«ΦΥΛΛΟ ΠΟΡΕΙΑΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΤΗΣ Γ’ ΑΘΗΝΑΣ ή
όταν οι διευθυντές εκπαίδευσης βάζουν πλάτη στην ισοπέδωση κάθε εργασιακού δικαιώματος
Κάθε προηγούμενο ξεπέρασε η πρακτική της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ’ Αθήνας και ο εμπαιγμός της διευθύντριας εκπαίδευσης, Γεωργίας Ψαρρά, κατά τις τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης. Συγκεκριμένα, οι συνάδελφοί μας κλήθηκαν να κάνουν δηλώσεις σε δήμους και όχι σε ανοιχτά κενά, παρά τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ 3 της αριθ. 35557/Δ2/9.4.2003 (ΦΕΚ.465/17.4.2003 τ.Β) Ρυθμιστικής Απόφασης όπου ορίζεται ότι: « Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των προσλαμβανομένων για την τοποθέτησή τους στα λειτουργικά κενά». Επιπλέον, η διευθύντρια εκπαίδευσης αρνήθηκε τη σύγκληση του ΠΥΣΠΕ, ώστε να καταρτιστούν πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και να κατατεθεί πρόταση τοποθέτηση τους σε ευθεία παραβίαση του άρθρου 11 του ΠΔ1/2003,στο οποίο ορίζονται οι αρμοδιότητες των ΠΥΣΠΕ όπου μεταξύ άλλων προβλέπεται ότι «Συντάσσουν πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών για τις ΣΜΕΑ και προτείνουν την τοποθέτησή τους.» Τουναντίον, οι τοποθετήσεις ακολούθησαν μία έωλη διαδικασία που ως κατάληξη είχε προσωπικό παραπεμπτικό στον κάθε συνάδελφο ξεχωριστά απουσία μάλιστα κοινοποιημένου πίνακα τοποθετήσεων.
Δεν ξεχνάμε ότι το αντιδραστικό καθηκοντολόγιο του 2002 δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές εκπαίδευσης να τοποθετούν αφ’ εαυτού τους τούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς δίχως απόφαση ΠΥΣΠΕ, παρακάμπτοντας την «ενοχλητική» διαδικασία ελέγχου των τοποθετήσεων από τα αιρετά μέλη του κλάδου. Το Υπουργείο Παιδείας, άλλωστε, φροντίζει να μας υπενθυμίζει σε κάθε δελτίο τύπου πρόσληψης αναπληρωτών ότι «θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες της περιοχής που προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους». Φαίνεται, όμως, ότι η μόνιμη εξύμνηση του συγκεντρωτισμού εκ μέρους του Υπουργείου κλείνει το μάτι στους διευθυντές εκπαίδευσης για την επιβολή κάθε είδους περαιτέρω αυθαιρεσίας. Οι «πρόθυμοι» των συγχωνεύσεων, των καταργήσεων και της αξιολόγησης επιχειρούν τώρα να βρουν τον ρόλο τους ως πλασιέ του ΟΟΣΑ, κάνοντας πράξη την ευθυγράμμιση του αριθμού των εκπαιδευτικών με τον αριθμό των μαθητών κατά τις «βέλτιστες πρακτικές». Κοντολογίς κενά κρύβονται ή μοιράζονται, συνάδελφοι μένουν άνεργοι ή βιώνουν τη βίαιη ελαστικοποίηση των εργασιακών τους σχέσεων, παιδιά έχουν ή δεν έχουν δάσκαλο, για να τηρούνται τα λογιστικά του μειωμένου κόστους .
Η αποδόμηση του δημόσιου σχολείου και η απόπειρα εμπέδωσης των πιο μαύρων συνθηκών εργασίας εντός αυτού θα βρουν την απάντηση που τους αξίζει. Ο νέος Υπουργός ένιωσε ήδη την καυτή ανάσα του εκπαιδευτικού κινήματος. Το πάγιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για πλήρη κάλυψη των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και πλήρη εργασιακά δικαιώματα για όλους δεν πρόκειται να μπει στο πάγο του τρίτου μνημονίου, της αποπληρωμής του χρέους και της ανθρωποφάγας πολιτικής συνεργασίας κυβέρνησης, Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ..
Απαιτούμε την άμεση κοινοποίηση ΟΛΩΝ των κενών και τη δυνατότητα κατάθεσης τροποποιητικής δήλωσης σε όλες/όλους τους συναδέλφους αναπληρωτές με έλεγχο του ΠΥΣΠΕ
Δε θα ανεχθούμε την κατάσταση «εκτάκτου ανάγκης» στα σχολεία μας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη