Στις 12/11/2014 τόσο οι μαθητές του Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις της Βολισσού, όσο και οι γονείς τους, έστειλαν επιστολές στον υπουργό Παιδείας ζητώντας καθηγητή Βιολογίας. Οι μαθητές επισημαίνουν: “......Όταν συζητήσαμε το πρόβλημά μας με τη Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας , μας είπε ότι το θέμα του Βιολόγου δεν μπορεί να λυθεί από τη Δ/νση Δ/βάθμιας & το διδάσκει σε δεύτερη ανάθεση Φυσικός μέχρι τώρα και ότι η Δ.Ε Χίου ζητά συνεχώς αναπληρωτή Βιολόγο. Επισημαίνουμε ότι στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο δεν έχουμε Βιολόγο , επομένως και οι μαθητές του Γυμνασίου δε θα έχουν τα απαραίτητα εφόδια για να συνεχίσουν στις επόμενες τάξεις. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα φαύλο κύκλο, γιατί σε κάθε περίπτωση οι μαθητές βγαίνουν χαμένοι.,,,”
Διαβάστε περισσότερα: alfavita.gr/
Μια μέρα νωρίτερα, στις 11/11/2014, ύστερα από αντίδραση των μαθητών, η εφημερίδα “Πολίτης” της Χίου δημοσίευσε μεταξύ άλλων και τις απειλές της Διευθύντριας προς όσους αναδεικνύουν το πρόβλημα:
“ Όταν δημοσιογράφος του «π» ρώτησε πότε προβλέπεται η κάλυψη της κενής θέσης, η κ. Βλυσίδου το μόνο που απάντησε ήταν «ποιος το κάρφωσε». Είπε δε στη δημοσιογράφο ότι άμεσα θα κινήσει ΕΔΕ για να φανεί ποιος διαρρέει στις εφημερίδες εκπαιδευτικές πληροφορίες!
Πράγματι δεν άργησε. Έντρομη η εκπαιδευτική κοινότητα της Βολισσού άκουγε σε λίγα λεπτά την προϊσταμένη να απειλεί με ΕΔΕ όσους πήραν την πρωτοβουλία να μιλήσουν στον «π»!
Τα παιδιά εμβρόντητα άκουγαν το διευθυντή του σχολείου να τους μεταφέρει όσα τηλεφωνικά άκουσε από την κ. Βλυσίδου και την απειλή ότι, αν το θέμα δεν κλείσει, τότε η ίδια θα υποχρεωθεί να κλείσει το σχολείο!”
http://politischios.gr/koinonia/apeilei-me-ede-giati-theloyn-na-ehoyn-kathigiti
Ανατρέχοντας στις επίσημες ανακοινώσεις της ΔΔΕ Χίου, που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της, όπως υποχρεούται να κάνει από τον νόμο, μπορεί οποιοσδήποτε να καταλάβει που οφείλεται η ανησυχία της διεύθυνσης.
Ας δούμε την Πράξη 11 του ΠΥΣΔΕ στις 27/8/2014:
Στον πίνακα των τελικών οργανικών κενών το ΠΥΣΔΕ, στις 27/8/2014, δηλώνει -2 κενά Φυσικής ΠΕ04.01. Ιδού και ο πίνακας:
Δηλαδή, ΔΕΝ υπήρχε σύμφωνα με το ΠΥΣΔΕ, ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΚΕΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, αν και στο σχολείο δεν υπήρχε Βιολόγος! Αντίθετα ήθελαν 2(!) Φυσικούς.
Μετά από μια βδομάδα και εφόσον δεν καλύφθηκαν τα δυο (!) οργανικά κενά Φυσικής, μετατράπηκαν σε λειτουργικά και ανακοινώθηκαν με την πράξη στις 6/9/2014 ώς 36 (!) κενές ώρες Φυσικής ΠΕ04.01 (καμιά κενή ώρα Χημείας, Βιολογίας, Γεωγραφίας) http://dide.chi.sch.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=149:aitiseis-leitourgika&catid=43&Itemid=104
Ιδού και ο πίνακας:
Επαναλαμβάνουμε, δεν ανακοινώθηκε ΚΑΝΕΝΑ λειτουργικό κενό Βιολογίας, το Σεπτέμβρη στις 6/9/2014 !!! Μόνο -36 ώρες Φυσικής!!!
Στό Γυμνάσιο με Λ/Τ Βολισσού υπάρχει ένα τμήμα ανά τάξη, οπότε σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, υπολογίζοντας και τις κατευθύνσεις, σύμφωνα και με έγκυρες πληροφορίες, οι πραγματικές ώρες ανά μάθημα και ειδικότητα είναι (Γυμνάσιο+Λύκειο):
Φυσική (για ΠΕ04.01) = 5 + 11= 16 (οργανικό κενό)
Χημεία (για ΠΕ04.02) = 2 + 6= 8
Βιολογία (για ΠΕ04.04) = 5 + 7=12 (οργανικό κενό)
Γεωγραφία (για ΠΕ04.05) = 4
Εντωμεταξύ, στις 2/9/2014 ανακοινώθηκαν τα λειτουργικά κενά του ΚΥΣΔΕ από τον αιρετό κ. Νεκτάριο Κορδή (http://nekordis64.blogspot.gr//) που δείχνουν το εξής για την Χίο: (ο πρώτος αριθμός είναι +πλεονάσματα/-κενά πριν τις αποσπάσεις και ο δεύτερος μετά τις αποσπάσεις)
Με την πράξη 16 στις 10-9-2014, τοποθετείται αναπληρωτής Φυσικός στο Γυμνάσιο Βολισσού και όχι μόνιμος από το περίσσευμα των 4. (http://dide.chi.sch.gr/)
Έπειτα, στις 19/9/2014 με την πράξη 17 http://dide.chi.sch.gr) τοποθετείται ΕΝΑΣ αναπληρωτής Βιολόγος σε τρία άλλα λύκεια (3ο ΓΕΛ Χίου, Μουσικό και Γελ Καλαμωτής).
Από τότε δεν κλήθηκε κανείς άλλος αναπληρωτής ΠΕ04 στην Α Χίου.
Εν τέλει, στις 12/11/2014 με την πράξη 24 (http://dide.chi.sch.gr/) διατίθεται, με τροποποίηση, Χημικός από το ΕΠΑΛ για 8 ώρες στο Γυμνάσιο Βολισσού.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι λειτουργικά κενά ζήτησε η ΔΔΕ Χίου από το Υπουργείο Παιδείας, αλλά τώρα βλέπετε και εσείς ότι στα επίσημα έγγραφά της ουδέποτε αναγνώρισε κενό Βιολογίας στο Γυμνάσιο με Λ/Τ Βολισσού. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει, ιδιαίτερα αν προσέξει τα κενά/πλεονασματα του ΚΥΣΔΕ, γιατί δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα.
Δεν ζητάμε να εξηγήσει σε εμάς η ΔΔΕ Χίου με ποιό τρόπο δήλωνε τα κενά της, ανα ειδικότητα, ως όφειλε, και αν είναι πραγματικά τα οργανικά και λειτουργικά κενά που δήλωνε. Ούτε επιδιώκουμε ΕΔΕ για τις “παραλήψεις”.
Απαιτούμε, όμως, να εξηγήσει στους μαθητές και στους γονείς τους, το λόγο που δεν έχει βιολόγο το σχολείο τους, λέγοντάς τους αυτή τη φορά την αλήθεια. Συμπαραστεκόμαστε στο δίκαιο αίτημά της τοπικής κοινότητας, και ζητάμε από το υπουργείο να στείλει τους καθηγητές των σωστών ειδικοτήτων (που αντιστοιχούν στις πραγματικές κενές ώρες των πραγματικών μαθημάτων), όχι μόνο στην Χίο αλλά και σε όλη την Ελλάδα, αγνοώντας τοπικά συμφέροντα που κάνουν την περίπτωση της Βολισσού να είναι άλλη μια επαναλαμβανόμενη και συνηθισμένη περίπτωση, όπου θυματοποιούνται μαθητές, και γίνονται διακρίσεις. Κάνουμε έκκληση στο Υπουργείο να δράσει γρήγορα, διότι έχουν ήδη περάσει δύο μήνες!!!
Συνιστούμε τόσο στην ΔΔΕ Χίου, όσο και στις υπόλοιπες ΔΔΕ που συνεχίζουν το ίδιο παιχνίδι, να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους μαθητές τους, να δηλώνουν τα σωστά κενά ανάλογα με τις πραγματικές κενές ώρες που διαθέτουν, και στο Υπουργείο Παιδείας να τα καλύπτει με την αντίστοιχη ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ, εγκαίρως, διορίζοντας μόνιμο προσωπικό όταν πρόκειται για οργανικό κενό ή προσλαμβάνοντας αναπληρωτή όταν πρόκειται για λειτουργικό.
Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη