Thumbnail
ΕΛΜΕ Ηρακλείου

Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
Νομού Ηρακλείου
Ταξιάρχου Μαρκοπούλου 41
Τ.Κ. 71201 - Ηράκλειο
Τηλ & Φαξ.: 2810 226557
Πρόεδρος: 6932430197
Γ. Γραμματέας: 6972717827
[email protected]
www.elmeher.gr
Ηράκλειο, 10/06/2015    

ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας    
ΜΜΕ             
Σχολεία

Θέμα:Δικαίωση των Εκπαιδευτικών που αρνήθηκαν την προ διετίας αξιολόγηση στα Πειραματικά σχολέια.

            Στα πλαίσια του Σχέδιου Νόμου «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΤΕΛΙΚΟ - έκδοση 7.2), κεφ.Γ, άρθρο 53 «Υπηρεσιακή κατάσταση εκπαιδευτικών με πενταετή θητεία σε ΠΠΣ» δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρέτησαν με οργανικές θέσεις στα Πειραματικά Σχολεία και αρνήθηκαν την προβλεπόμενη από το άρθρο 48, παρ.3 του ν. 3966/2011 αξιολόγηση, διαφωνώντας με το ιδεολογικό πλαίσιο λειτουργίας των προτύπων-πειραματικών (αριστεία –εξετάσεις). Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι απώλεσαν τις οργανικές τους θέσεις, με τη λήξη του σχολικού έτους 2012-2013 και τέθηκαν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούσαν, όπως προβλεπόταν με την υπ’τους αριθ. πρωτ. 150085/ΦΙ/29-12-2012 Εγκύκλιο του Υπουργείου. Σύμφωνα με την παρ.2 της υπ’αριθ. πρωτ. 22433/ΔΙ/18-2-2013 υπέβαλαν αίτηση οριστικής τοποθέτησης, προκειμένου να λάβουν «οργανική θέση κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους άλλους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς», ενώ στην ίδια εγκύκλιο και στην παρ. 5 αυτής γινόταν πλεονεκτική μεταχείριση των στελεχών εκπαίδευσης των Π.Π.Σ. (καθώς και όσων θα ελάμβαναν αρνητική αξιολόγηση), διαφοροποιώντας τους έναντι των υπολοίπων εκπαιδευτικών των Π.Π.Σ. «Τιμωρήθηκαν» με θέσεις στην επαρχία, αφού τοποθετήθηκαν από το οικείο ΠΥΣΔΕ τελευταίοι μετά από τις υπεραριθμίες και τους ανήκοντας σε ειδική κατηγορία.

Εάν για τους εκπαιδευτικούς των Πειραματικών που εκουσίως επέλεξαν να αξιολογηθούν, ισχύσει ότι θα τοποθετηθούν οργανικά μετά τη λήξη της θητείας τους «στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς» και σε περίπτωση διακοπής της θητείας τους, «εφόσον είχαν οριστική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα πριν την έναρξη της θητείας στο Πειραματικό ή στο Πρότυπο Σχολείο, θα καταλαμβάνουν οργανική στις πρώτες οργανικές θέσεις που θα κενωθούν πριν από όλους τους εκπαιδευτικούς», καλούμε το υπουργείο Παιδείας και τον Υπουργό με σχετική νομοθετική ρύθμιση να συμπεριλάβει πρώτιστα τους Εκπαιδευτικούς που τίμησαν με τη στάση τους τις επιλογές της πλειοψηφίας του κλάδου και των συνδικαλιστικών του οργάνων!

Για το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου

Πρόεδρος
Λάζαρος Μάρκου

Ο Γενικός Γραμματέας
Τζουρμπάκης Σταύρος 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
O Oικουμενικός Πατριάρχης, αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην Ελλάδα. Απ’ τη Δευτέρα, μέχρι και την Τετάρτη, θα είναι στη Σπάρτη
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
πιερρακακης δυτικης μακεδονιας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Δέσμευση Πιερρακάκη για στήριξη της αναπτυξιακής στρατηγικής και της διεθνοποίησής του
Ερχονται αναβαθμίσεις των υφιστάμενων εγκαταστάσεων Σχολών και νέων κτιρίων εκπαίδευσης, ανέγερση φοιτητικών εστιών 750 κλινών, Εκπαιδευτικό...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Δέσμευση Πιερρακάκη για στήριξη της αναπτυξιακής στρατηγικής και της διεθνοποίησής του
Σχολική αίθουσα
Παιδεία και πρόληψη ή επιβολή ποινών;
Το σχολείο, οφείλει να δρα αντισταθμιστικά, να κοινωνικοποιεί τα παιδιά, να αναπτύσσει δράσεις και παρεμβάσεις που ενισχύουν την ενσυναίσθηση,...
Παιδεία και πρόληψη ή επιβολή ποινών;