Παναγιώτης Ποζίδης Κέρκυρα 7.9.2015
Αιρετός στο Π.Υ.Σ.Π.Ε Κέρκυρας
Τηλ. 6944502970
Τηλ. Σχολείου: 2661033479
Ενημερωτικό 3ο
Συνάδελφοι, συνεχίζουμε την ενημέρωσή σας με τα θέματα της συνεδρίασης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου στις 7.9.2015:
Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ ως Συμβουλίου επιλογής.
Συνεδρίασε τη Δευτέρα 7.9.2015 το ΠΥΣΠΕ Κέρκυρας ως Συμβούλιο επιλογής, μετά από γραπτό αίτημά μου, για να συζητήσει τα θέματα (σύμφωνα με την πρόσκληση):
1. Εξέταση του αιτήματος του κ. Βορδώνη, κλάδου ΠΕ11.
2. Προκήρυξη πλήρωσης θέσης Διευθυντή του 5θέσιου Δ.Σ Δουκάδων.
Μετά από συζήτηση, που αφορούσε κυρίως σε διαδικαστικά θέματα, σχετικά με έγγραφο του Ν. Βορδώνη, με το οποίο προσκόμιζε στοιχεία για τη μη βασιμότητα του αποκλεισμού του ως υποψηφίου Διευθυντή και αφού ομόφωνα συμφωνήσαμε ότι δεν μπορεί σήμερα να ενεργοποιηθεί διαδικασία ακύρωσης από το Π.Υ.Σ.Π.Ε για την τοποθέτηση Διευθυντή στο Δ.Σ Δουκάδων το Συμβούλιο κατέληξε στο σχηματισμό 3 προτάσεων:
1η (Διευθυντής εκπαίδευσης): η διαδικασία έχει περατωθεί. Ως εκ τούτου το θέμα θεωρείται λήξαν.
2η (Ποζίδης, Ράμμος): Να υπάρξει ουσιαστική ενημέρωση των μελών για τη διαδικασία επιλογής (δεδομένου ότι σήμερα τα 4 από τα 7 μέλη δεν συμμετείχαν στις συνεδριάσεις εκείνες), αφού βρίσκεται σε εκκρεμότητα η επιλογή Διευθυντή, αφού δεν καλύφθηκε η θέση και ενδεχομένως άμεσα να απασχολήσει το Συμβούλιο. Φυσικά να δοθούν ουσιαστικές απαντήσεις στο περιεχόμενο του εγγράφου του Κ. Βορδώνη.
3η (Β. Λέφας): όταν ξαναέρθει το ζήτημα με τη νέα προκήρυξη να συζητηθεί στο Συμβούλιο.
Οι προτάσεις έλαβαν από 2 ψήφους η καθεμία. Μετά από χρονοβόρες διαβουλεύσεις η πρόταση του προέδρου υπερψηφίστηκε από ένα ακόμη μέλος με αποτέλεσμα να αποκτήσει την πλειοψηφία των 3 ψήφων και να υπερισχύσει με τη διπλή ψήφο του.
Συνάδελφοι κατά την εκτίμησή μου το ζήτημα δεν αφορά πρόσωπα. Αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και όλων μας. Το πρώτο βήμα που έγινε με τον περιορισμό των υποψηφίων στη διεκδίκηση θέσεων θα συνεχιστεί αύριο με τη διεύρυνσή τους στους Διευθυντές, στην πλήρη διδακτική απασχόλησή τους και στη μείωση των θέσεων εργασίας. Όσο κι αν από πρώτη ανάγνωση δε γίνεται αντιληπτό η πλήρης (και σταδιακά αυξημένη) απασχόληση σε διδακτικό έργο των εκπαιδευτικών θα οδηγήσει στη δραματική συρρίκνωση των θέσεων απασχόλησης και πρόσληψης αναπληρωτών, αφού βρέθηκε ο οικονομικότερος τρόπος αντιμετώπισης των τεράστιων κενών που δημιουργήθηκαν φέτος (και θα υπάρχουν στο μέλλον). Άλλωστε είναι παράλογο με διάφορους τρόπους και ευρηματικούς λόγους να αποκλείονται συνάδελφοί μας από τη διεκδίκηση θέσεων,
Στην αντίληψη μιας εμμονής στο σωστό και στο αλάθητο αντιπαραβάλλαμε με το Νίκο το Ράμμο μια λογική διευρυμένης σκέψης και ερμηνείας, η οποία δυστυχώς φαίνεται ότι δε βρίσκει λείο έδαφος.
Συνάδελφοι, από μόνη της η διαφορετική προσέγγιση 3-4 από τα 6 παρόντα μέλη φανερώνει πως η απάντηση στα αιτήματα δεν είναι τόσο ευδιάκριτη και μονοδιάστατη όσο ισχυρίζονται.
Το ζήτημα της διεκδίκησης θέσης εκπαιδευτικού ειδικότητας σε αντίστοιχη περίπτωση παρέμεινε , αφού η θέση του Δ.Σ Δουκάδων θα επαναπροκηρυχθεί και τότε το Συμβούλιο θα κληθεί (και πρέπει) να επαναξιολογήσει τη στάση του.
Ο Πρόεδρος (στο 2ο θέμα) πρότεινε την άμεση προκήρυξη της θέσης. Τοποθετούμενος εξήγησα ότι αυτό στερείται νομιμότητας, λόγω της σχετικής απαγόρευσης του νόμου, εξαιτίας της προεκλογικής περιόδου. Έτσι η προκήρυξη θα γίνει αμέσως μετά τις εκλογές.
Με την ευκαιρία θα πρέπει να συγχαρώ το Διευθυντή εκπαίδευσης για την άμεση ανταπόκρισή του στην ικανοποίηση του αιτήματός μου για τη σύγκληση του Συμβουλίου και τη συζήτηση των θεμάτων.
Συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ ως Συμβουλίου επιλογής.
Συνάδελφοι,
Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ ως υπηρεσιακού Συμβουλίου, που ακολούθησε καταλήξαμε ότι δεν μπορούν να ξεκινήσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές, επειδή υπάρχουν προβλήματα και από την εφαρμογή ενός αυθαίρετου (κατά την εκτίμησή μου) πλαισίου, που διαμόρφωσε πρόσφατα το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο:
· Ακυρώνει για φέτος τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, δημιουργώντας και άλλους εκπαιδευτικούς σε διάθεση, την ώρα που υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις.
· Δε διασφαλίζει τις οργανικές θέσεις τους, αφού περιλαμβάνει μια ασύλληπτη διάταξη ότι: «για το τρέχον έτος οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11 και ΠΕ16 που είχαν μεταταχτεί με τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων, όσοι μετατέθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων του τρέχοντος έτους καθώς και όσων εκκρεμεί η αίτηση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση θέσης), θα τοποθετηθούν σε προσωρινή θέση για το τρέχον έτος..».
Ανεξάρτητα από αυτά τα θέματα είναι δύσκολη η διαχείριση του προσωπικού αν δεν διαλευκανθούν θέματα, όπως π.χ:
§ Ο αριθμός των τμημάτων που θα λειτουργήσει κάθε σχολείο. Άλλο είναι ο προγραμματισμός και η καταγραφή των πραγματικών αναγκών και άλλο η διαχείριση της μιζέριας και των προβλημάτων, που μας αναγκάζουν να δούμε πως θα αξιοποιηθεί το προσωπικό με όσο γίνεται μεγαλύτερη δικαιοσύνη, ώστε να στηριχθούν όλα τα σχολεία και οι συνάδελφοι που υπηρετούν σε αυτά.
§ Αν θα τοποθετηθούν εκπαιδευτικοί στα ολοήμερα Ε.Α.Ε.Π.
§ Αν θα μπορούν να τοποθετηθούν αναπληρωτές ΕΣΠΑ στα σχολεία Ε.Α.Ε.Π.
Από την απάντηση αυτών (και άλλων) ερωτημάτων θα γίνει η διαχείριση του προσωπικού. Θα γίνει ρύθμιση υπεραριθμίας, προσωρινές τοποθετήσεις, αποσπάσεις κ.λπ.
Βέβαια πρέπει να γνωρίζετε ότι ο τρόπος που θα ρυθμιστούν αυτά έχει επιπτώσεις στη διασφάλιση δικαιωμάτων και υπηρεσιακών δυνατοτήτων μας. Αν π.χ οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ τοποθετούνται και φέτος αποκλειστικά στα ολοήμερα είναι αυτονόητο ότι το ΠΥΣΠΕ θα κρατήσει τις θέσεις αυτές για αυτούς τους συναδέλφους με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ικανοποιηθούν αιτήματα μόνιμων εκπαιδευτικών. Είναι ένας αναγκαίος συμβιβασμός με την πραγματικότητα.
Το Π.Υ.Σ.Π.Ε θα συνεδριάσει μάλλον την Τετάρτη για να προχωρήσει τις διαδικασίες με βάση το σχεδιασμό και τις εισηγήσεις της Διεύθυνσης για όλες τις ειδικότητες.
Συνάδελφοι,
Θα σας ενημερώσω άμεσα για κάθε θέμα που θα προκύψει, ώστε συντονισμένα να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που ταλανίζουν εμάς και τα σχολεία μας. Αν αυτό προκαλεί αγωνία ή άρνηση σε κάποιους αγνοήστε τους. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, οι δυνάμεις περιορισμένες και χρήσιμες και πρέπει να αξιοποιηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων, δεν μπορούν να αναλώνονται στο κουτσομπολιό, στις φήμες και στις ερμηνείες προθέσεων.
Προχωράμε, μην κοιτάτε πίσω τους στάσιμους…
Παναγιώτης Ποζίδης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη