Thumbnail
Πρωτοβουλία Αδιόριστων Εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ

Δυο μέρες μετά τις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια, ο υπουργός κατεδάφισης της Παιδείας Λοβέρδος,  μας προειδοποιεί: «Γίνε εθελοντής, θα μαζέψεις μόρια». Με διαδοχικές δηλώσεις στα μέσα ενημέρωσης, επιδίδεται σε ένα εγχείρημα νομιμοποίησης της συστηματικής υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης των δημόσιων σχολείων κατά τις επιταγές των νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων.

Ο συμβολισμός των δηλώσεών του, στο «περιθώριο» της συνέντευξης τύπου με τη Μαριάννα Βαρδινογιάννη είναι εξόφθαλμος. Από την πλευρά των χορτάτων, που δε φορολογούνται για τα υπερκέρδη τους αλλά χτίζουν το προφίλ της φιλανθρωπίας, μας ενημερώνει: «Ο εθελοντισμός θα ήταν ίσως μια λύση. Μελετάμε, συνεργαζόμαστε με άλλα Υπουργεία. Ειδικά με ένα Υπουργείο έχουμε συζητήσει και αλληλογραφήσει, δηλαδή έχω στείλει επιστολή με την κατάθεση του αιτήματος. Δεν βλέπω μέχρι στιγμής κάποια συγκεκριμένη λύση ωστόσο είμαι υποχρεωμένος να βρω. Έχω τις σχετικές εισηγήσεις του αρμόδιου Υφυπουργού, του κ. Δερμεντζόπουλου, τις μελετάμε και τις επόμενες μέρες θα πάρουμε αποφάσεις[…] Το κίνητρο για τον εθελοντισμό θα ήταν τα μόρια. Αυτή είναι η εισήγηση του κ. Δερμεντζόπουλου, τη μελετώ, την έβγαλα δημόσια, άρα την παίρνω επάνω μου, ακούω την πρώτη κριτική κι έτσι τα σταθμίζω. Θα πάρω αποφάσεις εγώ, δεν φοβάμαι. Ας μου κάνουν κριτική. Προτιμώ να μου κάνουν κριτική τα σχολεία δυο - τρεις μέρες, παρά να είναι επί μήνες χωρίς δασκάλους. Ήμουν και είμαι Υπουργός σε περίοδο κρίσης. Τα έχει αυτά. Άμα είσαι σε περίοδο κρίσης δεν έχεις να διανείμεις χρήματα. Προσπαθείς να λύσεις προβλήματα χωρίς χρήματα».

Προειδοποιούμε κι εμείς με τη σειρά μας τον συρφετό της συγκυβέρνησης και των συμμάχων τους σε Ε.Ε.  και  Δ.Ν.Τ. ότι δε ζούμε τις μέρες του (δικού τους) πάρτι των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο εθελοντισμός τους, στοχεύει στην αποποίηση των ευθυνών τους και φοράει το πέπλο της «ηθικής ανωτερότητας και προσφοράς». Ξεκάθαρα επιδιώκουν τον ανταγωνισμό ανάμεσα σε εργαζόμενους και άνεργους, εκμεταλλευόμενοι τον κοινωνικό αυτοματισμό, στοχεύοντας μόνο σε όσους ελπίζουν ή πιστεύουν ότι η συγκέντρωση προϋπηρεσίας θα θεωρηθεί κάποτε προσόν διορισμού. Η ενσωμάτωση με αντάλλαγμα το ξεπούλημα της ανθρωπιάς, οι ψεύτικες υποσχέσεις για εύρεση εθελοντών υποταγμένων, η μετατροπή της εργασίας σε δουλεία συνθέτουν το πλαίσιο στο οποίο πρέπει να τοποθετηθούμε με σαφήνεια.

Η επιβολή μέτρων με δόσεις, για την επίτευξη της συναίνεσης εκ μέρους της κοινωνίας, δεν είναι βεβαίως εφεύρεση του Λοβέρδου. Πρώτα ήταν η διαίρεση των εργαζόμενων σε παλιούς και νέους, ώστε να επιτευχθούν ανταγωνιστικά συμφέροντα ανάμεσά τους. Ακολούθησαν τα Stage, για την κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών με φθηνούς ελαστικά εργαζόμενους, οι Μ.Κ.Ο. εθελοντών δούλων απ’ τη μια και καλοπληρωμένων managers απ’ την άλλη. Πρόσφατα εμφανίστηκαν τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας των 420 και 490 ευρώ, με τους εργαζόμενους να βαφτίζονται ωφελούμενοι δίχως δικαίωμα απεργίας (ουσιαστικά χωρίς δικαίωμα εργασίας, παρά μόνο της «ωφέλειας» του εργοδότη…), η κατάταξη σε βαθμολόγια και οι τρομακτικές μειώσεις μισθών που ωθούν στα όρια της φτώχειας, η εισαγωγή «βαθμού Ζ», ως ορολογίας ημι-έμμισθου σκλάβου για τους νεοεισερχόμενους στο Δημόσιο και μονιμοποίηση μόνο κατόπιν αξιολογικού μπλοκ. Όμως δεν φτάνουν μόνο αυτά. Τώρα θα πρέπει να έχουμε και απλήρωτους εθελοντές.

Η νέα εργασιακή σχέση, που ξεδιάντροπα έρχεται να επιβάλλει ο Λοβέρδος, αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση, η Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. αντιλαμβάνονται τους εργαζόμενους (η απόδειξη της ενιαίας πολιτική τους αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας επεξεργάζονται ήδη τη στράτευση των γυναικών με αντάλλαγμα τη μοριοδότηση για πρόσληψη στο δημόσιο). Μάλιστα με την αιτιολογία ότι τα ταμεία στέρεψαν και αυτό που προέχει είναι οι μαθητές να έχουν δασκάλους και καθηγητές, το υπουργείο πλέον παίζει πραγματικά με την κοινωνική ανοχή. Το δημόσιο σχολείο βρίσκεται σε πλήρη διάλυση, από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο, με τάξεις να μην έχουν ακόμη δάσκαλο, με τα ολοήμερα να υπολειτουργούν, μαθήματα ειδικοτήτων και υποστηρικτικές δομές να υποστελεχώνονται, μαθήματα ακόμα και πανελλαδικά εξεταζόμενα να μην έχουν αρχίσει να διδάσκονται, τμήματα να συγχωνεύονται για την εξοικονόμηση διδακτικού προσωπικού, με μηδενικές προσλήψεις στην ειδική αγωγή της δευτεροβάθμιας. Την ίδια στιγμή, λοιπόν, που καθηγητές έχουν ήδη τεθεί σε διαθεσιμότητα και απολύονται, οι προσλήψεις παραμένουν ελάχιστες και τα κενά εκρηκτικά, εκατομμύρια ευρώ χαρίζονται σε συμβούλια για την προώθηση της αξιολόγησης και σε «στημένες» επιτροπές και συνέδρια που ευαισθητοποιούνται στα «καυτά ζητήματα» της παχυσαρκίας και της σχολικής βίας -κι όχι μόνο- εμπαίζοντας μια κοινωνία που στενάζει κάτω από το βάρος της λεηλασίας που υφίσταται σε μισθούς και κοινωνικές παροχές.

Δε δεχόμαστε τη διαστρέβλωση κάθε έννοιας, εις βάρος της ίδιας μας της ζωής. Δηλώνουμε ξεκάθαρα στον Υπουργό, το επιτελείο του και τη συγκυβέρνηση, στην οποία ανήκει ότι:

  • Η επάρκεια στα σχολεία σημαίνει πληρότητα - ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΡΑ - ΑΜΕΣΟΙ, ΜΟΝΙΜΟΙ, ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, με βάση το χρόνο λήψης πτυχίου και την προϋπηρεσία
  • Η πρόσβαση στην εκπαίδευση , το νερό, την υγεία δεν είναι διαπραγματεύσιμες, υπηρεσίες που δίνονται ή κόβονται ανάλογα με τις περιστάσεις - ΔΩΡΕΑΝ  ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΛΑΟ
  • Αντιστεκόμαστε μαζί με τη μαχόμενη εκπαίδευση στην αξιολόγηση που οδηγεί στο κλείσιμο σχολείων και τις απολύσεις εκπαιδευτικών και το νέο μισθολόγιο/φτωχολόγιο
  • Το δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή εργασία είναι αδιαπραγμάτευτο - ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΑΚΩΛΥΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

Στο επιχείρημα ότι όλοι πρέπει να θυσιάσουμε κάτι για το καλό αυτής της χώρας που βουλιάζει οικονομικά απαντάμε: στο χρέος που δεν δημιουργήσαμε εμείς, στο επαίσχυντο πανηγύρι εκατομμυρίων που θυσιάζονται για το κεφάλαιο, στην καταστρατήγηση κάθε εργασιακού δικαιώματος, στην αυθαιρεσία, τα πειθαρχικά και τον διαρκή εκφοβισμό του κόσμου της εργασίας, στη κόλαση της ανεργίας, στη φοροεπιδρομή των φτωχών λαϊκών στρωμάτων δεν θα θυσιάσουμε όσα με αγώνες κατακτήσαμε! Το δικαίωμα στην εργασία με αξιοπρεπείς όρους δεν είναι χάρη που δίνεται από το κράτος.

Απέναντι στο σχολείο-κάτεργο για τα παιδιά και τους μαθητές μας, που στοχεύει στην διαμόρφωση των αυριανών σκλάβων-εργαζομένων της ημιμάθειας, της κατάρτισης και της πλήρους εργασιακής επισφάλειας (Νέο Λύκειο, Τράπεζα Θεμάτων, αναδιαρθρώσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση), ενώνουμε τις φωνές μας με τους μαθητές και τους φοιτητές, που όλη την προηγούμενη εβδομάδα με τον αγώνα τους μας ανέδειξαν ότι ήρθε η ώρα του αποφασιστικού μετώπου παιδείας – εργασίας για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου Παιδείας.

Καλούμε όλους τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. και τις ΕΛΜΕ, τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ, τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων, τους φοιτητικούς συλλόγους, τους μαθητές σε πανελλαδικό-πανεκπαιδευτικό-παλλαϊκό συλλαλητήριο την Παρασκευή 14/11, στη 1.00μ.μ., στα Προπύλαια, διεκδικώντας το σχολείο των αναγκών μας, στην κοινωνία των δικών μας προταγμάτων!

ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟ

ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.-Δ.Ε.

ενάντια στην εθελοδουλία και την απλήρωτη εργασία

τηλ. επικοινωνίας:

Θεσσαλονίκη-  Ίριδα K.: 6984895125

Κρήτη- Αντιγόνη Τ.: 6974870895

Μυτιλήνη- Θάνια Β.: 6985715385

Έβρος- Γιώργος Ξ.: 6977450543

Αθήνα- Βαγγελίτσα Δ.: 6942058301

               ΑγγελικήΤσ.: 6977273438

             Ηλέκτρα Μ.: 6972816838

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025