Thumbnail
ΕΛΜΕ Ρεθύμνου

ΕΛΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

[email protected]

http://elme-rethymno.blogspot.com

Ρέθυμνο, 02/12/2014 

facebook: ΕΛΜΕ Ρεθύμνου

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις όσο αφορά τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων εν όψει των συνεδριάσεων για την αυτοαξιολόγηση»

Το τελευταίο διάστημα, εν όψει των συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων για την έγκριση και ανάρτηση των Σχεδίων Δράσης για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, διαδίδονται από στελέχη της εκπαίδευσης(Διευθυντές, Συμβούλους κ.τ.λ.) μια σειρά από παρερμηνείες και στρεβλώσεις γύρω από το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.

Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:

·                     Όπως αναφέρεται στην εγκύκλιο: 32773/Γ1/06/03/2014, «…Η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης πραγματοποιείται από ομάδες εργασίας των εκπαιδευτικών οι οποίες ορίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων». Επίσης στην εγκύκλιο 190089/Γ1/10/12/2013 αναφέρεται: «…Η έναρξη των διαδικασιών της ΑΕΕ στο σχολείο γίνεται με τον καθορισμό των ομάδων εργασίας και ολοκληρώνεται στο τέλος του σχολικού έτους με την έγκριση των αποτελεσμάτων σε τακτικές ή έκτακτες ολομέλειες του συλλόγου διδασκόντων…». Όπως γίνεται φανερό υπεύθυνος για την συγκρότηση των ομάδων εργασίας αλλά και την έγκριση των σχεδίων δράσης που θα υποβληθούν είναι ο ίδιος ο Σύλλογος Διδασκόντων.

·                     Σύμφωνα με το ΦΕΚ 1340/2002, άρθρο 37 που καθορίζει την σύσταση και λειτουργία των Συλλόγων Διδασκόντων: «Ο Σύλλογος των Διδασκόντων είναι συλλογικό όργανο του σχολείου και αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σ' αυτό με οποιαδήποτε σχέση εργασίας.» Που σημαίνει ότι από τις συνεδριάσεις και για την αυτοαξιολόγηση, προσμετρώνται όλοι οι συνάδελφοι που υπηρετούν στο σχολείο, ανεξάρτητα από το ωράριο τους αλλά και οι αναπληρωτές με όποια σχέση εργασίας και αν έχουν, παρόλο που για τους ίδιους δεν προβλέπεται αξιολόγηση.

·                     Επιπλέον όσο αφορά την απαρτία και τη λήψη των αποφάσεων, προβλέπεται σύμφωνα με το παραπάνω ΦΕΚ: «Ο σύλλογος των διδασκόντων βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.» και επίσης ότι: «Οι αποφάσεις του συλλόγου λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων…». Που σημαίνει ότι για να υπάρχει απαρτία και να μπορεί να συνεδριάσει ο Σύλλογος θα πρέπει να συμμετέχει το 50% και πάνω από τους συναδέλφους. Αντίστοιχα ισχύουν και για τις αποφάσεις των Συλλόγων.

Μπορούν να είναι σίγουρα τα στελέχη της εκπαίδευσης που είτε λόγω άγνοιας είτε ηθελημένα, διαδίδουν παρερμηνείες της Νομοθεσίας, για να καταφέρουν με τους λίγους που συναινούν να «τρέξουν» τις ομάδες εργασίας και τα σχέδια δράσης, ενάντια στις αποφάσεις της πλειοψηφίας των συναδέλφων , ότι θα μας βρουν απέναντι τους.

Και στον Νομό του Ρεθύμνου όλο και περισσότεροι Σύλλογοι Διδασκόντων, με συντριπτικές πλειοψηφίες ή και ομόφωνα, δηλώνουν την συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ ενάντια στην αυτοαξιολόγηση. Όλο και περισσότεροι συνάδελφοι δηλώνουν, υπογράφοντας το σχετικό κείμενο υπογραφών ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Πανελλαδικά δημιουργείται ένα κλίμα μαζικής συμμετοχής στην απεργία-αποχή κάτι που ανάγκασε το Υπουργείο να δώσει παράταση και στην υποβολή των portfolio των Διευθυντών αλλά και στην υποβολή των Σχεδίων Δράσης των σχολικών μονάδων. Ο αγώνας μας για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου και των εργασιακών μας δικαιωμάτων συνεχίζεται!

Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος

Δέσποινα Νικολάου

Ο Γραμματέας

Πέτρος Παπαδάκης



 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»