ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Στην υπ’ αριθ.137644/Ε1/3-9-2015 εγκύκλιο του Υπουργείου Σας, όπου αρχικά παρατίθεται το νομικό πλαίσιο που διέπει τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά και όπου στη συνέχεια γίνεται αναφορά για την τοποθέτηση σε αυτά των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναγράφονται αυτολεξεί τα εξής:
«Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32, οι οποίοι μετατάχθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (Α’ 167), τοποθετούνται σε προσωρινές θέσεις, δεδομένου ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύσταση των οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις εν λόγω διατάξεις.
Για το τρέχον έτος οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 που είχαν μεταταχτεί με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων, όσοι μετατέθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων του τρέχοντος έτους καθώς και όσων εκκρεμεί η αίτηση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης), θα τοποθετηθούν σε προσωρινή θέση για το τρέχον έτος. Θα ακολουθήσει εγκύκλιος για τη διαδικασία κατανομής των οργανικών θέσεων μέχρι τέλους του έτους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 (Α’ 71)».
Ως εκ τούτου, από τα παραπάνω συνάγεται ότι πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας είναι να παραμείνουν οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ, σε προσωρινές θέσεις, μολονότι υφίστανται οργανικά κενά στα οποία αυτοί δικαιούνται να τοποθετηθούν οριστικά, βάσει του ισχύοντος νομικού πλαισίου που μνημονεύει, άλλωστε, η ίδια η εγκύκλιος ! Από την προσεκτική ανάγνωση των παραπάνω και τον προβληματισμό που ακολούθησε προέκυψαν τα εξής:
ΠΡΩΤΟ
Το εύλογο ερώτημα:
Οι συνάδελφοι που κατέχουν ήδη οργανική θέση σε σχολική μονάδα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι οποίοι έχουν αιτηθεί να μετατεθούν σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης, (δηλαδή έχουν υποβάλλει αίτηση βελτίωσης θέσης) θα απωλέσουν την οργανική τους θέση και θα τοποθετηθούν σε προσωρινή θέση!!!;;;
Ως γνωστόν, οι εκπαιδευτικοί χάνουν την οργανική τους θέση μόνο στην περίπτωση που καταργηθεί, υποβαθμιστεί ή συγχωνευτεί το σχολείο όπου υπηρετούν οργανικά, οπότε ως υπεράριθμοι τοποθετούνται οργανικά κατά προτεραιότητα σε άλλο σχολείο της ίδιας σχολικής περιφέρειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ/τος 50/1996, όπως ισχύει.
Επομένως δεν είναι νόμιμο, αλλά ούτε και λογικό, να χάνει κάποιος την οργανική του θέση, χωρίς να έχει κριθεί υπεράριθμος, επειδή έχει αιτηθεί να λάβει οργανική θέση σε κάποιο άλλο σχολείο.
ΔΕΥΤΕΡΟ
Ως προς τις λεγόμενες «κοινές ειδικότητες».
Για την οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών των λεγόμενων «κοινών ειδικοτήτων» ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 συστήθηκαν προσφάτως, με την υπ’ αριθ. 129468/Ε1/14-8-2015 (ΦΕΚ 1719Β’/17-8-2015) Κοινή Υπουργική Απόφαση, 1686 νέες οργανικές θέσεις στις οποίες βεβαίως πρέπει να προστεθούν οι προϋφιστάμενες οργανικές θέσεις που κενώθηκαν πρόσφατα λόγω συνταξιοδοτήσεων και μεταθέσεων και ενδεχομένως λόγω ίδρυσης νέων δημοτικών σχολείων.
Όλες αυτές οι κενές οργανικές θέσεις πρέπει να διατεθούν άμεσα για την οριστική τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του οικείου ΠΥΣΠΕ, ( είτε αυτοί προέρχονται από μετάταξη είτε από μετάθεση ή που ζήτησαν βελτίωση θέσης ), όπως επιτάσσουν οι διατάξεις του άρθρου 15 του Π.Δ/τος 50/1996.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην παρ.12 του εν λόγω άρθρου, οι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά μόνο στην περίπτωση που είναι περισσότεροι από τις κενές οργανικές θέσεις, οπότε παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ.
Επομένως, η προσωρινή τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση, μολονότι υφίστανται κενές οργανικές θέσεις για την οριστική τοποθέτησή τους, αντίκειται στις διατάξεις της παρ.12 του άρθρου 15 του Π.Δ/τος 50/1996.
Επομένως η εγκύκλιος αριθ.137644/Ε1/3-9-2015 πάσχει από άποψη νομιμότητας, διότι κατευθύνει τη Διοίκηση σε ενέργειες που αντιβαίνουν στις ισχύουσες διατάξεις.
Ήδη κάποιες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν προβεί στην έκδοση αποτελεσμάτων οριστικής τοποθέτησης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε προϋφιστάμενες κενές οργανικές θέσεις και επί της παρούσης λόγω της εγκυκλίου Σας παραμένουν σε εκκρεμότητα οι σχετικές υπηρεσιακές μεταβολές.
Επιπλέον, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τη σκοπιμότητα της προσωρινής τοποθέτησης, καθότι είναι προφανές ότι η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων εξασφαλίζεται μέσω των οριστικών τοποθετήσεων, οι οποίες συμβάλλουν αποφασιστικά στην ορθολογική διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Αντιθέτως οι προσωρινές τοποθετήσεις επιτείνουν την εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών και δυσχεραίνουν το έργο των κατά τόπους Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Α. Στις περιοχές μετάθεσης όπου ΔΕΝ έχουν συσταθεί νέες οργανικές θέσεις.
Ισχύουν ΜΟΝΟ οι διατάξεις της παρ.7 του άρθρου 15 του Π.Δ/τος 50/1996 όπως τροποποιήθηκαν από το άρθρο 13 του Π.Δ/τος 100/1997, σύμφωνα με τις οποίες τα αρμόδια περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια (ΠΥΣΠΕ) καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς από μετάθεση ΚΑΙ όσους υπέβαλαν αίτηση για οριστική τοποθέτηση να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης, εντός προθεσμίας 5 ημερών, τις σχολικές μονάδες όπου επιθυμούν να τοποθετηθούν οργανικά και στη συνέχεια τους τοποθετούν στα οργανικά κενά με κριτήριο τα μόρια που προβλέπει το άρθρο 16 του Π.Δ/τος 50/1996, όπως ισχύει.
Δεδομένου ότι η διαδικασία των μεταθέσεων των «κοινών» ειδικοτήτων ολοκληρώθηκε μόλις εσχάτως με την υπ’ αριθ. 133375/Ε1/26-8-2015 Υπουργική Απόφαση, είναι επόμενο ότι τα ΠΥΣΠΕ έχουν πλέον την αρμοδιότητα να προβούν στις ανωτέρω νόμιμες ενέργειές για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στις κενές οργανικές θέσεις, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις.
Β. Στις περιοχές μετάθεσης όπου συστήθηκαν νέες οργανικές θέσεις.
Ισχύουν ΕΠΙΠΛΕΟΝ των διατάξεων της παρ.7 του άρθρου 15 του Π.Δ/τος 50/1996 όπως τροποποιήθηκαν από το άρθρο 13 του Π.Δ/τος 100/1997, ΚΑΙ οι διατάξεις που επικαλείται η εγκύκλιός σας, δηλαδή αυτές του άρθρου 7 του Ν.3848/2010.
Στις εν λόγω διατάξεις του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 προβλέπεται ότι :
Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΠΥΣΠΕ) αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος καταχώρησης των στοιχείων όλων των σχολικών μονάδων που υπάγονται στην ίδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στην προκειμένη περίπτωση τα στοιχεία αυτά έχουν ζητηθεί προ μηνών από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με το υπ’ αριθ. 73227/Δ1/8-5-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ με θέμα: «Προτάσεις για κατανομή και σύσταση οργανικών θέσεων ανά κλάδο εκπαιδευτικών (ΠΕ 05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ 32, ΠΕ 18.41, ΠΕ 19, ΠΕ 20, ΠΕ 06, ΠΕ 11, ΠΕ 16) και βρίσκονται προ πολλού στη διάθεση του ΥΠΟΠΑΙΘ.
Επομένως οι αντίστοιχες Διευθύνσεις, βάσει των προτάσεων που είχαν καταθέσει στο Υπουργείο σας και των επικαιροποιημένων στοιχείων του ηλεκτρονικού συστήματος «my school», μπορούν κάλλιστα να κατανείμουν άμεσα τις νέες οργανικές θέσεις στις σχολικές μονάδες όπου υφίστανται μεγαλύτερες υπηρεσιακές ανάγκες (διαθέσιμες διδακτικές ώρες), και εν συνεχεία να τοποθετήσουν οργανικά τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997.
ΤΡΙΤΟ
Ως προς τις «μη κοινές» ειδικότητες.
Τα ίδια στοιχεία είναι διαθέσιμα σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Διοίκησης και για τις «μη κοινές» ειδικότητες (ΠΕ 05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ 32, ΠΕ 18.41, ΠΕ 19, ΠΕ 20), καθότι το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ, με το υπ’ αριθ. 73227/Δ1/8-5-2015 έγγραφό του ζήτησε από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προτάσεις για κατανομή και σύσταση οργανικών θέσεων και για τους κλάδους αυτούς.
Επιπλέον, όπως έχουμε επισημάνει και παλαιότερα, οι κλάδοι αυτοί έχουν ήδη συσταθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με την υπ’ αριθ. 50200/Δ1/4-5-2012 (ΦΕΚ 1493Β’/4-5-2012) Κοινή Υπουργική Απόφαση και μάλιστα έχουν συσταθεί με την ίδια απόφαση 200 θέσεις για τον κλάδο της Γαλλικής Γλώσσας, από 100 θέσεις για τους κλάδους της Γερμανικής Γλώσσας και των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, 60 θέσεις για τον κλάδο των Θεατρικών Σπουδών και 480 θέσεις για τον κλάδο της Πληροφορικής. Είναι μάλιστα αξιοσημείωτο ότι στην εν λόγω απόφαση προβλέπεται ότι οι εν λόγω θέσεις προορίζονται να καλυφθούν αποκλειστικά με μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Στο διατακτικό της ως άνω υπ’ αριθ. 50200/Δ1/4-5-2012 (ΦΕΚ 1493Β’/4-5-2012) Κοινής Υπουργικής Απόφασης αυτολεξεί αναφέρεται : «Για την πλήρωση των ανωτέρω συνιστώμενων θέσεων της παρούσης Κοινής Υπουργικής απόφασης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μετά από γνώμη του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, οι θέσεις θα καλυφθούν αποκλειστικά με μετατάξεις μονίμων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ύστερα από αίτησή τους».
Αποδεικνύεται περίτρανα, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα, ότι το αναγραφόμενο στην υπ’ αριθ.137644/Ε1/3-9-2015 εγκύκλιο του Υπουργείου Σας, «Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20 και ΠΕ32, οι οποίοι μετατάχθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (Α’ 167), τοποθετούνται σε προσωρινές θέσεις, δεδομένου ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύσταση των οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις εν λόγω διατάξεις», πρέπει να οφείλεται σε παραδρομή καθώς στερείται νομικής βάσης.
Ως εκ τούτου, πρέπει να εκδοθεί άμεσα η προβλεπόμενη υπουργική απόφαση ώστε οι οργανικές θέσεις, που ήδη έχουν συσταθεί, να διατεθούν στους εκπαιδευτικούς των ανωτέρω κλάδων, που μετατάχθηκαν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση βάσει των διατάξεων της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν.4172/2013, οι οποίες προβλέπουν τη μετάταξη σε κενές ή συνιστώμενες οργανικές θέσεις του Ν.4172/2013 και της απορρέουσας από αυτές υποχρεώσεως υλοποιήσεως των από το ΥΠΟΠΑΙΘ, στα πλαίσια της συνέχειας του κράτους.
ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ να αυξηθεί και ο αριθμός των συστηνόμενων οργανικών θέσεων, ώστε να καλύψει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών τόσο των «κοινών όσο και των μη κοινών ειδικοτήτων», δεδομένου ότι όλοι οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί διέπονται από το ίδιο νομικό πλαίσιο δηλαδή το Ν.4172/2013 που προβλέπει τη σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς.
Σε κάθε περίπτωση είναι ανεπίτρεπτο , στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης, να παραμένουν στη διάθεση οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, όταν υφίστανται κενές οργανικές θέσεις για να τοποθετηθούν οριστικά.
Η περαιτέρω προσωρινή τοποθέτησή τους κατά παράβαση των διατάξεων των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997 και του Ν.3848/2010, συνιστά πλέον εμπαιγμό για την εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς η Διοίκηση του Υπουργείου Σας έχει δεσμευτεί, με τις υπ’ αριθ. Γ.Υ.11314/31-10-2014 και 25614/Ε1/16-02-2015 εγκυκλίους Της περί μεταθέσεων, αφενός να συστήσει νέες οργανικές θέσεις για τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς και αφετέρου να τους τοποθετήσει οριστικά σε αυτές.
Χαρακτηριστικά στην Γ.Υ.11314/31-10-2014 εγκύκλιο αναφέρεται: «Με την παρούσα διαδικασία θα υποβάλουν αίτηση μετάθεσης / οριστικής τοποθέτησης και οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7-2013, τ.Α’), ενόψει της σύστασης οργανικών θέσεων του κλάδου τους σε περιοχές μετάθεσης, σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων».
Βεβαίως παράλληλα με τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς η Διοίκηση έχει την υποχρέωση να τοποθετήσει οριστικά και ΟΛΟΥΣ τους προϋφιστάμενους στην Π.Ε. χωρίς οργανική συναδέλφους των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 βάσει των μορίων τους, σύμφωνα με τις διατάξεις των Π.Δ/των 50/1996 και 100/1997 με καθολική μετατροπή των λειτουργικών κενών σε οργανικά.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Για τους ανωτέρω λόγους
ΚΑΛΟΥΜΕ
Την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου σας και Εσάς προσωπικά, προκειμένου να ληφθεί μέριμνα:
Να ανακληθεί η υπ’ αριθ.137644/Ε1/3-9-2015 εγκύκλιος του Υπουργείου σας και να διενεργηθούν απρόσκοπτα οι οριστικές τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών των κοινών ειδικοτήτων, ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 που βρίσκονται στη διάθεση ή που ζήτησαν βελτίωση θέσης, τόσο στις προϋφιστάμενες όσο και στις νέες οργανικές θέσεις.
Να διατεθούν οι οργανικές θέσεις που έχουν συσταθεί με την 50200/Δ1/4-5-2012 Κοινή Υπουργική Απόφαση στους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς των μη κοινών ειδικοτήτων ΠΕ 05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ 32, ΠΕ 18.41, ΠΕ 19, ΠΕ 20.
Να συσταθούν επιπρόσθετες οργανικές θέσεις, ώστε να τοποθετηθούν οριστικά στο σύνολο τους όσοι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί δεν θα καλυφθούν από τις ήδη διαθέσιμες οργανικές θέσεις, καθότι αυτή η υποχρέωση απορρέει απευθείας από τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν.4172/2013, οι οποίες προβλέπουν τη μετάταξη σε κενές ή συνιστώμενες οργανικές θέσεις.
Εξυπακούεται, βεβαίως, ότι ο αριθμός των συσταθησόμενων οργανικών θέσεων θα πρέπει να καλύπτει επίσης ΟΛΟΥΣ τους προϋφιστάμενους στην Π.Ε. χωρίς οργανική συναδέλφους των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 όπως αρμόζει σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία, που σέβεται, στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης, τους νόμους που ψηφίζει ή τις εγκυκλίους που εκδίδει προσφέροντας, το ελάχιστο, την εργασιακή ασφάλεια στους μετέχοντες στη μετάδοση της γνώσης στις μελλοντικές γενιές.
Φρονούμε ότι όλες οι ανωτέρω ενέργειες πρέπει να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση πριν την έκδοση της εγκυκλίου για τις μεταθέσεις-τοποθετήσεις του επόμενου σχολικού έτους 2016-17, καθότι στο πλαίσιο των αρχών της χρηστής διοίκησης και της προστατευόμενης εμπιστοσύνης του διοικούμενου, η Διοίκηση του Υπουργείου σας οφείλει να εξετάσει το σύνολο των αιτήσεων οριστικής τοποθέτησης ή βελτίωσης θέσης που υποβλήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων το Νοέμβριο του 2014 και να τους τοποθετήσει σε κενές οργανικές θέσεις μαζί με τους συναδέλφους μας που μετατέθηκαν πρόσφατα, σύμφωνα ΠΑΝΤΑ με την ισχύουσα νομοθεσία ως προς τον τρόπο τοποθέτησης, τις διατάξεις δηλαδή των Π.Δ 50/1996 και 100/1997 .
ΚΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ
Α. Όλους τους συναδέλφους μας, (κοινών και μη κοινών ειδικοτήτων προϋφισταμένων και μεταταγμένων), που πρόκειται να υποβάλλουν αίτηση προσωρινής τοποθέτησης, να επιφυλαχθούν του δικαιώματός τους για οριστική τοποθέτηση στο τρέχον σχολικό έτος.
Όσους έχουν ήδη υποβάλλει αίτηση προσωρινής τοποθέτησης, να υποβάλλουν ΑΜΕΣΑ συμπληρωματική διευκρινιστική δήλωση με την οποία να επιφυλάσσονται των νόμιμων δικαιωμάτων τους για οριστική τοποθέτηση στο τρέχον σχολικό έτος.
Β. Τη Δ.Ο.Ε. και τους λοιπούς συνδικαλιστικούς φορείς Π.Ε. καθώς και τους αιρετούς εκπροσώπους μας στα ΚΥΣΠΕ και ΠΥΣΠΕ να λάβουν δημόσια ξεκάθαρη, ρητή και αναλυτικά ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ θέση για τους θιγόμενους συναδέλφους τους, ( με πρόσθετα δικά τους στοιχεία και επιχειρήματα ), επί του ζητήματος «της προσωρινής τοποθέτησης» που ανέκυψε με την παρούσα εγκύκλιο και επί των ανωτέρω αιτημάτων μας.
Ενημερώνουμε
Ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να απεμπολήσουμε το νόμιμο και αναφαίρετο δικαίωμά μας για οριστική τοποθέτηση στις σχολικές μονάδες της επιλογής μας, στο τρέχον σχολικό έτος.
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ Ν.4172/2013
__________________________________________________________________
ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ
ΤΟΥ/ΤΗΣ…………….
ΚΑΤΟΙΚΟΥ…………. Οδός………….. αριθ….
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ……… ΤΗΛΕΦΩΝΟ…………
ΠΡΟΣ
ΤΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ………………
Γραφείο ΠΥΣΠΕ
Παρακαλώ να επισυνάψετε στην με αρ. πρωτ. ……………. Αίτησή μου περί προσωρινής τοποθέτησης μου στο ΠΥΣΠΕ Σας τη συνημμένη στην παρούσα Υπεύθυνη Δήλωσή μου.
Θεσσαλονίκη…………..
Ο/Η Αιτών /ούσα
______________________________
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ του άρθρου 8 Ν. 1599/1986
Δηλώνω υπεύθυνα ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για οριστική τοποθέτηση σε οργανική θέση κατά το τρέχον σχολικό έτος που απορρέει από τις Γ.Υ.11314/31-10-2014 και 25614/Ε1/16-02-2015 εγκυκλίους της Διοίκησης του ΥΠΟΠΑΙΘ περί μεταθέσεων και τα Π.Δ 50/1996 και 100/1997.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ