Thumbnail
ΠΟΜΗΤΕΔΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Για το Πολυνομοσχέδιο

του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο

«Ρυθμίσεις για την Ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»

Οι μάσκες πέφτουν- Να τους σταματήσουμε

Ο υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση της Αριστεράς εκμεταλλευόμενοι τις δύσκολες στιγμές που βιώνει η χώρα από το παγκόσμιο οικονομικό κατεστημένο, άδραξαν την ευκαιρία της γενικής αναμπουμπούλας και προωθούν το άρθρο 11 στο νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την Ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις», το οποίο προβλέπει  ρυθμίσεις που έχουν μοναδικό στόχο να πλήξουν θεσμικά τα Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας και να υποβαθμίσουν επαγγελματικά και ακαδημαϊκά τους αποφοίτους των. Δηλαδή, η αριστερή κυβέρνηση και ο Υπουργός Παιδείας, προφανώς υπηρετώντας τη συντεχνία του ΤΕΕ, δικαιώνουν ένα χρόνιο και παράλογο αίτημα, το οποίο οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν είχαν ικανοποιήσει.

Η ελληνική πολιτεία, επενδύοντας δημόσιο χρήμα ίδρυσε τα ΤΕΙ σε συνέχεια των ΚΑΤΕΕ,  Οι Έλληνες πολίτες, επενδύοντας χρήμα, χρόνο και ελπίδες επέλεξαν να σπουδάσουν τα παιδιά τους στα ΤΕΙ, αναγνωρίζοντας ότι στα Ιδρύματα αυτά μπορούν να έχουν υψηλή ποιότητα σπουδών. Οι απόφοιτοι των ΤΕΙ επένδυσαν χρήματα και όνειρα προκειμένου να αξιοποιήσουν τις σπουδές τους στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τα ΤΕΙ ως ανώτατα ιδρύματα , ιδρύθηκαν λειτούργησαν και λειτουργούν και οι απόφοιτοί τους είναι άρτια καταρτισμένοι επιστήμονες, έτοιμοι να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που προφανώς δεν έγινε ποτέ αποδεκτή από τη συντεχνία του ΤΕΕ.

Σήμερα η Κυβέρνηση:

Αντί να αποκαταστήσει τις αδικίες  των προηγουμένων Κυβερνήσεων που όσες  προσπάθειες και εάν έγιναν στο παρελθόν ενέδιδαν στις έντονες αντιδράσεις των πολυτεχνικών σχολών και της συντεχνίας του ΤΕΕ.

Αντί να αντιμετωπίσει την επί δεκαετίες παραμένουσα εκκρεμότητα στην κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων πολλών αποφοίτων ΤΕΙ ,εκδίδοντας άμεσα επαγγελματικά δικαιώματα για τους αποφοίτους των ΤΕΙ επιπέδου ανώτατης εκπαίδευσης.

Αντί να σχεδιάσει τις απαραίτητες, πράγματι, αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά από εξαντλητικό διάλογο με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς .

Έρχεται Απροκάλυπτα  και αδίστακτα, μεροληπτώντας υπέρ των Πολυτεχνικών σχολών και των αποφοίτων τους με το άρθρο 11 του νομοσχεδίου να :

·         Δικαιώσει ένα χρόνιο και παράλογο αίτημα της συντεχνίας του ΤΕΕ, προσφέροντας μεταπτυχιακό τίτλο σε όλους τους αποφοίτους των Πολυτεχνείων ανεξαρτήτου ηλικίας εφευρίσκοντας την Ελληνική πατέντα χορήγησης αυτόματου αναδρομικού μεταπτυχιακού τίτλου!

Είναι μια παγκόσμια πρωτοτυπία, η οποία όμως δυστυχώς δε θα δώσει κανένα κύρος στην Τριτοβάθμια  Εκπαίδευση. Τουναντίον μάλιστα, θα εκτεθούμε διεθνώς! Με την αναδρομική απονομή του master από την ημερομηνία έκδοσης του πτυχίου, εκτός του ότι  η αναδρομικότητα είναι παράνομη, αγγίζει ή ξεπερνάει τα όρια της φαιδρότητας, καθώς θα βρεθούν με μεταπτυχιακό τίτλο ακόμα και απόφοιτοι που έχουν πάρει πτυχίο ή δίπλωμα πριν 30 ή 40 χρόνια…καθώς και όλοι οι συνταξιούχοι….

·         Ανατρέψει βίαια και χωρίς καμία διαβούλευση όλο το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, (το δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, το βαθμολόγιο, το μισθολόγιο) και τη σημερινή ιεραρχία σχεδόν στο σύνολό της, με ανατροπές στις θέσεις προϊσταμένων και μάλιστα σε μια καταταλαιπωρημένη και υποστελεχωμένη Δημόσια διοίκηση η οποία δε χρειάζεται τέτοιου είδους επεμβάσεις για να ανασυγκροτηθεί Εκτός αυτού, αναλογιστείτε την αδικία που πρόκειται να συμβεί στο Δημόσιο, πριμοδοτώντας με 160 μόρια (μοριοδότηση μεταπτυχιακού) όλους τους υπαλλήλους αποφοίτους σχολών πενταετούς φοίτησης, έναντι όσων ήδη έχουν αποκτήσει  μεταπτυχιακό με επιπλέον φοίτηση και τώρα θα βαθμολογείται ως δεύτερο μεταπτυχιακό όχι με 160 αλλά με 53 μόρια.

·         Αναγνωρίσει ως ενιαίο και Αδιάσπαστο Δίπλωμα Μεταπτυχιακού Επιπέδου (Integrated Master: Master of Science) το δίπλωμα των Πολυτεχνείων και των Πανεπιστημίων. Θεωρούμε σκανδαλώδη και ρουσφετολογική τη de facto αναγνώριση που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας με το Νομοσχέδιο διότι αυτό που πραγματικά θέλει να επιτύχει είναι να κατοχυρώσει θεσμικά ότι ο Μηχανικός στην  Ελλάδα είναι μόνο ο κάτοχος Ενιαίου και Αδιάσπαστου Διπλώματος Μεταπτυχιακού Επιπέδου (Integrated Master: Master of Science) 5ετούς φοίτησης και όχι απόφοιτοι σχολών 4ετούς φοίτησης έστω και με MasterΠως μπορεί από την μια μεριά να δέχεται το ευρωπαϊκό πλαίσιο Ανώτατης Εκπαίδευσης, όπως έχει υιοθετηθεί από τα 47 κράτη που έχουν αποδεχθεί τη διαδικασία της Μπολόνια, σύμφωνα με την οποία το πτυχίο επιπέδου Bachelor οδηγεί σε επαγγελματικά δικαιώματα και ο ακαδημαϊκός τίτλος του μάστερ δεν προσθέτει επαγγελματικά δικαιώματα και συγχρόνως να νομοθετεί ότι οι πολυτεχνικές και οι γεωπονικές σχολές θα χορηγούν πτυχία επιπέδου Master και μόνο οι κάτοχοι αυτών των πτυχίων θα έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα;

·         Αντικαταστήσει τις πιστωτικές μονάδες (ECTS) σε ισοδύναμες εκπαιδευτικές μονάδες (Ι.Ε.Μ.). Συνέπεια αυτού είναι ότι η πρακτική άσκηση των φοιτητών των ΤΕΙ δε θα αποδίδει καμία (Ι.Ε.Μ.) αφού στην β’ παράγραφο του εν λόγω άρθρου, που καθορίζει τις Ι.Ε.Μ. δεν αναφέρεται η πρακτική άσκηση. Υπάρχει λοιπόν άμεσα ο κίνδυνος να μην μπορούν τα ΤΕΙ να χορηγούν πτυχία επιπέδου  Bachelor, αφού το εξάμηνο της πρακτικής άσκησης δε θα αποδίδει Ι.Ε.Μ. και συνεπώς  θα υπολείπεται των Ι.Ε.Μ. που απαιτούνται για πτυχίο τεσσάρων ετών.

·         Θέσει σημαντικά εμπόδια στην κινητικότητα των αποφοίτων των ελληνικών ΑΕΙ για παραπέρα σπουδές και εργασία στο εξωτερικό.

·         Προκαταλάβει τους πάντες! Ενώ γνωρίζει ο Υπουργός ότι δεν υπάρχει εγκεκριμένο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, σπεύδει μέσα από το Ν/Σ να κατατάξει τα πολυτεχνεία στο 7ο επίπεδο, τα ΤΕΙ στο 6ο επίπεδο, προγράφοντας δε ότι τα ΤΕΙ προ του 2001 και τα ΚΑΤΕΕ θα καταταχθούν στο επίπεδο 5 μαζί με αυτά των αποφοίτων των ΙΕΚ.

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 11 ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δείτε επίσης εδώ την επιστολή διαμαρτυρίας της ΠΟΜΗΤΕΔΥ προς τον Υπουργό, κ. Μπαλτά

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elmepa eidiki agwgi
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
Η έλλειψη επαρκούς στήριξης και ουσιαστικής  καθοδήγησης του εκπαιδευτικού προσωπικού, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ανάγκες αυτών των μαθητών,...
Άμβλυνση και Ένταξη Παιδιών με Ειδικές Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία: Προκλήσεις και Αιτήματα
ΣΧΟΛΕΙΟ
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές
Ο μισθός του αναπληρωτή εκπαιδευτικού είναι συνάρτηση της προϋπηρεσίας του, των ακαδημαϊκών του προσόντων (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό) και ανάλογα με...
Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Οι ημερομηνίες πληρωμής για μόνιμους και αναπληρωτές