Thumbnail
Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ -ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων (Π.Σ. Ι.Ν.), μετά από πρόταση της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση», συζήτησε το θέμα: «σχολική στέγη στην Κεφαλονιά», που εισηγήθηκε στο σώμα ο επικεφαλής, Θόδωρος Γουλής. Το Περιφερειακό Συμβούλιο, μετά από διαλογική συζήτηση, υιοθέτησε το σχέδιο ψηφίσματος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα.

ΟΜΟΦΩΝΟ Ψήφισμα Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων

Το Π.Σ. Ι.Ν. τις 6/12/2014 συζήτησε την κατάσταση που έχει δια μορφωθεί στην Κεφαλονιά μετά τους ισχυρούς σεισμούς και διαπιστώνει ότι υπάρχουν οξύτατα προβλήματα στην κτιριακή υποδομή των σχολικών κτιρίων που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην ασφάλεια μαθητών, εκπαιδευτικών, γονιών. Γι αυτό απαιτούμε από την κυβέρνηση:

1. Το μέτρο της ποσόστωσης του 0,5% για την εισαγωγή στις σχολές ΑΕΙ – ΤΕΙ των σεισμόπληκτων της ΔΔΕ Κεφαλονιάς να ισχύσει μέχρι ν’ αποφοιτήσει και η φετινή Β ́ Λυκείου.

2. Κανένας σεισμόπληκτος μαθητής χωρίς στέγη, ρεύμα, πόσιμο νερό, σίτιση. Να δοθούν επιπλέον οικίσκοι στα σχολεία για αναγνωστήρια των σεισμόπληκτων μαθητών.

3. Όχι στις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις σχολείων.

4. Να λειτουργήσουν ολοκληρωμένα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία. Το μέτρο αυτό και η εφαρμογή του από την αρχή της χρονιάς έχει ιδιαίτερη σημασία για την Κεφαλονιά.

5. Αποκατάσταση όλου του εσωτερικού δικτύου που αφορά τις σχολικές μεταφορές και αντιμετώπιση των κινδύνων από βραχοπτώσεις. Να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια στις σχολικές μεταφορές, με τεχνικά έργα στα επικίνδυνα σημεία.

6. Να πραγματοποιηθούν ουσιαστικοί έλεγχοι και όχι μόνο εποπτικοί, από αρμόδιες επιτροπές του ΟΣΚ και να παρασχεθούν πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολεία. Να ελεγχθεί και να δημοσιοποιηθεί για ποιο λόγο η πλειονότητα των σχολικών συγκροτημάτων στο Νομό δεν έχει ποτέ παραληφθεί. Ο ουσιαστικός - ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων να γίνει ΑΜΕΣΑ σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια –έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης), με προτεραιότητα σε όσα έχουν κατασκευαστεί πριν το 1985, δηλαδή σύμφωνα με παλιότερους αντισεισμικούς κανονισμούς. Για όσα τέτοια κτήρια δεν προκύψει η επάρκεια να αντικατασταθούν άμεσα με σύγχρονα αντισεισμικά κτηριακά συγκροτήματα. Στην πιο σεισμογενή περιοχή της χώρας η πολιτεία οφείλει ΟΛΑ τα σχολεία του νομού να είναι κατασκευασμένα σύμφωνα με τους τελευταίους αντισεισμικούς κανονισμούς (2003), που πρέπει να επικαιροποιηθούν, βάσει των δεδομένων του τελευταίου σεισμού (όχι πολυώροφα, επάρκεια σε προαύλια, αντοχή σε μεγαλύτερες επιταχύνσεις κλπ).

7. Να συνταχθεί μητρώο ελέγχων που θα επικαιροποιείται περιοδικά.

8. Άμεση ανέγερση με τη διαδικασία του κατεπείγοντος σύγχρονων και ασφαλών σχολικών

συγκροτημάτων, με 100% δημόσιες επενδύσεις και χωρίς ΣΔΙΤ, με διασφάλιση του δημόσιου – δωρεάν χαρακτήρα τους.

9. Ολοκληρωμένη αντισεισμική θωράκιση και προστασία σε όλα τα Ιόνια Νησιά.

Στο παραπάνω ΟΜΟΦΩΝΑ ενσωματώνεται η πρόταση του Αντιπεριφερειάρχη της περιοχής Π. Δρακουλόγκωνα, ο οποίος και πρότεινε την ανάληψη πρωτοβουλίας για αντισεισμικό έλεγχο όλων των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με το ΤΕΕ και το πανεπιστήμιο Πατρών.

 

Κέρκυρα 6/12/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία