Thumbnail
ΟΛΜΕ

  ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ

Η ΟΛΜΕ έχει επανειλημμένα επισημάνει ότι ενώ οι μαθητές μας βρίσκονται αντιμέτωποι με τα άλυτα και χρονίζοντα προβλήματα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας και της σχολικής καθημερινότητας και κινητοποιούνται, αντιδρώντας στις απαράδεκτες και ταξικές συνθήκες μόρφωσης και εκπαίδευσής τους, αντιμετωπίζουν την παλιά και «δοκιμασμένη» πρακτική της δυσφήμησης και ποινικοποίησης των αγώνων τους. Οι μαθητικές καταλήψεις είναι ταυτόχρονα σύμπτωμα και αντίδραση στη χρόνια κρίση που μαστίζει το εκπαιδευτικό σύστημα και στο ζοφερό μέλλον που επιφυλάσσουν στη νέα γενιά  η χρεοκοπημένη «κοινωνία της αγοράς» και οι πολιτικές που την υπηρετούν.

Το μαθητικό κίνημα, στο πλαίσιο της αυτονομίας του, μπορεί να καθορίζει τα αιτήματά του καθώς και τους τρόπους ανάδειξης και διεκδίκησής τους. Στηρίζουμε τις προσπάθειές των μαθητών μας να ασκούν ανεμπόδιστα τα δημοκρατικά τους δικαιώματα, να λαμβάνουν αποφάσεις και να τις υλοποιούν μέσα από τα αντιπροσωπευτικά, συλλογικά τους όργανα. Γιατί μέσα από τη διαδικασία αυτή οι μαθητές μας ασκούνται στη δημοκρατία και εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη.

Το υπουργείο παιδείας με υποκριτικό και αντιπαιδαγωγικό τρόπο προσπάθησε μέχρι τώρα να αντιμετωπίσει το «πρόβλημα» των μαθητικών καταλήψεων με τη λογική της καταστολής, απειλών και εκβιασμού των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας δημιουργώντας επιπλέον προβλήματα. Κάθε παρέμβαση κι επέμβαση στα σχολεία παραγόντων, που δεν έχουν σχέση με την εκ­παι­δευ­τι­κή κοινότητα (εισαγγελείς, αστυνομία), διαταράσσει με το χειρότερο τρόπο την εκπαιδευτική λειτουργία.

Ζητάμε να καταργηθεί η σχετική νομοθεσία που αφαιρεί τη δυνατότητα από τον Σύλλογο Διδασκόντων να αποφασίζει για τον προσφορότερο τρόπο αναπλήρωσης των χαμένων ωρών. Ο σύλλογος διδασκόντων σε κάθε σχολείο είναι αρμόδιος να αποφασίσει ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος για την κάλυψη των ωρών.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητάει από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας:

  1. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που ποινικοποιεί τις κινητοποιήσεις των μαθητών (Ν.2811/2000)
  2. Το Π.Δ. 170/2013 (ΦΕΚ Α΄ 274)
  3. Η με αρ. πρωτ. 139628/Γ2/01-10-2013 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄ 2530).
  4. Το με αρ. πρωτ. 48508/Γ2/31-03-2014 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Για το ΔΣ της ΟΛΜΕ


Τα πιο φθηνά αεροπορικά εισιτήρια αν τα κλείσετε από ΕΔΩ

Ο.Λ.Μ.Ε.    

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338      

www.olme.gr                                                                    

e-mail: [email protected]              Αθήνα, 18/3/15

    Α.Π.: 341

 

   ΠΡΟΣ:

τον Υπ. Παιδείας

   κ. Αριστ. Μπαλτά

       τον αναπλ. Υπ. Παιδείας

        κ. Τ. Κουράκη

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού