ΕΛΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
http://elme-rethymno.blogspot.com
Ρέθυμνο, 14/12/2014
facebook: ΕΛΜΕ Ρεθύμνου
Θέμα: «Ενημερωτικό για την συνάντηση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕΡ με τον
Διευθυντή της ΔΙΔΕ και την Σύμβουλο Φιλολόγων Ρεθύμνου»
Την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου, μετά από αίτημα μας, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΡ πραγματοποίησε συνάντηση με τον Διευθυντή της ΔΙΔΕ Ρεθύμνου κ. Ταξάκη καθώς και την Σύμβουλο Φιλολόγων Ρεθύμνου κα Καψάσκη. Η συνάντηση έγινε με αφορμή τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων και της ατομικής αξιολόγησης των Διευθυντών Σχολείων που «τρέχουν» αυτή την περίοδο, κυρίως όμως εν όψει της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που με βάση το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου ξεκινάει από τον Γενάρη.
Από την μεριά της ΕΛΜΕΡ εκθέσαμε τα προβλήματα που ήδη έχει δημιουργήσει η διαδικασία της αυτοξιολόγησης στην λειτουργία των σχολείων αλλά και τις αρνητικές συνέπειες που έχουν διαπιστωθεί από αντίστοιχα μοντέλα αξιολόγησης σε άλλες χώρες. Παρουσιάσαμε τη σχετική νομοθεσία που μέσω του προεδρικού διατάγματος αξιολόγησης(Π.Δ.152/2013), του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΦΕΚ 26 Α/ 2007) αλλά και τον ν. 4250/2014 του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης συνδέει την αξιολόγηση με την μισθολογική στασιμότητα ή/και την απόλυση Δημοσίων Υπαλλήλων, με τους εκπαιδευτικούς να μην εξαιρούνται. Επίσης, αναπτύξαμε τη θέση μας ότι αυτή η κυβέρνηση έχει κάνει φανερές τις προθέσεις της απέναντι στην εκπαίδευση και συνολικά στην κοινωνία, με τους εκπαιδευτικούς να μετράμε ήδη πάνω από 1700 συναδέλφους μας σε διαθεσιμότητα, οι οποίοι είναι και υποψήφιοι για απόλυση. Τέλος, με βάση τα παραπάνω ζητήσαμε από τον κ. Ταξάκη και την κα Καψάσκη να πάρουν καθαρή θέση και τους προτείναμε να μην προχωρήσουν τις διαδικασίες αξιολόγησης συμμετέχοντας στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, όπως ήδη έχουν κάνει πολλοί άλλοι συνάδελφοι και στελέχη της Εκπαίδευσης.
Από τη μεριά τους τόσο ο κ. Ταξάκης όσο και η κα Καψάσκη, παραδέχτηκαν την καταστροφική αποτυχία αυτού του μοντέλου αξιολόγησης στις χώρες όπου επιχειρήθηκε αλλά εξέφρασαν την (αστήριχτη) ελπίδα ότι στην Ελλάδα της κρίσης και των μνημονίων το ίδιο μοντέλο θα έχει θετικά αποτελέσματα. Δεν θέλησαν να πάρουν θέση ενάντια στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης και της ατομικής αξιολόγησης που προωθεί το Υπουργείο και τη στάση τους αυτή στήριξαν είτε σε προφορικές διαβεβαιώσεις που είχαν από στελέχη του Υπουργείου ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα συνδεθεί με τις διαθεσιμότητες-απολύσεις είτε στην θέση ότι από την στιγμή που είναι Νόμος του Κράτους θα πρέπει να τον εφαρμόσουν.
Από τη μεριά μας κάνουμε ύστατη έκκληση σε όλα τα στελέχη της Εκπαίδευσης (Διευθυντές, Συμβούλους κ.τ.λ.) να μην παίξουν το ρόλο του «λαγού» του Υπουργείου. Τους καλούμε όλους να αξιοποιήσουν την ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ της ΟΛΜΕ, να μην προχωρήσουν τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης και πολύ περισσότερο να μην πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση. Άμεσα τα στελέχη της Εκπαίδευσης θα χρειαστεί να πάρουν ξεκάθαρη θέση είτε με τα συμφέροντα των συναδέλφων είτε με τα συμφέροντα της εξουσίας.
Για το Δ.Σ. | |
Η Πρόεδρος Δέσποινα Νικολάου | Ο Γραμματέας Πέτρος Παπαδάκης |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη