πολιτική και την ανοχή-στήριξη τους;

Οι 101 εκπαιδευτικοί μέσα στους 150.000 εκπαιδευτικούς, ο 1 στους 1500 θα μπορούσαν να έχουν κάνει πλούσιο γάμο, να έχουν κερδίσει το τζόκερ, να έχουν κληρονομήσει θείο στην Αμερική, να έχουν κάνει δεύτερη νόμιμη δουλειά πολύ κερδοφόρα, να είναι πλούσιοι με χόμπι (λέμε τώρα) το επάγγελμα;

Γιατί αν είναι λαμόγια ή εγκληματίες ή φροντιστηριάδες (πόσα ρε σεις βγάζουν τα μαύρα μαθήματα;) ή έμποροι ναρκωτικών γιατί δεν τους έλεγξε μέχρι τώρα είτε με το ΣΔΟΕ ή με την ασφάλεια ή την αντιτρομοκρατική ή με τον ρουφιάνο της γειτονιάς και να τους διώξει αντί να ¨διδάσκουν" μέχρι πρόσφατα τα παιδιά μας;

Γιατί χρησιμοποιεί μεθόδους Γερμανών και Ζήμενς που έκαναν τις λίστες όπλο εκβιασμών; Με τις μεθόδους των αφεντικών τους θα μας κάμψουν; Είναι βαθιά νυχτωμένοι! Με τους αγώνες μας θα αρχίσει να ξημερώνει...

ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Είδαμε την παρακάτω ανακοίνωση από τον Α΄ σύλλογο Αθηνών όπως και από άλλους συλλόγους χρήσιμο εργαλείο για όλους μας. Ελπίζουμε και από τον δικό μας.

 Το Δ.Σ. συνεχίζοντας την ίδια αταλάντευτη στάση που τήρησε ο Σύλλογός μας στο ζήτημα της αξιολόγησης ως τώρα, καλεί όλους τους συναδέλφους  χωρίς φόβο να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του  κλάδου και να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης.

Σε απεργία-αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης καλούν ΑΔΕΔΥ και ΔΟΕ με αποφάσεις που σας έχουν αποσταλεί. Επομένως, όποτε καλούμαστε να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης, δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ και της ΔΟΕ και ΑΠΕΧΟΥΜΕ από κάθε αξιολογική διαδικασία.

Συγκεκριμένα, με βάση τα παραπάνω, προχωράμε συλλογικά κι οργανωμένα στα παρακάτω μέτρα αποτροπής της αξιολόγησης:

Α. Οι διευθυντές των σχολείων και οι προϊστάμενες νηπιαγωγείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μην μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει:

Να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση.

Να μην ορίσουν ομάδες εργασίας.

Να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ή σχέδια δράσης.

Να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησής τους.

Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.

Να μην συμμετέχουν σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης.

Να μην πιέζουν τους συναδέλφους προς αυτήν την κατεύθυνση.

Β. Οι εκπαιδευτικοί :

Δεν μπαίνουμε σε ομάδες εργασίας.

Δεν παραδίδουμε προγραμματισμό, ούτε δηλώνουμε σχέδιο εργασίας και δεν παραδίδουμε οτιδήποτε μπορεί να αναρτηθεί στο παρατηρητήριο της αξιολόγησης.

Δεν κάνουμε αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.

Δεν παραδίδουμε έκθεση ατομικής αξιολόγησης.

Δεν δεχόμαστε κανέναν αξιολογητή στην τάξη.

Δε συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.

Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της  εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.

Θυμίζουμε ότι, ο Σύλλογός μας, πέρσι, μέσα από επίπονες διαδικασίες έντονων συζητήσεων και προβληματισμού κατάφερε, να σταθεί ενιαία και ενωτικά απέναντι στην αξιολόγηση συσπειρώνοντας τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων.

Και  στον  υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας τη διαδικασία ενώ, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ξηροί καρποί
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Ποιο είναι το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
Αδυνάτισμα: Το παρεξηγημένο σνακ που προκαλεί κορεσμό και διευκολύνει την απώλεια βάρους
ilikiomeni
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου
Οι ερευνητές τοποθέτησαν τους συμμετέχοντες σε μία από τις τέσσερις ομάδες ανάλογα με τις βαθμολογίες μοναξιάς τους στις δύο χρονικές στιγμές
Μοναξιά: Πώς και πόσο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου