Thumbnail
ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ της Τρίτης 20/10

Μετά και από την τελευταία (3η κατά σειρά) κοινή συνάντηση  του συλλόγου γονέων και των μαθητών Ραχών και της ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων, αποφασίστηκε η κήρυξη απεργίας για την ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων την Τρίτη 20/10/2015 και η διοργάνωση συγκέντρωσης-παράστασης διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου.

Έχουν προηγηθεί έγγραφες διαμαρτυρίες και υπομνήματα της ΕΛΜΕ, του συλλόγου γονέων και των μαθητών καθώς και η προειδοποιητική κατάληψη του σχολείου Ραχών. Κοινή απαίτηση είναι, να καλυφθεί το κενό ΠΕ 04 με πρόσληψη αναπληρωτή, αφού όπως αποδεικνύεται κάθε άλλη εκδοχή από αυτές που υιοθετεί η διεύθυνση, όχι απλά δεν λύνει αλλά δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα. Διεκδικούμε την άμεση κάλυψη των κενών μουσικής και τεχνολογίας του σχολείου με προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών προκειμένου να μην επαναληφθεί η πρωτόγνωρη περσινή κατάσταση που οι μαθητές δεν διδάχθηκαν αυτά τα μαθήματα, την κάλυψη του κενού οικιακής οικονομίας, όπως και τις σχετικές προσλήψεις καθηγητών ειδικής αγωγής.  Στις προσλήψεις εκπαιδευτικών θα πρέπει να συνυπολογιστεί ότι βάση νόμου θα πρέπει να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα στην Β΄Γυμνασίου.

Αντίστοιχα προβλήματα άλλωστε αντιμετωπίζουν και άλλα σχολεία της Ικαρίας και των Φούρνων και για αυτό το λόγο θα επιδιωχθεί η συνάντηση και με άλλους συλλόγους γονέων των νησιών μας, για την συμμετοχή τους στην κινητοποίηση της Τρίτης.

Καλούμε την ΔΙΔΕ Σάμου και την Περιφέρεια Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, να αναθεωρήσουν την στάση τους και να ζητήσουν τους αναγκαίους αναπληρωτές για την κάλυψη των κενών των σχολείων. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπως έχουμε πράξει και στο παρελθόν θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις μας μέχρι την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 20/10 ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΔΕ ΣΑΜΟΥ.

ΓΟΝΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ

Ράχες 16/10/2015

ΕΛΜΕ ΙΚΑΡΙΑΣ ΦΟΥΡΝΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΡΑΧΩΝ

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΡΑΧΩΝ

 

  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής